Thënie për shpirtin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, March 04, 2017

Thënie për shpirtin


➤Si trup, çdokush është i vetëm, si shpirt kurrë.


➥Trupi shkrihet nga dembelizmi dhe shpirti nga indiferenca.

➥Ëndrrat janë rrënja e metafizikës, burimi i idesë se shpirti dhe trupi janë të ndara.

➥Shpirtrat e njerëzve janë si puse të thella. Askush nuk e di se çfarë ka në fund. E vetmja gjë që ju mund të bëni është të mendoni duke gjykuar nga ato që notojnë në sipërfaqe herë pas here.

Të shumtë janë ata që ngrenë kokën mbi majat e maleve, por shpirtrat e tyre mbeten të varrosur në errësirën e shpellave.

Në momentin kur njerëzimi humbi shpirtin, bota u mbush me psikologë.

➥Njerëzit kanë nevojë për vështirësitë dhe rezistencën për të fituar forcë shpirtërore.

➥Hollywood-i është një vend ku mund të të paguajnë një mijë dollarë për një puthje, dhe 50 cent për shpirtin tënd.

➥Imagjinata është syri i shpirtit.

➥Të filloni të shihni veten tuaj si shpirt me trup në vend të trupit me shpirt.

➥Mishi është hiri, shpirti është flaka.

➥Të blesh lumturinë do të thotë të shesësh shpirtin.

➥Shkrimtari është mekaniku i shpirtrave njerëzore.

➥Për të qenë dikush i lumtur në këtë botë, duhet të kujdeset për të paralizuar disa aspekte të jetës së tij.

➥Për të shprehur shpirtin, njeriu ka vetëm fytyrën e tij.

➥Një libër është një histori për mendjen. Një këngë është një histori për shpirtin.

➥Te njeriu çdo gjë duhet të jetë e bukur, dhe veshja, dhe shpirti, dhe mendimet.

➥Të gjithë janë të vlefshëm në qoftë se shpirti nuk është i vogël.

➥Shpirti është një zot që u strehua në trupin e njeriut.

➥Trupi i njeriut është fotografia më e mirë e shpirtit njerëzor.

➥Të dëgjosh një frazë që duket shumë e drejtë, është njëlloj sikur të shikoni shpirtin tuaj në pasqyrë.

➥Njeriu është një burg ku shpirti mbetet i lirë.

Shpirti shërohet kur jeni pranë fëmijëve.

Shkalla e nevojshme e shpirtit që na pëlqen, është një masë e saktë e shkallës së shpirtit që kemi.

Nëse e keni humbur shpirtin tuaj dhe e dini, atëherë mbetur akoma pak shpirt për të humbur.

Në dreq me paratë! Shpirti është në rrezik.

Të gjitha mundimet e njeriut janë për gojën dhe shpirti i tij mbetet agjërueshëm.

Nevoja më e madhe në kohën tonë është të pastrojmë masën e madhe të mbeturinave shpirtërore dhe emocionale që bllokon mendjet tona.

Shpirtrat e mëdhenj gjithmonë kanë takuar reagimin e dhunshëm të mendjeve të parëndësishme.

Asgjë nuk e qetëson shpirtin e njeriut, si mungesa e mendimit për çdo temë.

Madhështia e botës është gjithmonë në pajtim me madhësinë e shpirtit të atij që e shikon këtë botë. Njeriu bujar ka parajsën në tokë, të ligjtë tashmë jetojnë në ferr.

Për të shprehur shpirtin e tij, njeriu ka vetëm fytyrën e tij.

E çuditshme, por shpirtrat e mëdhenj kanë lindur nga varfëria dhe mjerimi. Prosperiteti dhe paqja sollën vetëm mbipesha dhe indiferenca.

Vetëm pasuria e shpirtit është pasuri e vëtetë, të tjerat janë të tejmbushura me dhimbje.

Çdo kënaqësi e shpirtit, çdo formë ngazëllimi, vjen nga pasja e një vlerësimi të lartë për vetveten, sa herë krahasohemi me të tjerët.

Përfito nga gjendja e mirë shpirtërore, sepse vjen rrallëherë.

E kam të vështirë të zgjedh atë për të cilin do të jap energjinë time. Më pëlqen të ruaj kohën time, entuziazmin tim dhe shpirtin tim për ata që janë të ndershëm.

Kur një vajzë serioze takon dikë që do të magjeps shpirtin e saj dhe do të qetësojë mendimin e saj të trazuar, do ta dojë aq shumë, aq fort sa ajo do të sfidojë logjikën e saj.

Një shpirt i vërtetë nuk ka nevojë t'i fshehë mendimet e tij.

Një trup i bukur mund të tërheqë adhuruesit e vërtetë, por për t'i mbajtur ata, ka nevojë për bukurinë e shpirtit. 

Asgjë s'mund të na mbrojë nga pakënaqësia më shumë se sa pasuria e brendshme e shpirtit.


Kush ka me bollëk ngrohtësi shpirtërore nuk ka nevojë të shtërngohet te të tjerët.

"Është e nevojshme që çdo person të lërë luksin dhe rehatinë, sepse janë të padobishme për shpirtin".

"Nëse nuk e llogaritni shpirtin tuaj, humbni durimin tuaj".

"Kur veshja e shpirtit është e mirë, e tërë pamja e njeriut duket qartë. "

Maturia: harmonia e shpirtit në çështjet e udhëzimit dhe nënshtrimit.

Lufta e shpirtit me trupin e dëshirës është e pafundme.

Nevoja e botës duhet të trajtohet intelektualisht dhe shpirtërisht, jo emocionalisht.

Nuk ka ndriçim shpirtëror larg jetës së përditshme.

Shpirti loton më parë se sytë.

Gjumi nuk ndihmon nëse shpirti i juaj është i lodhur.

Asgjë tjetër nuk zbulon aq shumë pasurinë e shpirtit se sa xhepat kronikë të zbrazët.

Nevoja vë në lëvizje mendjen.
Shpirti ndjenjat.
Njeriu fatin e tij.
Dhe koha, gjithçka.

Vlera e njeriut matet nga pastërtia e shpirtit të tij.

Që të përqafosh një shpirt, duhet të kesh duar të pastra, që të ndjesh një zemër duhet të kesh ndjenja të vërteta.

Në errësirë nuk jemi ajo që dukemi, por ajo që ndjejmë. Shpirti ynë jeton në errësirë ose më tepër është më i dallueshëm në errësirë.

Bukuria e shpirtit nuk del në foto.

Vetëm nën presionin e rrethanave mund të shkaktohet fuqia e plotë e shpirtit.

Është shumë më e dobishme për shpirtin tuaj të përpiqeni të mësoni nga njerëzit, të ngritur dhe inferior, se sa të komentoni mbi dobësitë e tyre. 
Askush nuk është i përsosur dhe të gjithë kanë diçka për të ofruar.

Ndërsa të tjerët blejnë sende të shtrenjta të kënaqësive të tyre, unë furnizoj, pa asnjë shpenzim, gëzimet e shpirtit, të cilat janë pafundësisht më të pastra.

Gjithë mundi i njeriut është për gojën dhe shpirti i tij mbetet i uritur.

Nëse shikoni brenda jush, nuk do të mbeteni kurrë jashtë.

Pasuria shpirtërore ka të mirën e vet, sepse nuk tatohet.

"Një letër është nga natyra një shpirt, është dëgjimi i saktë dhe besnik i zërit të një të dashuri, një thesar i paçmuar dashurie për çdo zemër të ndjeshme".

"Uroj që të dish se jeni ëndrra e fundit e shpirtit tim."

Dashuria është kur ju japin një pjesë të shpirtit tuaj që ju kurrë nuk e dinit se mungonte.

Nëse është emocionalisht, fizikisht dhe shpirtërisht i dëmshëm, nuk keni zgjidhje tjetër përveçse ta leni të ikë dhe të lulëzojë vetë-respektimi.

Është mungesa e shpresës që e thyen shpirtin tonë, më shumë se dhimbja.

"Arma më e fuqishme në tokë është zjarri i shpirtit njerëzor".

"Fjalët e gabuara nuk janë vetëm të dëmshme, por ndotin edhe shpirtin tuaj."

"Lamtumirë" ka të bëjë vetëm me ata që duan me sytë e tyre. Për ata që e duan me zemrën dhe shpirtin e tyre, nuk ka ndarje. "

Një pjesë e trurit punon për materiale dhe krijon mendime. Pjesa tjetër e trurit punon për shpirtëroren dhe krijon intelekt.

Ai që ka lindur për të dhënë, mund të gjejë rrugën e tij. Ai që ka lindur për të marrë, nuk e gjen kurrë.

Zbuloni agimin dhe mundësitë e arta, të doni një shpirt fisnik të pasur: të gjithë e kemi nevojë, mendoj, të paktën një herë në jetën tonë.

Dëshira seksuale është, në thelb, një dëshirë për dominim të plotë mbi shpirtin dhe trupin e tjetrit.

Nëse e keni humbur shpirtin tuaj dhe e njihni atë, atëherë ka mbetur ende pak shpirt për të humbur.

Shpirti i lirë është i rrallë, por kur e takoni, e njihni. Kjo për shkak se ndihesh bukur, shumë bukur kur je pranë saj.

Dëshira për të njohur shpirtin tënd do t'i japë fund të gjitha dëshirave të tjera.

Kur shpirti shqetësohet, turbullon logjikën dhe nuk sheh qartë. Vetëm kur shpirti është i qetë, ndriçon arsyen, për të parë qartë shkakun e gjithçkaje.

"Çfarë dobie do t'i sjellë një njeriu nëse fiton të gjithë botën dhe humbet shpirtin e tij?"

Sa më e madhe të jetë dashuria, aq më e madhe është dhimbja e shpirtit.

Sa më e plotë të jetë dashuria, aq më e plotë është njohuria.

Kur shpirti nuk është i trishtuar, një ditë është e barabartë me një mijë shekuj, ndërsa kur mendimet janë të gjera, kasolja e vogël i përshtatet gjithë universit. 

Shëroni shpirtin dhe atëherë trupi nuk do të ketë nevojë për ilaçe.

Kujdesuni për trupin tuaj! Shpirti gjithsesi është i pavdekshëm.

Nëse nuk mund të ndërtoni një qytet, ndërtoni një shpirt.

Njëanshmëria shpirtërore është gjithashtu një formë e analfabetizmit.

Nëse anija kozmike Toka nuk rimerr orientimin e saj shpirtëror dhe moral, ajo do të përplaset në shkëmbinjtë e marrëzisë.

Në shpirtrat e mëdhenj dhe bujarë kurioziteti është pasioni i parë dhe i fundit.

Unë lejoj dhe respektoj ekzistencën e secilit prej emocioneve që shpirti im dëshiron të ndiejë ..
Jam pajtuar me demonët e mi dhe shumë herë i kam lënë të më shoqërojnë dhe të më tregojnë aspektet e fshehura të vetvetes ..

Pas pak dielli me dritën e tij do të ngrohë shpirtrat e ngrirë të kësaj bote që dridhen në errësirë ...
Jo mos u trishto, pas pak agimi do të përhapet si një vello e parajsës dhe qielli do të shkëlqejë ..
Mos kini frikë se engjëjt nuk flenë natën, ata enden në ëndrrat tona dhe shpirti ynë pasqyron formën e tyre ..

Shpirtit njerëzor i duhet më shumë idealja sesa e vërteta. Me të vërtetën ekziston, me idealen jeton. Pra, doni që të llogarisim ndryshimin? Kafshët ekzistojnë, njerëzit jetojnë.

Shpirtërore do të thotë zgjim. Shumica e njerëzve janë në gjumë, edhe pse nuk e kuptojnë atë. Ata lindin në gjumë, jetojnë në gjumë, martohen në gjumë, në gjumë lindin fëmijë dhe në gjumë vdesin. Dhe ata nuk zgjohen kurrë.

Të shumtë janë ata që ngrenë kokën mbi majat e maleve, por shpirtrat e tyre mbeten të varrosur në errësirën e shpellave.

Çdo moment i bukur vlen. Bëhet një kujtim i çmuar dhe kujtimet mund të mos kushtojnë asgjë, por është thesari i vetëm që do të na mbushë shpirtrat në pleqëri dhe do të na bëjë të buzëqeshim ose të qajmë. Sepse jeta do dhimbjen e saj, ashtu si dëshiron gëzim. Përmes dhimbjes mësojmë veten dhe botën, piqemi, bëjmë fillime të reja, bëhemi më të fortë.

Nëse dëshirat tuaja nuk përputhen me shpirtin tuaj, sakrifikoni ato dhe do të arrini në fund të udhëtimit tuaj.

Ata që shohin ndryshimin midis shpirtit dhe trupit nuk kanë asnjërën.

Më pëlqen ai që shpirti i tij është më i thellë se plaga e tij.

Studenti duhet të ketë një zemër të pastër si kristali, një mendje të ndritshme si dielli, një shpirt aq të gjerë sa universi, një shpirt të madh si zot dhe një me zotin.

Edukimi është fuqia që kultivon shpirtin.

Në shpirtrat e mëdhenj dhe bujarë kurioziteti është pasioni i parë dhe i fundit.

Mençuria e jetës kërkon gjykim dhe qartësi shpirtërore, të dyja presupozojnë një vëzhgim të përulur, një sy të pastër dhe një zemër të pastër, ato nuk mësohen në asnjë universitet, për fat të keq.

Shumë njohuri nuk është një shembull i domosdoshëm i mençurisë, por kryesisht një çështje e kujtesës, e cila zhvillohet në kurriz të gjykimit dhe mprehtësisë së shpirtit.

Kush e ruan gojën dhe e frenon gjuhën, i shpëton shpirti nga pikëllimi.

Shkurtësia është shpirti i fjalës së zgjuar.

Varfëria materiale shërohet lehtësisht. Varfëria e shpirtit, kurrë.

Pasuritë e shpirtit nuk luhaten në tregun e aksioneve të vlerave.

Jo vetëm që politikës i mungojnë liderët, por pavarësia e shpirtit dhe nocioni i drejtësisë civile kanë rënë në masë të madhe.

Është më mirë të gjendet dikush midis korbave sesa midis lajkatarëve, sepse të parët shkatërrojnë trupin e të vdekurve, ndërsa të dytët shkatërrojnë shpirtin e të gjallëve.

Në botën e logjikës njerëzit thonë se dhuratat nuk jepen.
Në botën e shpirtit dhe dashurisë dhuratat duhet të jepen.

Rruga e shpirtit tuaj drejt "PO" -së së Madhe, është e shtruar me shumë "Jo" të vogla dhe të mëdha.

"Trupi merr forcë nga shpirti, kur bën atë që do, atë që adhuron".

"Nuk ka rëndësi se sa vjet kemi mbi vete.
Kur bie nata, ajo sjell me vete frikë
të cilat fshihen në shpirtin tonë
që kur ishim fëmijë "

Në dreq me paratë! Shpirti është në rrezik.

Shpirtrat e mëdhenj gjithmonë kanë takuar reagimin e dhunshëm të mendjeve të parëndësishme.

E çuditshme, por shpirtrat e mëdhenj kanë lindur nga varfëria dhe mjerimi. Prosperiteti dhe paqja sollën vetëm mbipesha dhe indiferenca.

Madhështia e botës është gjithmonë në pajtim me madhësinë e shpirtit të atij që e shikon këtë botë. Njeriu bujar ka parajsën në tokë, të ligjtë tashmë jetojnë në ferr.

Të gjitha mundimet e njeriut janë për gojën dhe shpirti i tij mbetet agjërueshëm.

Në momentin kur njerëzimi humbi shpirtin, bota u mbush me psikologë.

Të shumtë janë ata që ngrenë kokën mbi majat e maleve, por shpirtrat e tyre mbeten të varrosur në errësirën e shpellave.

Vetëvlerësimi për shpirtin është i njëjtë me oksigjenin për trupin. Largoni oksigjenin nga njeriu dhe ju do ta shkatërroni trupin e tij, largoni nga njeriu vetë-respektin dhe do t'i shkatërroni shpirtin e tij.

Ata që shqetësohen për pjesën e jashtme të tyre zakonisht nuk e errësojnë brendësinë e tyre.

Mburrja është një shenjë e inferioritetit shpirtëror

Rregulloni gjendjen shpirtërore, mendimet tuaja, kontrolloni se çfarë do të thoni ose shkruani dhe merrni parasysh nëse jeni në një mendje me bukurinë dhe dashurinë. Bota ka shumë vuajtje për ta nxirë atë në mënyrë të papërshtatshme dhe pa dhimbje. Mos harroni se merrni ato që ju jepni.

"Ashtu siç nuk duhet të përpiqemi t'i shërojmë sytë pa kokë, as kokën pa trup, ashtu edhe trupin pa shpirtin"

Shpirti njerëzor karakterizohet nga morali dhe dinjiteti, diçka që ju harroni.

Shprehja "i varfër në shpirt" do të thotë mungesë e egocentrizmit, domethënë e kundërta e personalitetit të asaj që imponon sovranitetin e saj mbi të gjithë dhe gjithçka.

Të mos vlerësosh është një paaftësi mendore. Të mos jesh në gjendje të mirë shpirtërore për të dhënë reciprokisht dashuri ose ndihmë në një farë mase, në një farë forme, tregon varfëri mendore dhe narcizëm. Të lëndosh pa hezitim dikë që të ka trajtuar mirë konsiderohet si një sëmundje e keqe e shpirtit që ka nevojë për trajtim.

Fytyra dhe trupi mund të retushohen, por shpirti që mban çdo person nën lëkurën e tij është ajo që vlen. Dhe kjo është ajo që bën ndryshimin.

Gjetja e një vajze të bukur ose një burri të bukur është e vetmja gjë e lehtë. Dallimi qëndron në atë që secili prej tyre mbart brenda tij, në mënyrën e tyre të të menduarit dhe të sjellurit, në botëkuptimin dhe personalitetin e tyre.

Jini gjithçka që dëshironi, por me gjithë shpirt.

Për shkak se shpirtrat janë të bukur, personaliteti që ne zhvillojmë fsheh bukurinë e shpirtit.

Nuk kam frikë se mos plaket fytyra ime, por shpirti im ..
Zgjodha një moshë dhe qëndrova atje.
Mos më pyet sa…
Mbi të gjitha, një numër është.
Asgjë më pak, asgjë më shumë.
Mosha është shpirti, thonë. Dhe unë mendoj se kjo është ajo që zgjodha. Të ndjek shpirtin tim dhe jo vitet e mia.

Një shije të ëmbël lë në qiellzën e shpirtit tonë kalimi i çdo momenti të bukur. Ato momente që i kemi përjetuar plotësisht, me gjithë shqisat tona, me prezencë absolute.

Në një botë të ashpër që dëshiron të të bëjë të pashpirt, qëndro i sjellshëm.

Mos qaj kur dielli të perëndojë, sepse lotët nuk do të të lejojnë të shohësh yjet.

Shpirti im më mësoi dhe më këshilloi të qëndroja zgjuar kur të tjerët janë në gjumë. 

Shpirti im më foli dhe më mësoi të thoja: "Unë jam gati", kur "e panjohura dhe rreziku" më afrohen.

Shpirti im më këshillonte dhe më mësoi të dalloja bukurinë e fshehur të lëkurës, pamjen dhe ngjyrën. Më mësoi të meditoja për atë që njerëzit e quajnë të shëmtuar derisa zbulova hijeshinë dhe bukurinë e saj të vërtetë.

Shpirti im më foli dhe më mësoi të dua ata që njerëzit i urrejnë dhe të jem mik me ata që njerëzit i përçmojnë.

Shpirti im më nxiti të dua atë që të tjerët e urrejnë…

Kushdo që vuan në trup, ka nevojë për doktor dhe kush vuan në shpirt, ka nevojë për mik.
Sepse miku i mirë di të lehtësojë shpirtin.

Gjeni kohën për të menduar, ky është burimi i forcës.
Gjeni kohën për të luajtur, kjo është receta e rinisë së përhershme.
Gjeni kohë për të bërë miq, kjo është rruga për lumturinë.
Gjeni kohë për të dashuruar dhe për tu dashur, kjo është privilegj i perëndive.
Gjeni kohë për të qeshur, kjo është muzika e shpirtit.

I dhashë zemrën time, por ajo donte shpirtin tim.
Bob Dylan

Blerja e lumturisë nënkupton shitjen e shpirtit.


Kur njeriu zbuloi pasqyrën, filloi të humbiste shpirtin e tij.

Dhe vetëm grindja është e mjaftueshme për të kuptuar që këtij shpirti i mbeti ankesa, për të mos u kënaqur me dashurinë që ai kishte dëshiruar.

Në asnjë marrëdhënie nuk i japin ato që zotërojnë njëri-tjetrit. Çdo dy shpirtra janë plotësisht të ndryshëm. Në miqësi ose dashuri, të dy, krah për krah, ngrenë duart e tyre së bashku për të gjetur atë që nuk mund të arrijë më vete.

"Pasioni është pasiviteti i shpirtit dhe energjia e trupit".

Ai që u betua se do të shëronte shpirtin tuaj, arriti solemnisht të ta nxirrte!

Të jetosh i lirë nga çdo gjë që skllavëron ekzistencën tënde dhe mundon shpirtin tënd.

Për të buzëqeshur pa mundim, shpirti ynë duhet të jetë i lirë ... Sado të mendojmë pozitivisht, shpirti buzëqesh vetëm kur është i lirë të afrohet, të prekë, komunikojë në mënyrën e vet thelbësore ... spontan, përjetësisht i dashuruar.

Mirësjellja, mirësia, përgjegjësia, bukuria, dhembshuria, janë cilësi vetëm të shpirtit ... Nëse kontakti ynë me brendinë tonë është i paplotë, këto cilësi manifestohen nga shtypja e emocioneve tona.

Shpirti nuk njeh distancë!

Mos kini frikë nga errësira që shihni përmes syve të njerëzve, ata gjithashtu kanë frikë.
Shpirti nuk ekuilibrohet me frikën!


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages