Nuk mjafton bukuria e jashtme që njeriu të jetë i bukur! - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, May 04, 2023

Nuk mjafton bukuria e jashtme që njeriu të jetë i bukur!



Në dy dekadat e fundit, masmedia dhe veçanërisht interneti është bërë pjesë e pandashme e përditshmërisë sonë! Ndikimi që ushtron tek vajzat për sa i përket standardeve të bukurisë është aq i madh sa duke rrezikuar shëndetin e tyre bëjnë gjithçka për të arritur edhe minimumin e pritshmërive të karakteristikave të paraqitura si ideale!

Dietat shteruese, operacionet plastike plotësojnë imazhin e një modeleje aq të zakonshme sa nuk ka më kuptim për askënd! Natyraliteti është përthithur nga prodhimi dhe çon në fizionomi identike, të zakonshme dhe të paarritshme sa kukullat plastike!

Por ajo që vajzat e reja duhet të dinë është se karakteri është ai që e bën të shëmtuar njeriun më të bukur dhe e bën të bukur njeriun më të shëmtuar! Unë kam parë njerëz, mirësia e shpirtit të të cilëve pasqyronte të gjithë shkëlqimin në fytyrën e tyre dhe mbulonte çdo papërsosmëri që kishin në fytyrë ose në trup!

Në të njëjtën kohë, kam takuar njerëz kaq të bukur nga jashtë, por arroganca, poshtërsia dhe përbuzja që zbulova më vonë në karakterin e tyre, lanë në hije bukurinë e tyre të jashtme dhe më penguan ta shihja atë!

Pra, një trup i bukur i kombinuar me një fytyrë të këndshme nuk mjafton për ta quajtur një person të bukur! Sytë janë pasqyra e shpirtit, mënyra se si flasim dhe sillemi ka një rëndësi vendimtare! Pamja e jashtme nëse nuk shoqërohet me sjellje të mirë nuk ka vlerë. Sepse bukuria fillimisht mund të na tërheqë nga një person, por karakteri është ai që do të na mbajë pranë tij përgjithmonë!

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages