Thënie për mirënjohjen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, March 28, 2023

Thënie për mirënjohjen

 






Le të kujtojmë të kaluarën me mirënjohje, ta jetojmë të tashmen me entuziazëm dhe të presim me besim të ardhmen.


Lum ata që japin pa kujtuar. Dhe lum ata që marrin pa harruar.


Një ligj bazë: sa më shumë të praktikoni artin e falënderimit, aq më shumë duhet të jeni mirënjohës.


Mirënjohja është shenjë e shpirtrave fisnikë.


Le të jemi mirënjohës ndaj njerëzve që na bëjnë të lumtur.


Aq shumë më është dhënë sa nuk kam kohë të mendoj për atë që është mohuar.


Mirënjohja është pasuri. Ankesa është varfëri.


Ji mirënjohës për atë që ke; do të përfundoni të keni më shumë. Nëse përqendroheni në atë që nuk keni, kurrë nuk do të keni mjaftueshëm.


Mirënjohja është një shenjë e një shpirti fisnik dhe një karakteri të rafinuar. Na pëlqen të jemi pranë atyre që janë mirënjohës. Ata kanë tendencë të ndriçojnë të gjithë rreth tyre. Ata i bëjnë të tjerët të ndihen më mirë me veten e tyre. Ata priren të jenë më të përulur, më të gëzuar, më të pëlqyeshëm.


Çdo ditë, mendo ndërsa zgjohesh, sot kam fatin të jem gjallë, kam një jetë të çmuar njerëzore, nuk do ta shpërdoroj.


Mirënjohja i jep kuptim të kaluarës sonë, sjell paqe për sot dhe krijon një vizion për të nesërmen.


Le të kujtojmë të kaluarën me mirënjohje, ta jetojmë të tashmen me entuziazëm dhe të presim me besim të ardhmen.


Ji mirënjohës për atë që ke; do të përfundoni të keni më shumë.


Shfaqja e mirënjohjes është një nga gjërat më të thjeshta por më të fuqishme që njerëzit mund të bëjnë për njëri-tjetrin.


Mirënjohja është të kuptuarit se ne kemi gjithçka që na nevojitet, të paktën në këtë moment.


Falënderimi është fillimi i mirënjohjes. Mirënjohja është përfundimi i falënderimit. Falënderimi mund të përbëhet vetëm nga fjalë. Mirënjohja tregohet në akte.


Kur praktikoni mirënjohjen, ka një ndjenjë respekti ndaj të tjerëve.


Mirënjohja është çelësi i një jete të lumtur që ne e mbajmë në duart tona, sepse nëse nuk jemi mirënjohës, atëherë sado që të kemi, nuk do të jemi të lumtur -- sepse gjithmonë do të dëshirojmë të kemi diçka tjetër ose diçka më shumë.


Nëse një shok nuk është mirënjohës për atë që ka, ai nuk ka gjasa të jetë mirënjohës për atë që do të marrë.


Mirënjohja është përbërësi i vetëm më i rëndësishëm për të jetuar një jetë të suksesshme dhe të përmbushur.


Ne jemi një komb i uritur për më shumë gëzim: Sepse jemi të uritur nga mungesa e mirënjohjes.


Asgjë nuk është më e nderuar se një zemër mirënjohëse.


Të gjithë janë mësuesi im. Disa i kërkoj. Disa i tërheq në mënyrë të pandërgjegjshme. Shpesh mësoj thjesht duke vëzhguar të tjerët. Disa mund të jenë plotësisht të pavetëdijshëm që po mësoj prej tyre, megjithatë unë përulem thellë në shenjë mirënjohjeje.


Nëse mosmirënjohja llogaritet ndër mëkatet e rënda, atëherë mirënjohja zë vendin e saj në mesin e virtyteve më fisnike.


Mirënjohja është lulja më e bukur që buron nga shpirti.


Dita ime fillon me mirënjohje dhe gëzim. I pres me entuziazëm aventurat e ditës, duke e ditur se në jetën time, Gjithçka është mirë.


Meqenëse nuk jam i sigurt për adresën në të cilën të dërgoj mirënjohjen time, e vendos atë në çdo gjë që bëj.


Burimi më i madh i lumturisë është aftësia për të qenë mirënjohës në çdo kohë.


E vetmja gjuhë universale për të cilën njoh që mbulon gëzimin, mirënjohjen dhe dashurinë është e qeshura.


Disa njerëz ankohen gjithmonë sepse trëndafilat kanë gjemba; Unë jam mirënjohës që gjembat kanë trëndafila.


Mirënjohja është një nga emocionet më pak të artikuluara, veçanërisht kur është e thellë.


Të gjithë duhet të jemi mirënjohës për ata njerëz që ringjallin shpirtin e brendshëm.


Nuk kam libreza çeqesh, nuk kam banka. Megjithatë, dua të shpreh falënderimet e mia - kam diellin në mëngjes dhe hënën gjatë natës.


Mirënjohja i ndryshon dhembjet e kujtesës në një gëzim të qetë.


Për sa kohë që falënderimi është i mundur, atëherë gëzimi është gjithmonë i mundur.


Mirënjohja ndërton një urë drejt bollëkut.


Jeta pa falënderim është pa dashuri dhe pasion. Shpresa pa falënderim i mungon perceptimit të mirë. Besimit pa falënderim i mungon forca dhe guximi. Çdo virtyt i shkëputur nga falënderimi gjymtohet dhe çalon përgjatë rrugës shpirtërore.


Në momentet kur jemi zgjuar nga mrekullia e të qenit thjesht gjallë, mirënjohja rrjedh, pavarësisht rrethanave tona.


Për mendjen bujare borxhi më i rëndë është ai i mirënjohjes, kur nuk është në fuqinë tonë ta shlyejmë atë.


...Mësova të jem mirënjohës pavarësisht se çfarë ndodhi në jetën time!


Njeriut i pëlqen vetëm të numërojë problemet e tij, por nuk i numëron gëzimet e tij.


Më mirë do të jem në gjendje të vlerësoj gjërat që nuk mund t'i kem sesa të kem gjëra që nuk jam në gjendje t'i vlerësoj.


Mos u lut kur bie shi nëse nuk falesh kur dielli shkëlqen.


Bamirësia nuk e poshtëroi kurrë atë që përfitoi prej saj, as e lidhi me zinxhirët e mirënjohjes, pasi dhurata nuk iu bë atij, por Zotit.


Më mungojnë ende ata që kam dashur dhe që nuk janë më me mua, por shoh se jam mirënjohëse që i kam dashur. Mirënjohja e ka mposhtur përfundimisht humbjen.


Mirënjohja është të shikosh anën më të ndritshme të jetës, edhe nëse do të thotë të lëndosh sytë.


Pranë mosmirënjohjes, gjëja më e dhimbshme për të mbajtur është mirënjohja.


Sa herë që jemi mirënjohës, ne jemi të mbushur me një ndjenjë mirëqenieje dhe të përfshirë nga ndjenja e gëzimit.


Zgjedhja për të qenë pozitiv dhe një qëndrim mirënjohës do të përcaktojë se si do ta jetoni jetën tuaj.


Borxhi i një njeriu nuk është virtyt; shlyerja e tij është. Virtyti fillon kur ai i përkushtohet në mënyrë aktive punës së mirënjohjes.


Kur përqendroheni te mirënjohja, gjërat pozitive rrjedhin më lehtë, duke ju bërë edhe më mirënjohës.


Nga përvoja ne e dimë se sa herë që jemi vërtet zgjuar dhe gjallë, jemi gjithashtu vërtet mirënjohës.


Kështu që çdo ditë gjeta diçka për të cilën të jem mirënjohës dhe ky është një mësim i fuqishëm.


Armiqtë tanë na ofrojnë një mundësi të çmuar për të praktikuar durimin dhe dashurinë. Duhet të kemi mirënjohje ndaj tyre.


Qëllimi i jetës është vlerësimi; nuk ka kuptim të mos i vlerësosh gjërat; dhe nuk ka kuptim të kesh më shumë prej tyre nëse ke më pak vlerësim për to.


Ji mirënjohës për gëzimin e jetës. Gëzohu për privilegjin e punës. Ji mirënjohës për mundësinë për të dhënë dhe për të shërbyer. Puna e mirë është ndërtuesi i madh i karaktereve, ëmbëlsuesi i jetës, krijuesi i fatit. Lëreni shpirtin e punës suaj të jetë i drejtë, dhe nëse detyra juaj është e madhe apo e vogël, atëherë do të keni kënaqësinë të dini se ia vlen.


Një qëndrim mirënjohës sjell gjëra të mëdha.


Testi i lumturisë është mirënjohja.


Gjithçka që jam, ose shpresoj të jem, ia kam borxh nënës sime engjëll.


Një zemër falënderuese nuk është vetëm virtyti më i madh, por prindi i të gjitha virtyteve të tjera.


Mirënjohja e sotme blen lumturinë e së nesërmes.


Jetoni çdo ditë me një qëndrim mirënjohjeje.


Nuk ka ushtrim më të këndshëm të mendjes sesa mirënjohja.


Unë jam mirënjohës për atë që kam. Falënderimi im është i përjetshëm.


Mirënjohja na ndihmon të ndalojmë përpjekjet për të kontrolluar rezultatet. Është çelësi që zhbllokon energjinë pozitive në jetën tonë. Është alkimia që i kthen problemet në bekime dhe të papriturat në dhurata.


Ndër gjërat që mund të jepni dhe të mbani ende janë fjala juaj, një buzëqeshje dhe një zemër mirënjohëse.


Mirënjohja është gjëja më e afërt me bukurinë e manifestuar në një emocion.


Dashuria ndoshta nuk është më shumë se mirënjohje për kënaqësinë.


Mirënjohja është një lloj drejtësie.


Të jesh i vetëdijshëm për mirënjohjen do të thotë të pranosh një dhuratë.


Mirënjohja është çelësi që zhbllokon mrekullinë.


Mirënjohja është vetë qielli; nuk mund të kishte parajsë pa mirënjohje.


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages