Thënie për vjedhjen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për vjedhjen

Është akt kriminal vjedhja e një çante, e guximshme vjedhja e një pasurie, dhe madhështi vjedhja e një mbretërie. Akuza zvogëlohet kur faji rritet.

Një qeveri që ka si qëllim të vjedhi Pjetrin për të paguar Palin, mund të mbështetet në përkrahjen e Palit. george benard so

Sa të drejtë kishin të parët që kishin të njëjtin zot për tregtarët dhe për hajdutët!

Të mbledhesh më shumë taksa nga se është absolutisht e nevojshme, është grabitje ligjore. kalvin koulic

Vjedhja dhe trashëgimia, janë dy burimet e pasurisë.

Të marrësh hua nuk është shumë më mirë se sa të lypish. Por të japësh hua me kamatë, nuk është shumë më mirë se sa vjedhja.

Duhet të mësosh të duash vetëm ata që nuk mund të të vjedhin.

Në dy muajt që pasuan revolucionin, kapitalistët grabitën gjithë Rusinë. 

Ai që vjedh portofolin tim, vjedh plehra ... Por ai që më mohon mua emrin tim të mirë, grabit nga unë diçka që nuk do ta bëjë atë të pasur, dhe mua do të më bëjë me të vërtetë të varfër. 

Çfarëdo që të vjedhish, nuk mund të jenë kurrë tuajat.

Politika është art i madh. Bind njerëzit të paguajnë për atë që ata u vodhën.

Grabitja ligjore? Mjaft e thjesht: Vëzhgoni nëse ligji merr nga dikush që i përket dhe i'a jep atij që nuk i përket. Vëzhgoni nëse ligji mundëson një qytetar të përfitojë në kurriz të tjetrit duke bërë që qytetari vetë nuk do të mundte ta bënte pa kryer krim. 

Ata që vjedhin natën janë të varfër. Ata që vjedhin ditën janë të pasur.

Avokatët janë të njëjtë me mjekët. I vetmi ndryshim është se avokatët vetëm të vjedhin, ndërsa mjekët të vjedhin dhe të vrasin.

Një qeveri që ka si politikë të vjedhi Pjetrin për të paguar Palin, mund të mbështetet në përkrahjen e Palit.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages