Thënie nga Kazuo Ishiguro - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, November 22, 2018

Thënie nga Kazuo Ishiguro


"Kujtimet, madje edhe më të dashurat dhe më të paçmuarat, në një moment zbehen shpejt, shuhen. 
Por kjo nuk më ndodh mua. Kujtimet e mia, ato kujtime të çmuara dhe të paçmueshme, nuk shuhen ".
- Kazuo Ishiguro

"Imagjinoj se diku ekziston një lum, ujërat e tij rrjedhin me rrëmbim dhe egërsi. 
Brenda në lum gjenden dy njerëz, duke u përpjekur me dëshpërim për të mbajtur njëri-tjetrin, mbahen sa më shumë që të jetë e mundur, por në fund nuk rezistojnë më. 
Rryma është e fortë, detyrohen të braktisin njëri-tjetrin, të ndahen. Kështu ndodh dhe me ne. 
Ndjej keqardhje për... Kath, sepse e kemi dashur njëri-tjetrin një jetë të tërë. 
Por në fund, ne nuk do të jemi në gjendje ta mbajmë njëri-tjetrin, nuk do të jemi në gjendje të qëndrojmë së bashku përgjithmonë ".
- Kazuo Ishiguro

"Ndonjëherë unë zhytem aq shumë te vetja, saqë ndodh që të takoj dikë në rrugë dhe e humb, kam nevojë për kohë për t'u përshtatur me realitetin".
- Kazuo Ishiguro

"E hoqëm artin tënd, sepse besuam se do të zbulonte shpirtin tënd. Ose për ta bërë atë më të bukur, e bëmë për të provuar se nuk kishit fare shpirt. "
- Kazuo Ishiguro

"Nuk jam i sigurt nëse jeta jonë është e ndryshme nga jeta e njerëzve që shpëtojmë. Ne të gjithë kemi një fund. Ndoshta asnjëri prej nesh nuk mund ta kuptojë plotësisht atë që ka jetuar në të kaluarën, ndoshta asnjë prej nesh nuk mendon se koha që duhej ishte e mjaftueshme ".
- Kazuo Ishiguro

"Duhet ta pranojmë që ndonjëherë jeta i sjell gjërat në këtë mënyrë. Mendimet e njerëzve, ndjenjat e tyre humbasin, shuhen, dhe të tjera vijnë, të reja. 
Në një moment në këtë rrugë kuptojmë se jemi rritur ".
- Kazuo Ishiguro

"Nuk kisha imagjinuar kurrë se jeta jonë, e cila deri atëherë ishte e ndërthurur kaq ngushtë, do të shpërndahej dhe do të ndante njëra-tjetrën në këtë mënyrë. 
Megjithatë, realiteti, unë mendoj, është se ka pasur një valë të fortë që na mbajti të bashkuar deri në atë moment dhe thjesht duhej diçka për të përfunduar projektin. 
Po ta kishim kuptuar atëherë, kush e di? ndoshta do të mbanim njëri-tjetrin më fort. "
Kazuo Ishiguro

"Ju thoni se jeni i sigurt? Je i sigurt se je në dashuri? Si mund ta dini këtë? A mendoni se dashuria është diçka e thjeshtë? "
- Kazuo Ishiguro

"Çfarë është kuptimi të shqetësohemi për atë që ne mund ose nuk mund të kishim bërë për të kontrolluar rrugën që mori jeta jonë? 
Sigurisht janë mjaft njerëz si ju dhe unë që të paktën u përpoqëm dhe ofruam diçka të vërtetë, diçka të çmuar. 
Dhe nëse disa prej nesh janë të gatshëm të sakrifikojnë shumë gjëra në jetën e tyre për të ndjekur këto aspirata, me siguri kjo në vetvete, pavarësisht nga rezultati, do të sjellë krenari dhe kënaqësi "
- Kazuo Ishiguro

"Në të vërtetë - pse mos ta pranoj? - në atë moment zemra ime u plas. "
- Kazuo Ishiguro


"Mbrëmja është momenti më i bukur i ditës. Keni përfunduar të gjithë punën e ditës. Tani ju mund të uleni dhe ta shijoni ".
- Kazuo Ishiguro

"Problemi, siç e shoh, është se ta kanë thënë apo nuk ta kanë thënë. Ta kanë thënë, por ju nuk kuptoni dhe, guxoj të them, disa njerëz gëzohen kur kjo situatë mbetet e tillë ".
- Kazuo Ishiguro

"Nëse kemi përshtypjen se jemi të përsosur, nuk do ta arrijmë kurrë atë pikë, në atë kodër që përpiqemi të pushtojmë".
- Kazuo Ishiguro

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages