Thënie për budallain - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, March 14, 2017

Thënie për budallain


➤ Asnjëherë mos debato me një budalla. Një tjetër që mund të jetë duke shikuar, nuk do të dijë të bëjë diferencën.

Ka më shumë idiotë në botë sesa njerëzit.

- Idioti më i madh se ai që i di të gjitha, është ai që nuk pajtohet me të.


Njerëzit e zgjuar e dinë se ka vetëm një botë. Idiotët jetojnë secili në botën e tij

- Çdo kush ka të drejtë të më pyesë, por një të marri e kam vështirë t'i përgjigjem.


- Budallai që ecën, është me më shumë vlerë se dhjetë intelektualë që rrinë.


- Nuk duhet të japim tek njerëzit me opinione idiote, kënaqësinë e zemërimit tonë.


- Që të dukesh idiot në sytë e budallait është një kënaqësi estetike.


- Në një botë të çmendur, vetëm të çmendurit janë logjikë.


- Idiotin mund ta kuptojmë nga dy tregues: flet për gjërat që janë të padobishme për atë dhe shpreh opinion mbi diçka që askush nuk e pyet atë.


- Kishte aq zgjuarsi të nevojshme për të hapur gojën për të ngrënë, por sigurisht për asgjë tjetër.


- Nëse grindesh me një budalla, është mirë që të pyesni veten se mos dhe ai bën të njëjtën gjë.


- Një idiot mund të bëjë më shumë pyetje në një minutë se sa dhjetë burra të mençur mund të përgjigjen në një orë.


- Një njeri i mençur mëson shumë nga një budalla, dhe një budalla nuk mëson asgjë nga një i mençur.


- Sa e kënaqshme është për të takuar njerëz të cilët janë më injorantë se ne! Menjëherë i simpatizojmë që janë kështu.


- Një njeri i cili vazhdimisht deklaron se nuk është budalla, duhet të ketë dyshimet e tij.


- Kuptojmë budallain nga mania që ka për hollësira të panevojshme.


- Nëse marrim parasysh që Zoti kufizoi inteligjencën njerëzore, duket e padrejtë që nuk kufizoi dhe budallallëkun njerëzor.


- Nga të gjithë hajdutët, budallenjtë janë më të keqij për shkak se ata vjedhin kohën tuaj dhe entuziazmin tuaj.


- Parajsa është plot me idiotë që besojnë se ekziston.


- Ndonjëherë, njeriu dëshiron të jetë budalla, në qoftë se kjo i lejon të bëjë gjëra që inteligjenca e tij i'a ndalon.


- I zgjuari dëshiron të mësojë, por budallai do të mësojë të tjerët.


- Ka dy lloje budallenjsh: ata që nuk dyshojnë për asgjë dhe ata që dyshojnë për gjithçka.


- Unë nuk e dija se ekzistonin kaq shumë idiotë në botë deri sa fillova përdorimin e internetit.


- Më mirë i çmendur me të gjithë, se sa i matur dhe vetëm.


- Psikoanaliza është një terapi kundër injorancës. Ajo nuk ka asnjë efekt mbi marrëzinë.


- Avantazhi i të qënit i zgjuar është se mundesh shumë lehtë të bësh budallain. E kundërta është ajo që paraqet vështirësi.


- Nëse ju nuk e kontrolloni mendjen tuaj, dikush tjetër do ta bëjë atë.


Taktika më e mirë është të përfitosh nga çmenduria e të tjerëve.

E mahnitshme me idiotët e rinj është se ata kanë aftësinë për të mbijetuar dhe për t'u bërë idiotë të vjetër.

Nuk duhet ta nënvlerësoni budallallëkun e opinionit publik.

Nëse mendon se sa budalla është personi mesatar, konstaton se gjysma e njerëzve janë më budallenj se ai.

Nuk duhet ta nënvlerësoni budallallëkun e opinionit publik.

Referenca e idiotit ndaj fjalëve të një njeriu inteligjent nuk mund të jetë e saktë, sepse në ndërgjegje përkthen atë që dëgjon në diçka që mund të kuptojë.

Nuk është budalla ai që jep atë që nuk mund ta mbajë, për të fituar atë që nuk mund të humbasë.

Me një të përgjumur arsyeton, ai që i shpjegon teveqelit diturinë: në fund të bisedës ky do t'i thotë: ''Ç'farë është?''

Biseda më e mençur përgjumet në veshin e kokëtrashit.

Fjala më e lumtur kthehet në një moçal, nëse ai që e dëgjon, e ka veshin të shpuar.

Njeriu i zgjuar ndryshon mendimin e tij. Idioti kurrë. 

Është budalla ai që e lë të gatshmen për të ndjekur ato që nuk janë gati

Gabimet e idiotit janë të njohura për të gjithë, përveç atij. Gabimet e të mençurit njihen vetëm nga ai vetë dhe askush tjetër.

Mësoni të dalloni idiotët.

Dhjetë të qindat e sekondës: Intervali kohor ndërmjet hapjes së dritës jeshile dhe borisë së budallait në veturën e pasme.

Kam vënë re se për të pasur sukses dikush, duhet të duket budalla, por të jetë i mençur.

Të gjithë kemi lindur të çmendur. Disa mbeten.

Nuk duhet t'u japim njerëzve me mendime idiote kënaqësinë e zemërimit tonë. 

Thonë "U dashurua dhe u çmend", ndërsa duhet thënë "U çmend dhe u dashurua"

Vetëm të dobëtit dhe të hutuarit duan thjeshtësinë e rreme të sinqeritetit brutal. 


Nëse mund të zëvëndësohej cilësia e shoqërisë me sasinë, ndoshta do t'ja vlente barra qiranë të jetohej në botë: por megjithatë, nga njëqind të çmendur bashkë, zor se mund të nxjerrësh një të mençur.

... injoranti bëhet vegël në duart e feve ..

- Statistikat thonë se një në katër njerëz vuajnë nga një çrregullim mendor. Mendoni për tre miqtë tuaj më të mirë. Nëse ata janë të shëndetshëm, atëherë ju keni një problem.


Qeset boshe i fryn era dhe mendjet boshe, mendjemathsia.

I zgjuari mëson nga të gjithë dhe gjithçka.
Mesatari mëson nga përvojat e tij.
Budallai i di të gjitha.

Sa më pak mend ke në kokën tënde, aq më shumë hapësirë mbetet për budallallëkun.

Njeriu i matur dhe i mençur që e njeh veten dhe e çmon, nuk ka arsye për zili. Por budallenjtë vuajnë gjithmonë nga kjo sëmundje.

Në çdo brez, duhet të ketë një budalla që do të tregojë të vërtetën kur e sheh.

Budallenjtë jetojnë edhe pse jeta nuk u pëlqen.

Për budallenjtë jeta ka përparësi, për të mençurit është indiferente.

Asnjëherë mos lejoni që njerëzit të paditur të gjykojnë.

Sa më filozof është një person, aq më e vështirë të gjejë përgjigje për pyetjet idiote të njerëzve të trashë. 

Një idiot i varfër, është idiot. Një idiot i pasur është i pasur.

I mençur është ai që  di, por bën sikur nuk di. Budalla është ai që nuk di, por bën sikur di.

Bota është e mbushur plot me njerëz të çmendur: nëse nuk doni t'i shihni, mbylluni në shtëpinë tuaj dhe thyejeni pasqyrën.

Unë kurrë nuk mendoj, më lodh. Ose kur mendoj, nuk mendoj për asgjë.

Nuk është e sigurt se të gjithë ata që enden kanë humbur.

Dhe njerëzit ndryshojnë vetëm në shkallën e çmendurisë. Ndodh që dikush të jetë më i çmendur se ju ndërsa ju jeni disi më pak.

Dhe budallenjtë njerëz janë.

Budallai lavdëron gruan e tij, i mençuri, qenin e tij.

Librat janë kaq të dobishëm për budallain, aq sa një pasqyrë për një njeri të verbër.

Nëse heshtja i përshtatet të mençurit, sa herë më shumë i përshtatet budallait?

Budallenjtë jetojnë pa e shijuar jetën, sepse ata besojnë se janë të përjetshëm.

Është më mirë të mbani gojën mbyllur dhe të tjerët të mendojnë se jeni budalla, se sa ta hapni dhe ta konfirmoni atë.

Në moshën 50 vjeç, njeriu mund të jetë budalla pa qenë optimist, por kurrë optimist pa qenë budalla.

Të lindi një budalla nuk është një turp. Por të vdesi budalla përbën turp.

Midis budallenjve ka një numër të pabesueshëm të arsimuarish.

Si mund t'ia dëshmoj budallait se jam i zgjuar?


Çdo idiot mund të kritikojë, fajësojë, ankohet, dhe shumica e idiotëve e bëjnë këtë.

Njeriu i mençur vlerëson me gjykimin e tij, ndërsa budallai i beson thashethemet.

Ka vetëm tre gjëra të vlefshme: ujë, ushqim dhe fjalë të mira. Vetëm budallai mund të konsiderojë gjëra të çmuara gurët.

Gjeniu ecën përpara kohës së tij, i zgjuari e ndjek, dinaku përpiqet ta shfrytëzojë, budallai mbyll rrugën e tij dhe e pengon. 

Të gjithë njerëzit janë të zgjuar, të tjerë më parë, të tjerë më pas. Por në momentin vendimtar, janë të gjithë budallenj.

Budallenjtë shpikin modën, dhe njerëzit e zgjuar detyrohen ta ndjekin atë.

Budallai punon për të zgjuarin, i zgjuari punon për vete, i mençuri punon për të gjithë, por jo për dikë në veçanti.

Budalla i përsosur është ai që kurrë nuk suprizohet me asgjë, madje as me budallallëkun e tij.

Në vendin e idiotëve, lavdinë për njerëzit nuk e sjellin të vërtetat e mëdha, por gabimet e mëdha.

Gjithmonë ka një budalla në çdo shoqëri. Nëse brenda dhjetë minutash nuk e keni kuptuar se cila prej tyre është, atëherë budallai je ti!

Nëse budallallëku fillon dhe lëviz, kush mund ta ndalojë?

Njeriu inteligjent do të kuptojë nëse i bëni shenjë, idioti nëse e shtyni.

Çdo budalla ka planin e tij për të shpëtuar atdheun e tij

Thonë se nuk ka gjë më të keqe se budallai. Por ka, këtë do ta kuptoni kur të shfaqet në shoqëri budallai me opinion.

Ndonjëherë duhet të bësh budallain, të jep mundësinë të shikosh deri ku mund të arrinë "të zgjuarit".

Jeta është e mbushur me pyetje, por idiotët kanë të gjitha përgjigjet.

Kini frikë nga një dhi para teje, një kalë pas teje, dhe një budalla përreth teje.

Facebook nuk i bën njerëzit budallenj, thjesht i demonstron ata.

Gjithmonë idiotët fitojnë. Është çështje e shumicës!

Nëse flet me mençuri me një budalla, do të të marrë për i çmendur.

Është e mahnitshme se sa inteligjencë kërkoi të evoluojë teknologjia saqë çdo idiot të mund të kishte një zë në internet".

"Të gjithë nënvlerësojnë gjithmonë dhe në mënyrë të pashmangshme numrin e idiotëve në botë"


 "Mundësia që dikush të jetë budalla është i pavarur nga të gjitha karakteristikat e tjera të atij personi."

"Ata që nuk janë idiotë, gjithmonë e nënvlerësojnë fuqinë shkatërruese të idiotëve".

"Idioti është lloji më i rrezikshëm i një njeriu që ekziston, më i rrezikshëm se krimineli"


'Është e trishtueshme të dish se nuk je asgjë. Por është gjithashtu e shkëlqyeshme të pranosh që nuk je asgjë ”

Shumë herë edhe budallai tha diçka të drejtë.

Budallai, siç thoshte Sokrati, nuk është ai që nuk kupton asgjë, por ai që mendon se kupton gjithçka, ai që injoron se është idiot

Njeriu është specia e vetme shtazore me aftësinë për t'u bërë idiot.

Me fjalën "fitore" dëgjoj goditjen triumfuese të idiotëve.

Idioti: anëtar i një race të madhe dhe të fuqishme, ndikimi i të cilit në punët njerëzore ka qenë gjithmonë i fortë dhe vendimtar

Gjeniu ecën para kohës së vet, i zgjuari e ndjek, dinaku përpiqet ta shfrytëzojë, budallai bllokon rrugën e saj dhe e pengon atë.

Akti më i vogël flet për njeriun: budallai futet dhe del, ulet, ngrihet, hesht dhe lëviz ndryshe nga ai inteligjent.

Njerëzit më pak inteligjentë nuk mund të imagjinojë që disa njerëz mund të mendojnë ndryshe nga ata dhe zakonisht gjithmonë nuk pajtohen me ta

 Personat me aftësi të kufizuara kanë tendencë të mbivlerësojnë nivelin e tyre të aftësisë.

Personat me aftësi të kufizuara nuk e njohin aftësinë e vërtetë të personave të tjerë.

Personat me aftësi të kufizuara nuk e njohin shkallën e aftësisë së kufizuar të tyre.

Budallenjtë injorojnë nevojat dhe ndjenjat e të tjerëve.

Njerëzit budallenj në konflikte reagojnë me zemërim dhe agresion

Shumë herë edhe njerëzit shumë të zgjuar mund të jenë në një gjendje zemërimi intensiv.

Një person mund të duket budalla dhe ende nuk është.
Ai mund ta ruajë mençurinë e tij me kujdes.

Është e pamundur të mbrosh diçka nga marrëzia, sepse idiotët janë shumë të aftë.

Ndonjëherë, një person dëshiron të jetë idiot, nëse kjo e lejon atë të bëjë gjëra që inteligjenca e tij i ndalon.

Nëse nuk keni qenë në depresion duke parë madhësinë e së keqes dhe budallallëkut përreth jush, duhet të jeni ose i keq ose budalla.

Duhet të ndalohet që budallenjtë të mendojnë!

Vetëm njeriu i mençur do të të përgjigjet: Nuk e di.

"Ashtu si një mjek i mirë shkon për të ndihmuar atje ku ka më shumë sëmundje, ashtu edhe një filozof i mirë duhet të jetë atje ku ka idotësi maksimale."

"Nuk është më e tolerueshme të kesh një idiot për një mbret sesa të kesh një të verbër që të udhëzon".

Dëshira dhe moda, këto sundojnë budallenjtë.

Ka dy mënyra për tu ngritur mbi njerëzit: me aftësinë tuaj ose falë marrëzisë së njerëzve përreth jush.

Ai që lëviz më vonë se ti është idiot. Ai që lëviz më shpejt se ti është maniak.

Në çdo jetë njerëzore vjen momenti kur të gjithë duhet të vendosin: a do të jetojë mes qenieve njerëzore apo jo, do të jetë një idiot në mes idiotëve apo një idiot i vetmuar.

Sa më mendjengushtë të jetë një person, aq më shumë ai ka tendencë të kundërshtojë.

Çmenduria e shumë njerëzve është logjike.

Njeriu i mençur nuk thotë as gjysmën e asaj që di, por budallai nuk di as gjysmën e asaj që thotë.

Përvoja është një shkollë e shtrenjtë, por budallenjtë nuk mësojnë më.

Supozimet e të mençurve kanë më shumë vlerë sesa besimi i budallait.

Njerëzit e zgjuar sigurojnë stabilitetin e shoqërisë, ndërsa budallenjtë sigurojnë përparimin.

Më mirë të dëgjosh britmën e të mençurit se sa të dëgjosh këngët e budallenjve.

Njeriu i zgjuar e kthen argumentin në një diskutim, por budallai e kthen diskutimin në një argument.

Nuk ka dëm më të madh për vendin ku dinakëria pranohet si mençuri.

Budallai pyet të tjerët, njeriu i mençur pyet veten.

Karakteristikë e veçantë e budallenjve është se ata u kushtojnë vëmendje gabimeve të të tjerëve dhe nuk i shohin të tyret.

Marrëzia është një funksion i keq i arsyes, e cila kontribuon në jetën e keqe të atij që e ka atë.

Përmes fjalës "fituam" dëgjoj goditjen triumfale të budallenjve.

Injoranti është si dajre: bën zhurmë falë zbrazëtisë së tij.

Mos u nevrikosni nga budallenjtë, ata do të ekzistojnë përgjithmonë. Ju duhet t'i trajtoni ata si mot i keq.

Ne duhet të tolerojmë injorancën dhe marrëzitë si forca superiore të kundërshtarit.

Duke dërguar nëntë budallenj për të ekzekutuar një urdhër, rrezikon të bëhesh i dhjeti.

Budallai do të tregojë menjëherë indinjatën e tij, por i maturi nuk do t'i përgjigjet fyerjes.

Në atë moment kur budallai çuditet, i zgjuari pyet.

Njerëzit shpesh ngatërrojnë budallallëkun e ngazëllyer me një mendje të ndezur.

Nëse grindeni me një idiot, përpiquni të siguroheni që dhe ai bën të njëjtën gjë.

Nëse thua: "Jam i lumtur", je vërtet i lumtur. Nëse thua: "U bëra i mençur", ti je akoma budalla.

Më mirë të qash me të zgjuarit sesa të qeshësh me idiotët.

Budallai do ta kalojë tërë jetën pranë njeriut të mençur dhe nuk do të marrë asgjë prej tij, si luga që nuk do ta dijë kurrë për shijen e ushqimit.

Në një demokraci, budallenjtë kanë të drejtë të votojnë, në një diktaturë, për të qeverisur.

Përvoja është një shkollë e shtrenjtë, por budallenjtë nuk mësojnë më.

Ne jetojmë përgjithmonë nën diktaturën e padukshme të idiotëve, duke pritur më kot për një çlirimtar si Zarathustra

Ai që nuk e dëgjon zërin e maturisë është fanatik, ai që nuk e kupton është budalla, ai që nuk e ndjek është skllav.

Gomarin e njohin nga veshët e tij, dhe budallain nga fjalët e tij.

Idiotët lëvizin të gjithë së bashku.

Budallenjtë ndërtojnë shtëpi dhe në to jetojnë njerëz të zgjuar.

Një mijë shkaqe hidhërimi një mijë shkaqe ankthi dita ditës e shtyjnë budallain, por jo të mençurin.

Nëse e duroni idiotin, atëherë ka mundësi që ai të bëjë të njëjtën gjë.

Vetëm budallenjtë fitojnë në këtë jetë, sepse të mençurit shohin shumë pengesa dhe humbasin besimin pa filluar.

Në ndryshimin midis një mashtruesi dhe një budallai, simpatia e njerëzve është gjithmonë në anën e mashtruesit.

Vazhdimi i talljes me idiotët është një mënyrë e pagabueshme për tu bërë idiot vetë.

Të mençurit udhëhiqen nga inteligjenca, mendja mesatare nga përvoja, budallenjtë nga nevoja, kafshët nga instinkti.

Mos u ekspozoni për shumë gjatë në majat e shkreta të maturisë dhe zbritni në luginat e gjelbërta të marrëzisë.

Budallai shkëlqen ngainteligjenca, për sa kohë që ruan heshtjen.

Për budallenjtë përgjigja është heshtja.

Njeriu i mençur nuk di gjithçka, vetëm budallenjtë dinë gjithçka.

Bota është plot me të çmendur: nëse nuk doni t’i shihni, mbylluni në shtëpinë tuaj dhe thyeni pasqyrën.

Psikoanaliza: shpikje njerëzore, u jep budallenjve ndjesinë se ata janë qenie shumë komplekse.

Njerëzve budallenj nuk u pëlqen të marrin përgjegjësi për gabimet e tyre dhe e kanë më të lehtë të zhyten në pendim dhe të fajësojnë të tjerët.

Nuk ka dyshim se të gjithë ne nënvlerësojmë numrin e idiotëve mes nesh, pasi përqindja kritike që ne të gjithë e dimë se ekziston në çdo grup të rastësishëm të popullsisë mbetet e papërcaktuar deri më sot.

Budallai nuk përshtatet në realitet.

Ndryshe nga mbretëria e kafshëve, njerëzit, pa dallim rrace, gjinie, ngjyre, ideologjie, ndahen në dy kategori bazë: Intelegjentë dhe budallenj.
Megjithëse dallimi midis tyre nuk është i vështirë. Ata që bëjnë pjesë në kategorinë e parë nuk e thonë dhe ata që bëjnë pjesë në kategorinë e dytë, nuk e dinë.

"Më i zgjuari nga të gjithë, për mendimin tim, është njeriu që e quan veten budalla të paktën një herë në muaj".

"Është më mirë të jesh i mjeruar dhe të njohësh më të keqen sesa të jesh i lumtur në parajsën e idiotëve" 

"Gjithmonë ka idiotë të mjaftueshëm për të formuar shumicën. Kjo është arma e fshehtë e idiotit "

"Le të pimë për shëndetin e të çmendurve ..."

Gjashtë orë gjumë për një burrë, shtatë për një grua dhe tetë për një idiot.

Njerëzit budallenj në konflikte reagojnë me zemërim dhe agresion
Shumë herë edhe njerëzit shumë të zgjuar mund të jenë në një gjendje zemërimi intensiv. 

Budallenjtë injorojnë nevojat dhe ndjenjat e të tjerëve.

Budallenjtë jetojnë edhe pse jeta nuk u pëlqen.

Shpresat e atyre që mendojnë si duhet janë të arritshme ndërsa ato të budallenjve janë të paplotësuara.

Kur budallenjtë arrijnë diçka që nuk e meritojnë, u merr koka erë.

Akti më i vogël flet për njeriun: budallai futet dhe del, ulet, ngrihet, hesht dhe lëviz ndryshe nga ai inteligjent. 

Gjeniu ecën para kohës së vet, i zgjuari e ndjek, dinaku përpiqet ta shfrytëzojë, budallai bllokon rrugën e saj dhe e pengon atë.

Idioti: anëtar i një race të madhe dhe të fuqishme, ndikimi i të cilit në punët njerëzore ka qenë gjithmonë i fortë dhe vendimtar.

Njeriu është specia e vetme shtazore me aftësinë për t'u bërë idiot.

Me fjalën "fitore" dëgjoj goditjen triumfuese të idiotëve.

Budallai, siç thoshte Sokrati, nuk është ai që nuk kupton asgjë, por ai që mendon se kupton gjithçka, ai që injoron se është idiot. Ju e kuptoni marrëzinë vetëm kur e humbni.

'Është e trishtueshme të dish se nuk je asgjë. Por është gjithashtu e shkëlqyeshme të pranosh që nuk je asgjë ”

"Idioti është lloji më i rrezikshëm i një njeriu që ekziston, më i rrezikshëm se krimineli"

 "Mundësia që dikush të jetë budalla është i pavarur nga të gjitha karakteristikat e tjera të atij personi."

 "Ata që nuk janë idiotë, gjithmonë e nënvlerësojnë fuqinë shkatërruese të idiotëve".

"Të gjithë nënvlerësojnë gjithmonë dhe në mënyrë të pashmangshme numrin e idiotëve në botë"

Është e mahnitshme se sa inteligjencë kërkoi të evoluojë teknologjia saqë çdo idiot të mund të kishte një zë në internet".

Ka më shumë idiotë në botë sesa njerëzit.

"Sa më shumë idiotë të rrethojnë, aq më budallenj bëheni dhe ju".

90% e njerëzve janë budallenj dhe pjesa tjetër rrezikojmë të infektohemi.

Përballë budallallëkut akoma dhe Perënditë luftojnë pa shpresë. 

"Çdo budalla mund të krijoi një rregull dhe çdo budalla mund ta ndjekë atë" 

Ceremonia: shpikje e të zgjuarit, e cila ju lejon të mbani idiotët në një distancë. 

Budallallëku shkon re. Çështja është të mos bjerë shi.

Princeshat vdiqën... budallenjtë vazhdojnë të jetojnë...

Meqenëse veprimet e një budallai nuk përputhen me rregullat e logjikës, në përgjithësi mahnitemi nga sulmi,
edhe kur ekziston dyshimi për sulm të afërt, askush nuk arrin të organizojë një mbrojtje të arsyeshme, sepse vetë sulmit i mungon ndonjë strukturë e arsyeshme.

Nuk jam aq budalla sa dukesh.

Çfarëdo që mungon në mendje, e pëotëson me budallallëqe.

90% e njerëzve janë idiotë dhe pjesa tjetër rrezikojmë të infektohemi.

Kurrë mos iu afroni një demi nga para, një kali nga mbrapa dhe një idioti nga çdo lloj drejtimi.

Budallai jep një mundësi, i duruari jep dy, optimisti tre. Pastaj rikthemi përsëri tek budallai.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages