Thënie për Frikën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, February 08, 2017

Thënie për Frikën


Mbi të gjitha, mos kini frikë. Armiku që të detyroi të tërhiqesh, është i frikësuar vetë në atë moment.

Nëse keni frikë, mos e bëj atë. Nëse e bëni, mos kini frikë.


Injoranca çon në frikë, frika çon në urrejtje dhe urrejtja çon në dhunë. Ky është ekuacioni.


Veprimi shëron frikën. Mosveprimi krijon terror.


Frika mposht më shumë njerëz se çdo gjë tjetër në botë.


Sjellja agresive zakonisht shkaktohet nga frika. Sjellja pozitive është zakonisht rezultat i besimit!

Më tregoni se çfarë keni frikë dhe unë do t'ju tregoj se çfarë ju ka ndodhur. 

Të bësh atë që mendon se është e drejtë, edhe nëse e dini se do t'ju kritikojnë.
Bota është e keqe, kritike e çdo gjëje të mirë.

Mos kini frikë ata që ju urrejnë. Të keni frikë ata që hiqen sikur ju duan.

Kur mendimi nuk mund të kurojë frikën, veprimi do ta bëjë.

Mos kini frikë nga distanca midis ëndrrave tuaja dhe realitetit. Nëse mund ta ëndërroni, mund ta bëni. 

"Asnjëherë mos u frikësoni në heshtje, mos lejoni veten të jeni viktimë, pranoni që askush nuk e definon jetën tuaj, ju e definoni veten".

"Arsyeja për të cilën luftojmë me pasiguritë, është sepse krahasojmë momentet tona të këqija me të mirat e të tjerëve".

"Deti është i rrezikshëm dhe stuhitë janë të tmerrshme, por këto pengesa nuk janë kurrë të mjaftueshme për të qëndruar në tokë".

Frika: trazira psiqike të shkaktuara nga parashikimet e së keqes.

"Nuk ka njeri aq frikacak që nuk mund të shndërrohet në hero për hir të dashurisë".

Vetmia e njeriut nuk është veçse frika e tij për jetën. "

Kini frikë nga njeriu i drejtë kur ai është i zemëruar.

Mos kini frikë të ndryshoni. Shumë herë do të humbni diçka të mirë dhe pastaj do të fitoni diçka më të mirë.

Nuk keni nevojë të fshiheni sepse keni frikë nga opinioni që të tjerët do të formojnë për ju. Duhet të jetosh jetën tënde.


Kushdo që e mposhti veten, nuk ka frikë nga të tjerët.


Kush ka luftuar me mjerimin dhe nevojën e vërtetë, ka më pak frikë nga to, sesa ai që i njeh vetëm me të dëgjuar.


Njeriu, sa më shumë që çlirohet nga fika, aq më shumë bie pre e dëshirave.

Në këtë moment paniku, kam frikë ata që kanë frikë.


Kurrë nuk do të kaloni oqeanin, nëse nuk keni guximin të largoheni nga bregu.


Ai që të ka frikë kur jeni i pranishëm, të urren kur ti mungon.


Respekti i vërtetë nuk është i çliruar kurrë nga frika.


Frika, ndryshe nga të gjitha mëkatet e tjera, e bën një njeri të mendojë më të mirën për të tjerët, dhe më të keqen për veten e tij.


Kur ndjeheni të pasigurt, bëheni pre e lehtë.


Më thuaj çfarë keni frikë, dhe do të ju tregoj se çfarë ka ndodhur me ju.


Bëni gjithmonë atë që keni frikë të bëni.


Arsimi ndihmon dikë të pushojë së frikuri situata të çuditshme.


Ndoshta jeta është vetëm kjo ... një frikë dhe një ëndërr.


Frika vjen nga imagjinata, dobësia nga karakteri.


Shumica prej nesh nuk jemi duke jetuar ëndrrat tona, sepse ne jemi duke jetuar frikën tonë.


Nëse nuk mund të përshkruajmë një frikë, nuk mund ta tejkalojmë.


Frika është armiku më i madh i njeriut dhe manifestohet në forma të ndryshme, si turp, xhelozi, zemërim, paturpësi, arrogancë. Dhe ajo që shkakton frikë është mungesa e besimit.


Kushdo që nuk ka frikë nga vetja e tij, nuk mund të shkaktojë frikë.


Optimistët dhe pesimistët kanë një defekt të përbashkët: kanë frikë të vërtetën.


Shpella ku keni frikë për të hyrë, mban thesarin që po kërkoni.


Çelësi i suksesit është që të përqëndrojm vetëdijen tonë në atë që duam, jo në atë që kemi frikë.


'' Mijëra rrugë janë të hapura për një person për të zgjedhur, por më e drejta është gjithmonë ajo që i shkakton frikën më të madhe ''

Në një kokë të mbushur me frikë, nuk ka vend për ëndërra.


Kini frikë nga një dhi para teje, një kalë pas teje, dhe një budalla përreth teje.

Mos dëmtoni askënd dhe nuk do ta njihni frikën.

Nëse keni frikë mos flisni, nëse keni folur mos kini frikë.

Kush ka frikë jeton gjysmë jete.

Frika është emocioni më i keq. Frika e refuzimit, zhgënjimit, dështimit dhe përgjithësisht të gjitha fobitë që mbartim brenda nesh, nuk na lënë të jetojmë dhe tragjedia është se këto fobi janë vetëm në mendjet tona dhe shpesh nuk kanë asnjë përmbajtje.

"Kështu e kuptova që e vërteta zbulohet kur pushon të kesh frikë prej saj, kur nuk të bën më të hidhuruar".

Ai që më shan në mungesë, më ka frikë, ai që më lavdëron haptas, më përbuz.

Problemet, kur ato paraqiten, rrallë janë aq të dhimbshme sa dhimbja e shkaktuar nga frika e tyre.

Le të dëgjoni zhurmë, pa e parë me sytë tuaj mos kini frikë.

Përfshirja e vazhdueshme e besimit është një shenjë e frikës.

Gjatë jetës sonë, takimi dhe bashkëjetesa jonë me shpirtrat e tjerë është pothuajse e pashmangshme. 
Me disa njerëz, jeta jonë ka një rrjedhë të përbashkët, si dy linja identike. 
Me disa të tjerë, ato nuk kanë asgjë të përbashkët, si dy linja paralele, dhe me disa të tjera mund të jemi linja që kryqëzohen në një pikë. 
Sidoqoftë, çdo person që takoni në rrugën tuaj ka historinë e tij.

Kur kemi frikë nga dikush, kjo është për shkak se ne i kemi dhënë atij pushtet mbi ne.

Ne duhet të kemi frikë nga rreziku kur është larg dhe duhet të përballemi me guxim kur të jetë i pranishëm.

Nëse jeni të lënduar, nëse jeni të frikësuar, nëse nuk ju pëlqen sfondi juaj, hapni derën dhe largohuni!

Duhet të vazhdojmë të ecim përpara, edhe nëse duket e frikshme.

Mos kini frikë nëse nuk dini diçka. Kini frikë kur nuk përpiqeni të mësoni për të.

"Jeta fillon atje ku frika mbaron"

"Mos ki frikë të qash. Në këtë mënyrë do të çlironi mendjen tuaj nga mendimet e trishtueshme. 

Kini frikë nga shpifjet, edhe nëse janë gënjeshtra.

Pendimi: zakonisht, jo aq shumë keqardhje për dëmin që kemi bërë, por frika për dëmin që mund të na bëjnë. 

Frika është sundimtari i gjithçkaje!

Guximi rrit kurajon. Hezitimi, frikën.

Frika është çrregullimi mendor i shkaktuar nga pritja për të keqen.

Frika është reagim. Guximi është vendim.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages