Thënie për varfërinë - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, February 08, 2017

Thënie për varfërinë


- Mos humbni kohën tuaj me anketat sociale. Ajo çfarë u intereson të varfërve, është varfëria. Ajo që u intereson të pasurve, nuk na intereson.

Të pasurit vjedhin të varfërit dhe të varfërit, njëri-tjetrin.

Qaja sepse nuk kisha këpucë, deri sa pashë dikë që nuk kishte këmbë.

Një ditë, një njeri i pasur i dha një shportë me mbeturina një njeriu të varfër. I varfëri buzëqeshi, e mori shportën dhe iku.
E boshatisi shportën, e lau dhe e mbushi me lule të bukura, dhe i'a ktheu njeriut të pasur.
Njeriu i pasur, i suprizuar i tha të varfërit: Përse më jep lule të bukura, ndërsa unë të dhashë mbeturina?
Dhe i varfëri u përgjigj: Çdokush jep atë që ka në zemër!!

- Dikur, dikush pyeti Laertion se cila orë ishte më e mirë për të ngrënë.
Dhe ai u përgjigj:
Nëse je i pasur, kur të duash.
Nëse je i varfër, kur të mundesh.

- Një idiot i varfër, është idiot. Një idiot i pasur është i pasur.

- Kush mund të thotë se është i varfër kur e duan?

Turpi për varfërinë e bën varfërinë më të turpshme.

- Nëse dëshironi të jeni të pasur, jepni!
Nëse doni të jeni të varfër, merr, rrëmbe!
Nëse doni të keni mjaft, shpërndaj!
Nëse doni të qëndroni të uritur, magazino!

- Në varfëri ka shumë mangësi gjërash. Sidoqoftë, në lakminë mungon gjithçka.

- Pse tepron kaq shumë muaji në fund të parave?

- Mënyra më efektive për të bërë të varfërit të padëmshëm, është t'i edukosh ata që të duan të imitojnë të pasurit.

- Të qënit i varfër, është romantik vetëm në libra.

- Pavarësisht nga ato që thuhen në proverba, varfëria mban të bashkuar më shumë familje se sa i ndan.

Kur varfëria hyn nga dera, dashuria ikën nga dritarja.


Isha kaq i varfër kur isha fëmijë ... Po të mos isha djalë, nuk do të kisha asgjë për të luajtur ...

- Nëse të pasurit mund të punësonin dikë që të vdiste për ta, të varfrit do të jetonin një jetë të rehatshme.

- Kur u jap ushqim të varfërve, më quajnë i shenjtë. Kur pyes pse të varfërit nuk kanë ushqim, më quajnë komunist.


Dikur, shisja mobilje për të jetuar. Problemi është se ishin mobiljet e mia.

Nëse pasuria udhëhiqet nga injoranca, është më e keqe se varfëria, sepse mund t'i shtyjë gjërat më me forcë në drejtimin e gabuar.

- Dembelizmi ecën aq ngadalë saqë varfëria e arrin menjëherë.

- Për shkak të shkurtimit të shpenzimeve, drita në fund të tunelit është fikur.

- Zoti vonon dhe... shfaqet i varfëri.

- Të kishim trahana dhe vaj, tenxheren na e jepte komshia.

- Nuk e konsiderojmë turp varfërinë. Turp është të mos e shmangi askush.


Gjëja më e rëndë në botë është xhepi i zbrazët.

- Beteja që duhet të bëjmë, nuk është kundër pasurisë, por kundër varfërisë.


- Mund të jesh i varfër, këpucët e tua mund të jetë grisur, por mendja juaj është një pallat


- Mënyra më e sigurtë për të mbetur i varfër, është, të jesh i ndershëm.


- Çdo kartmonedhë është kartë krediti e të varfërve.


- I varfër është ai që kënaqësitë e tij varen nga leja e të tjerëve.


- As pasuria e madhe , as varfëria e madhe, nuk e dëgjojnë zërin e arsyes.


- Varfëria nuk është turp për një njeri, por është mjaft e pakëndshme.


- Forma më e keqe e dhunës është varfëria.


- Varfëria është prindi i revolucionit dhe krimit.


- E gjithë kjo pasuri mund largojë vetëm një të keqe: varfërinë.


- Nuk kam as para as burime, as shpresa. Jam njeriu më i lumtur


- Varfëria ka shumë shkaqe, por rrënja është injoranca.


- Ata që e kanë mënyrën e tyre, besojnë se më e rëndësishme në botë është dashuria. Të varfërit dinë se është paraja.


- Nëse keni një problem, jeni lënduar ose keni nevojë, shkoni tek njerëzit e varfër. Janë të vetmit që do të ndihmojnë, të vetmit.


- Është e lehtë të kesh parime kur je i pasur. Gjë e rëndësishme është të kesh parime kur je i varfër.


- Argumenti i zakonshëm se varfëria është shkaku i krimit, është një lloj shpifje për të varfrit.


- Pas kufirit të urisë, të pasur dhe të varfër janë të njëjtë.


- Luksoziteti shkatërron demokracitë. Varfëria monarkitë.


- Varfëria nuk mund të jetë një pengesë për arsimimin dhe edukimin, duhet të jetë një mënyrë për të shpëtuar nga varfëria.


Varfëria e bën krimin të duket më pak i shtrenjtë.

Askush të mos qahet për inferioritetin, çfarëdo që të thuhet ai mbetet fuqi.

- Virtyti shpesh pengohet dhe bie në shkëmbin e mprehtë të varfërisë.

- Boss-at kanë kënaqësi, të varfërit kanë gëzim.

- "Varfëria nuk të lë ta ngresh kokën.
Dinjiteti nuk të lë ta ulësh "...

 Kurrë nuk kam qenë i varfër edhe pse shpesh nuk kam pasur para. Të qenit i varfër është një gjendjen e mendjes.

Ne jemi të pasur vetëm me atë që japim dhe të varfër për atë që e mohojmë.

E çuditshme, por ... shpirtrat e mëdhenj lindën varfëri dhe mjerim. Prosperiteti dhe qetësia sollën vetëm obezitetin dhe indiferencën.

- Në disa regjime, njeriu është mjaft i zhvilluar nga varfëria, ndërsa në të tjera, kokëtrashët nga e ngopura.

- Për të qenë i lirë, duhet të mësosh të jesh i varfër.

- Nëse jetoni sipas rregullave të natyrës, nuk do të jeni kurrë të varfër. Nëse jetoni sipas rregullave të njerëzve, nuk do të jeni kurrë të pasur.

- Vera e bën të varfërin të pasur në imagjinatë dhe të pasurin të varfër në realitet.

- Nuk e di nëse paraja sjell lumturi. E sigurt është se mungesa e tyre sjell mjerim.

- Kushdo që shkon në shtrat i uritur, zgjohet i shëndetshëm.

- Ligjet shtypin të varfrit, dhe të pasurit sundojnë ligjet.

- Nëse oreksi është i paktë, kjo e bën varfërinë e barabartë me pasurinë

- Në gjithë jetën varfëria ime materiale ka zili pasurinë time shpirtërore.

- Nga të gjitha krijesat e Perëndisë, vetëm njeriu është i varfër.

- E çuditshme, por ... shpirtrat e mëdhenj i lindën varfëria dhe mjerimi. Prosperiteti dhe qetësia sollën vetëm obezitetin dhe indiferencën.

- Në uri nuk mund të reagoni me fjalë.


- Bamirësia lehtëson vetëdijen e të pasurve para se të lehtësojë stomakun e të varfërve.

Bota është e mjerueshme vetëm për njerëzit e varfër dhe është e zbrazët vetëm për njerëzit e zbrazët.

Sa e rëndësishme është të japësh, po aq është e rëndësishme të dish të pranosh. Vetëm ata që bëjnë dashurinë të rrjedhi në të gjitha drejtimet mund të thonë se prosperojnë emocionalisht.

Të jesh lypës nuk është turp, por kjo është e vetmja gjë e mirë që mund të thuhet për lypjen.

Lumturia krijon arrogancë tek shumica, ndërsa mjerimi i bën të gjithë më të mençur.

Kush hap portofolin e tij për të pafatët, vë brenda kujtime të mira.

Ata që nuk e njohin vuajtjen nuk e njohin lumturinë.

Mënyra më e mirë për të lehtësuar vuajtjet tuaja është të lehtësoni vuajtjet e të tjerëve.

Të mendosh pa nxitim, por të veprosh vendosmërisht, të japësh bujarisht, por të rezistosh i palëkundur.

Hidhërimi i njeriut të pasur që askush nuk i merr është më i madh se hidhërimi i lypësit që askush nuk i jep.

Varfëria materiale shërohet lehtësisht. Varfëria e shpirtit, kurrë.

Nëse nuk i hapni derën lypësit atëherë do t'ia hapni atë mjekut.

Të gjithë janë të trishtuar për diçka: njëri sepse ka pak diamante, tjetri sepse supa përmban pak kokrra.

Të varfërit kanë më shumë fëmijë, por të pasurit kanë më shumë të afërm.

Darka e të pasurve është një fyerje për urinë e të varfërve.

Varfëria krijon hajdutë, ashtu si dashuria krijon poetë.

Varfëria e tjetrit më mjafton që të ndihem i varfër. E imja nuk mjafton.

Nuk mund ta kuptoja kurrë: njerëzit kanë turp nga varfëria dhe nuk kanë turp nga pasuria.

Të varfërit e shijojnë më mirë trëndafilin në prag të dritares sesa të pasurit i shijojnë kopshtet e tyre të mëdha.

Lypësit nuk i kanë zili milionerët, por lypësit e tjerë të cilëve u dhanë më shumë.

Unë kurrë nuk kam qenë i varfër edhe pse shumë herë nuk kisha para. Të jesh i varfër është gjendje shpirtërore.

Të pasurit kanë një avantazh të madh ndaj të varfërve sepse e dinë që paratë nuk janë të mjaftueshme.

Jetesa e varfër është kënaqësi vetëm nëse je i pasur.

Kërkoni kudo, në të gjithë botën. Ju nuk do të gjeni një derë të hapur për njeriun që nuk ka para!

E çuditshme, por shpirtrat e mëdhenj kanë lindur nga varfëria dhe mjerimi. Prosperiteti dhe paqja sollën vetëm mbipesha dhe indiferenca.

Të gjitha mundimet e njeriut janë për gojën dhe shpirti i tij mbetet agjërueshëm.

Të gjitha lajmet përveç çmimit të bukës janë budallaqe dhe të vjetruara.

Nuk ka rëndësi që sot askush nuk më dha, e rëndësishme është që nuk i mora askujt.

Vlerësoni ushqimin tuaj.
Mijëra njerëz janë të uritur. Ju jeni me fat që keni një pjatë ushqim çdo ditë.

Për shkak të varfërisë nuk pashë asnjë të shkatërrohej, por për shkak të së keqes, shumë.

Mos u zbuloni varfërinë njerëzve që nuk mund t'ju bëjnë të pasur.

Varfëria është një virtyt i vetë-mësuar.

Kur jeni i pasur, ju dëshironi gjëra që vetëm të varfërit mund t'i shijojnë. Dhe kur je i varfër, dëshiron shumë gjëra që mund të kenë vetëm të pasurit.

Krenaria për të varfërit ngjan si komedi, për të pasurit, me arrogancë.

Askush më i lumtur se i varfëri. Sepse ai nuk pret që gjërat të ndryshojnë për më keq.

Barku i një njeriu të varfër nuk është kurrë i mbushur.

Për të varfërin ndjejnë keqardhje, të pasurin e kanë zili.
E drejtë është jeta pa varfëri dhe pasuri. Pra, autoriteti mbi gjithçka ju bën vërtet të lumtur.

Lypës: ai që llogariste në ndihmën e miqve të tij. 

- I varfër nuk është njeriu që ka pak, por ai që dëshiron më shumë.

                 Ndalohet rreptësisht kopjimi i shprehjeve

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages