Po, femrat në të 40-at dhe 50-at e tyre janë më të bukurat… - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, May 04, 2023

Po, femrat në të 40-at dhe 50-at e tyre janë më të bukurat…

 


Gruaja në të 40-at dhe 50-at, mos kini frikë prej saj.

Është një fllad, zhgënjimet u bënë përvojë dhe fatkeqësitë u bënë njohuri.


Ato u bënë rinia e saj në hije, mësues dhe këshilltar i gabimeve të saj.

Edhe pse shumë mendojnë se bukuria e saj është zbehur, pikërisht atëherë bukuria e saj

shfaqet më shumë, me syrin mashkull me përvojë që dallon sharmin

pas pjekurisë.


Edhe nëse nuk është njëzet apo tridhjetë vjeç,

bukuria e saj tani është përvoja dhe njohuria.


Ajo tani është më e bukur,

sepse në rininë e saj të madhe kërkon vazhdimisht mendimin dhe miratimin e të tjerëve.


Ndërsa tani ajo shqetësohet se çfarë do të thonë të tjerët,

nëse u pëlqen veshja e saj, nëse i tërheq kaq shumë pamja e saj.

Tani ai jeton më shumë për të dhe kjo liri e bën atë të parezistueshme.


Tani konfirmimi vjen nga ajo vetë, jo nga ndonjë burim i jashtëm. Ajo tani është

vetvetja e saj e vërtetë.


Tani plaga e saj është një mësim, që jo të gjithëve u pëlqen ndjekja,

se ajo e do më shumë këtë kërkesë.

Tani ajo nuk e ngushton më trupin për t'iu përshtatur kërkesave të të tjerëve,

është krenare, me krenari e mban kokën lart dhe nuk e kthen kokën në të shkuarën.


Po, femrat në të 40-at dhe 50-at e tyre janë më të bukurat…


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages