Thënie për forcën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për forcën




Nuk ka kafshë më të egër se njeriu kur zotëron forcë të barabartë me pasionet e tij.

Sytë e mendjes fillojnë të bëhen më të mprehtë kur forca fizike fillon të bjerë.

Fuqia më e madhe dhe pasuria më e madhe është të fitosh vetëkontroll.

Në momente kritike, edhe të fortët kanë nevojë për të dobëtit.

Fuqia superiore është domosdoshmërisht në duart e njërit, apo disave, ose shumë. Kur të gjithë ata i drejtojnë të gjitha përpjekjet e tyre drejt së mirës së përgjithshme, atëherë shteti qeveriset mirë, por kur një, të paktët ose të shumtët, synojnë vetëm interesin e tyre, ne duhet të presim një zhvillim drejt së keqes.

Beteja që bëjmë sot na jep forcën që do të na duhet nesër.

Ne jemi të fortë në atë që jemi indiferentë dhe të dobët në atë që na intereson.

Luani i vjetër është më i fortë se sa dreri i ri.

E keqja përballohet më lehtë nga ata që rezistojnë dhe nuk nënshtrohen.

Të fortët besojnë se gjithçka që nuk ka zgjidhje nuk është problem!

Të fortë janë ata që kanë guximin të kërkojnë ndihmë, por zgjedhin ta bëjnë vetë!

I forti është më i fortë kur ai është i vetëm.

Armiqtë ju bëjë më të fortë, aleatët më të dobët.

Asnjëherë mos u lut për diçka që keni forcën për të fituar.

Nuk mbijeton më i forti apo më i zgjuari, por ai që mund të përshtatet më mirë në ndryshimet. 

Shumë njerëz kanë frikë të thonë atë që duan. Kështu që nuk marrin atë që duan.

Mund të bëni çdo gjë në këtë botë, nëse jeni të përgatitur për t'u përballur me pasojat.

Kërkoni atë që dëshironi dhe të jeni të përgatitur për të marrë atë.

Ka raste kur mendoni se mund të menaxhoni gjithçka. Mos kini frikë. Do ju kaloi.

Dallimi në mes të një suksesshmi dhe të tjerëve, nuk është mungesa e fuqisë apo dijes, por mungesa e vullnetit.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages