Thënie nga Paulo Coelho - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Sunday, November 18, 2018

Thënie nga Paulo Coelho


"Do të flas për dashurinë. Kjo ka qenë gjithmonë qëllimi i jetës sime: ta lë dashurinë të shfaqet brenda meje pa barriera, 
për të mbushur boshllëqet e mia të bardha, për të më bërë të vallëzoj, të buzëqesh, t'i jap kuptim jetës time, për të mbrojtur djalin tim, 
të vij në kontakt me qiellin, me burra dhe gra, me të gjithë ata që u gjendën në rrugën time ".
Paulo Coelho

Mos është koha të mbyllësh disa porta?
Jo për shkak të krenarisë, egoizmit apo arrogancës, por thjesht dhe vetëm sepsese nuk të çojnë askund.

Paulo Coelho

Sa më shumë e kuptoni veten, aq më shumë e kuptoni botën.
Paulo Coelho 

"Dashuria është gjithmonë e re. Nuk ka rëndësi nëse dashuroni një, dy, tre, dhjetë herë në jetën tuaj - jeni gjithmonë përballë një situate të panjohur. 
Dashuria mund të na çojë në ferr apo parajsë, por gjithmonë na çon diku. Ne duhet ta pranojmë, sepse ushqehet nga ekzistenca jonë. "
Paulo Coelho

"Një ditë, dashuria do të pranohet nga të gjitha zemrat, dhe përvoja më e tmerrshme njerëzore, vetmia, që është më e keqe se uria, do të largohet nga faqja e dheut".
Paulo Coelho

"Përvoja shpirtërore është mbi të gjitha një eksperiment praktik i dashurisë. Dhe në dashuri nuk ka rregulla.
 Mund të përpiqemi të ndjekim manualet, të kontrollojmë zemrat tona, të kemi një strategji të sjelljes, por e gjithë kjo është e pakuptimtë. Zemra vendos dhe ajo që vendos është ligji ".
Paulo Coelho

"Momenti magjik është momenti kur një" po "ose" jo "mund të ndryshojë tërë ekzistencën tonë".
Paulo Coelho

"Më duhej ta humbja për të kuptuar se shijen e gjërave që gjejmë përsëri është mjalti më i ëmbël".
Paulo Coelho

"Dashuria nuk solli kurrë lumturi. Përkundrazi, është gjithmonë një burim shqetësimi, një fushë beteje, netë e vigjiljes, ku pyesim veten nëse bëjmë gjënë e duhur. Dashuria e vërtetë është ekstazë dhe agoni. "
Paulo Coelho

"Nuk ka dashuri të qetë. Kushdo që dashuron, është i humbur. Nuk mund të kujtojë një moment kur dashuria i ka sjellë paqe. Ai gjithmonë do të ndiejë dhimbje, ekstazë, gëzim intensiv dhe trishtim të thellë ".
Paulo Coelho

"Të dashuruarit ndikojnë në hapësirën rreth tyre."
Paulo Coelho

"Nndonjëherë ne përpiqemi të skllavërojmë gjithçka që duam, thua se egoizmi është e vetmja mënyrë për ta mbajtur botën në ekuilibër".
Paulo Coelho

"Kushdo që bie në dashuri pa marrë në konsideratë të mirën e përbashkët, gjithmonë do të dëmtojë partnerët e tij, nuk do të shqetësojë dashurinë e tij të re, nuk do të humbasë gjithçka që ka ndërtuar".
Paulo Coelho

"Pyeti se çfarë ishte" takimi "dhe ai vazhdimisht përgjigjej me të njëjtën: një mënyrë për të rifituar dashurinë."
Paulo Coelho

"Dashuria nuk është një zakon, një detyrë apo një borxh. Dashuria është. Dashuro dhe mos kërkoni shumë. Vetëm dashuro ".
Paulo Coelho

"Kur nuk kisha asgjë për të humbur, kisha gjithçka. Kur ndalova të jem ky që jam, gjeta vetveten "
Paulo Coelho

"Gjithkush duket se ka një ide të qartë se si të tjerët duhet të jetojnë jetën e tyre, por askush për të veten"
Paulo Coelho

"Kur dikush të largohet, është për shkak se dikush tjetër do të vijë"
Paulo Coelho

"Në momentin kur fillojmë të kërkojmë dashurinë, ajo na kërkon gjithashtu".
Paulo Coelho

"Njerëzit kurrë nuk mësojnë asgjë me fjalë, duhet t'i zbulojnë të gjitha vetë."
Paulo Coelho

Çdo gjë në botë nuk është gjë tjetër veçse manifestime të ndryshme të së njëjtës gjë.
Paulo Coelho

Kur dashurojmë dhe besojmë nga thellësitë e zemrës tonë për diçka, ndihemi më të fortë se pjesa tjetër e botës, na mbizotëron një qetësi që vjen nga siguria se asgjë nuk mund ta mposhtë besimin tonë ...
Paulo Coelho

Pritja është më e vështira.
Paulo Coelho

Nëse dashuria transformon një person në një ritëm të shpejtë, dëshpërimi e bën atë edhe më të shpejtë.
Paulo Coelho

Askush nuk mund të gënjejë, askush nuk mund të fshehë asgjë kur e shohin atë drejt në sy. 
Paulo Coelho

Atje ku po na presin, gjithmonë vijmë në kohë.
Paulo Coelho

Nëse zemra ime shkoi atje së pari, do të jetë e lehtë ta ndjek atë me trupin tim.

"Ne vrasim ëndrrat tona dhe simptoma e parë e kësaj ngjarjeje është mungesa e kohës, e dyta është siguria jonë dhe simptoma e tretë është paqja" 

Ne mund ta shesim kohën tonë, por nuk mund ta blejmë përsëri.

"Nëse jemi të dëshpëruar, nëse nuk kemi asgjë për të humbur ose nëse jemi shumë entuziastë në jetën tonë, atëherë e panjohura bën paraqitjen e saj dhe bota jonë ndryshon rrjedhën" 

Shmangia e problemeve me të cilat duhet të përballeni është shmangia e jetës që ju nevojitet për të jetuar. 

Jeto për të kënaqur të tjerët, dhe të gjithë do të të duan, përveç vetes tënde.

Ndërsa nuk di për të nesërmen, kurrë nuk kursej më të mirën për më vonë

Luftoni për një kuptim në jetë. Kjo është mënyra e vetme për ta bërë kohën një aleat, jo një armik.

Duaje armikun tënd. Por kurrë mos harro: ai nuk është shoku yt.

Kush ka jetuar dy ditë të ngjashme, ka humbur një (nga një hadith).

Kur u thoni "po" të tjerëve, sigurohuni që nuk po i thoni "jo" vetes.

Ndryshimet ndodhin kur shkojmë kundër gjithçkaje që jemi mësuar të bëjmë.

"Ne nuk jemi krijuar për vetminë, ne e njohim veten vetëm kur e shohim atë në sytë e të tjerëve" 

Mos e krahasoni jetën tuaj me të tjerët. Ju nuk keni ide për vuajtjet e tyre.

Unë nuk jam një trup me shpirt. Unë jam një shpirt që kam një pjesë të dukshme të quajtur trup.

Sa më shumë e kuptoni veten, aq më shumë e kuptoni botën.

Është e kotë të flasësh për dashurinë, sepse dashuria ka gjuhën e vet dhe flet vetë.

Virtyti i madh i atyre që kërkojnë rrugën shpirtërore është guximi.

Zoti e gjykon pemën nga fryti i saj, jo nga rrënjët e saj.

Epshi nuk është ajo që sheh, por ajo që imagjinon.

"Zoti i dëgjon ata që luten të harrojnë urrejtjen. Por shurdhon të gjithë ata që kërkojnë të shpëtojnë nga dashuria ".

"Zoti ndonjëherë më ka bërë të dyshoj në mençurinë e Tij, por kurrë në ekzistencën e Tij."

"Të gjithë njerëzit kanë të drejtë të dyshojnë në punën e tyre dhe të heqin dorë një ditë, por ata nuk mund të harrojnë çfarëdo që bëjnë. Ai që nuk dyshon në vetvete është i pamoralshëm, sepse i beson verbërisht aftësisë së tij dhe mëkaton nga krenaria. Lum ata që dyshojnë ndonjëherë. "

"Nuk ka rëndësi se sa vjet kemi mbi vete.
Kur bie nata, ajo sjell me vete frikë
të cilat fshihen në shpirtin tonë
që kur ishim fëmijë ".

Disa gjëra janë aq të rëndësishme saqë ato duhet të zbulohen vetë.

Sa më shumë e kuptoni veten, aq më shumë e kuptoni botën.

Çdo bekim që nuk është i mirëpritur kthehet në një mallkim.

E vetmja gjë që kemi frikë është nëse humbasim atë që kemi, qoftë kjo jeta jonë apo të korrat tona.Por kjo frikë pushon së ekzistuari kur kuptojmë se historia jonë dhe historia e botës janë shkruar nga e njëjta dorë. 

Kur dashuroni, gjërat marrin kuptim edhe më të madh. 

Gjithçka më thotë se do të marr një vendim të gabuar, por gabimet janë gjithashtu një mënyrë për të bërë diçka.

Dëgjoni zemrën tuaj dhe ndiqni ëndrrat tuaja.
Të gjithë ndiejmë një thirrje, dëshirë të madhe ose pasion për njerëz dhe vende të veçanta dhe kemi dëshirën të përjetojmë gjëra specifike në jetën tonë.
Të ndjekësh zemrën tënde do të thotë të dëgjosh dhe t’i përgjigjesh thirrjes së saj, në vend që të imagjinosh dhe të pengosh veten me mendjen.
Paulo Coelho

Jetoni në të tashmen.
Të jetosh në ngjarjet e së kaluarës që nuk mund të ndryshohen dhe të shqetësohesh për ngjarjet e ardhshme që nuk kanë ndodhur ende na heq të gjithë forcën dhe kënaqësinë e jetës. Sigurisht, ne mund dhe shpresojmë të mësojmë nga përvojat e kaluara, por trishtimi dhe faji janë emocionet që na rëndojnë dhe na bëjnë të vuajmë.
E tashmja është ajo që ka rëndësi. Duke përqendruar vëmendjen tonë në atë që po ndodh këtu dhe tani, ne mund të transformojmë jetën tonë dhe të shumë të tjerëve të cilët ne i inkurajojmë.
Paulo Coelho

Vini re shenjat që Universi na dërgon gjithmonë.
Universi gjithmonë përpiqet të na ndihmojë në udhëtimin tonë me shenja të vogla (dhe nganjëherë me të mëdha!) Të na ndihmojë të zgjedhim rrugën më të mirë ose të konfirmojmë që po shkojmë në një drejtim pozitiv. Vëzhgimi dhe parashikimi i këtyre shenjave është një mënyrë për të punuar me forcat e padukshme dhe tregon një gatishmëri për t'u besuar udhëzuesve tuaj shpirtërorë.
Si e njeh një shenjë? Ndoshta është diçka që ka kuptim për ju në një nivel më të thellë, ose është një shprehje e natyrshme e diçkaje për të cilën keni menduar kohët e fundit. Sinkronitetet zakonisht janë shumë të personalizuara dhe mund të përcaktohen vetëm nga personi për të cilin ato janë të destinuara.
Paulo Coelho

Thesaret e vërteta të jetës nuk janë gjithmonë materiale, por mësimet e marra gjatë udhëtimit janë të paçmueshme.
Blerja e pasurisë materiale mund të jetë ose jo pjesë e qëllimit të jetës, por pavarësisht nga rezultati përfundimtar, udhëtimi është destinacioni i vërtetë. Çdo përvojë, pa marrë parasysh sa e madhe apo e vogël, apo nëse ne e perceptojmë atë si pozitive ose negative, vjen me një mundësi për rritje personale dhe të mësuarit.
Sapo të pranojmë që rritja na ndihmon të shndërrohemi në versionin më të plotë të vetvetes, atëherë ne mund ta përqafojmë plotësisht mësimin që zbulohet në rrugën tonë, pa marrë parasysh sa e pakëndshme mund të duket në fillim.
Paulo Coelho

Të gjithë kemi një qëllim në jetë.
Ne të gjithë kemi ardhur në këtë botë me një qëllim në jetë që shpresojmë ta arrijmë. Nuk është lloji i qëllimit që kemi vendosur për muajin ose vitin, por më tepër diçka që ka lindur brenda nesh si pjesë e kontekstit në të cilin hyjmë në përvojën e kësaj jete.
Është arsyeja jonë për ekzistencë, thirrja jonë e vërtetë. Diçka që duhet ta arrijmë para se të largohemi nga kjo botë. Rruga jonë për të realizuar këtë qëllim duhet të jetë në ekuilibër me botën. Vetëm duke punuar në harmoni me pjesën tjetër të botës mund të përmbushim qëllimin tonë të vërtetë.
Paulo Coelho

Mbylle rrethin. Çfarëdo që mbaroi, lëre të ikë.
Paulo Coelho

"Aty ku nuk e presim, jeta na vë në provë
për të testuar guximin dhe gatishmërinë tonë për të ndryshuar.
Në një moment të tillë, nuk ka kuptim të pretendosh se asgjë nuk ka ndodhur
ose të themi se ne ende nuk jemi gati.
Sfida nuk do të presë. Jeta nuk shikon prapa.
Një javë është e mjaftueshme për të vendosur
nëse do ta pranojmë fatin tonë "
Paulo Coelho

Dashuria nuk është në tjetrin, është brenda vetes tonë.
Ne e zgjojmë atë, por që ta zgjojmë atë, kemi nevojë për tjetrin.
Paulo coelho

Një mëngjes do të zgjohesh dhe papritur do të konstatosh se nuk ka më kohë të bësh të gjitha ato që dëshirojë të bëje.
Bëj tani..
Poulo Coelho

Mos është koha të mbyllësh disa porta?
Jo për shkak të krenarisë, egoizmit apo arrogancës, por thjesht dhe vetëm sepsese nuk të çojnë askund.
Paulo Coelho

Sa më shumë e kuptoni veten, aq më shumë e kuptoni botën.
Paulo Coelho 

Sa më shumë e kuptoni veten, aq më shumë e kuptoni botën.
Paulo Coelho

Njerëzit duan të ndryshojnë gjithçka dhe në të njëjtën kohë duan që gjërat të mbeten ashtu siç janë.
Paulo Coelho

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages