Thënie për zemërimin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për zemërimin




Asnjëherë mos harroni atë që dikush thotë kur është i zemëruar.


Asnjë njeri nuk është mjaft i rëndësishëm për të më zemëruar.

Urrejtja është zemërimi i të dobëtit.

Sa herë që dikush më ofendon, përpiqem të ngrej shpirtin tim aq lart,  saqë ofendimi të mos më arrijë.

Kultura filloi herën e parë kur një person i zemëruar hodhi një fjalë në vend të një guri. 

Shumë humbin durimin e tyre vetëm për shkak se ju nuk e humbni tuajin.

Është mençuri të drejtosh zemërimin tuaj ndaj problemeve, jo njerëzve. Përqëndroni veprimet tuaja në përgjigje, jo justifikime.

Zemërimi që shpërthen, shpesh çon në falje. Zemërimi i fshehur shpesh forcohet dhe bëhet hakmarrje.

Zemërimi është më i pafuqishëm nga të gjitha pasionet. Nuk ka asnjë rezultat dhe dëmton më tepër atë që e shpreh se sa personin të cilit i është adresuar.

Dy gjëra janë të kundërta në marrjen e vendimit të drejtë, nxitimi dhe tërbimi.

Të jesh i zemëruar, do të thotë të hakmerrsh ndaj vetes tënde për gabimet e të tjerëve.

Kur jam i zemëruar, kam të drejtë ta tregoj, por kjo nuk më jep të drejtën të jem mizor ndaj të tjerëve.

Askush nuk mendon drejt kur është i zemëruar.

Karakteri i njeriut shfaqet në zemërimin dhe zhgënjimin e tij.

"Kur dy njerëz flasin dhe njëri papritur zemërohet, ai që braktis bisedën është i mençuri ..."

Ai që buzëqesh në vend se të zemërohet, eshtë më i fortë.

Dy gjëra janë kundra marrjes së vendimit të duhur, nxitimi dhe zemërimi.

Pesë armiq të paqes qëndrojnë brenda nesh: kopracia, ambicia, xhelozia, zemërimi dhe krenaria. Nëse do t'i dëbonim këto, do të gëzonim paqen e përjetshme.

Flas pak që të shoh se kuj do t'i mungojë zëri im...
Eci ngadalë që shoh se kush më pret....
Zemërohem që të shoh se kush kujdeset...

Humbas që të shoh se kush më kërkon...

Kur jeni të zemëruar, mbyllni gojën dhe hapni sytë.

Zemërimi vazhdimisht ju jep arsye për të gabuar.

Lënia e të tjerëve të presin është një mënyrë e sigurt për t'i zemëruar ata.

Paqja e mendjes. Kjo është dëshira e kujtdo që filozofon.

Ne do të vuajmë pasoja të tmerrshme kur të metat tona të zakonshme tentojnë të imitojnë pasionet e mëdha.

Nëse do të zemërohesh, zemërohu ... nesër.

Të zemëruar dhe të çmendur janë e njëjta gjë.

Zemërimi e mban gojën hapur dhe mendjen të mbyllur.

Vetëm njeriu që është i interesuar të njohë zemërimin e tij personalisht dhe jo ta luftojë atë, do të lirohet prej tij.

Sa lehtë koka e mbushur me kashtë merr flakë.

I zemëruari që bërtet është qesharak, i zemëruari që hesht është i tmerrshëm.

Dielli nuk duhet të jetë i zemëruar me xixëllonjën.

Ashtu si erërat tundin shtratin e detit, kështu zemërimi trondit mendjen më shumë se gjithçka tjetër.

Nëse do të zemërohesh, zemërohu ... nesër.

Zemërimi vazhdimisht ju jep arsye për të gabuar.

Asnjë zemërim nuk mund të krahasohet me dashurinë që është shndërruar në urrejtje.

Karakteri i njeriut shihet në zemërimin dhe zhgënjimin e tij.

Edhe zemërimi ynë mund të ketë një thelb të thellë mirësie.

Asnjëherë mos shkoni në shtrat i zemëruar. Qëndroni zgjuar dhe luftoni.

Zemërimi, xhelozia, zilia, lakmia, konkurrenca. . . të gjitha problemet tona janë shumë të vogla, por egoja jonë i madhëron, i bën ato aq të mëdha sa mund të jenë.

Shprehni zemërimin tuaj, por gjithmonë me respekt për të tjerët.

Bërtitja gjithmonë i bën gjërat edhe më keq.

Zemërimi tregon dobësi të karakterit. Dhuna shumë më tepër.

Asnjë zemërim nuk do të hapë sytë tuaj, asnjë zemërim nuk do t'ju mpreh shikimin tuaj, asnjë zemërim nuk do të ndriçojë rrugën tuaj.
Ata që duan të shohin do të shohin, ata që duan të verbohen, do të verbohen dhe ata që e duan dritën, gjithmonë do të kërkojnë të mbushin shpirtrat e tyre 

I zemëruari, zemërohet përsëri me veten e tij kur të qetësohet.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages