Thënie për rrezikun - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për rrezikun

Armiku fillon të bëhet i rrezikshëm, kur fillon të ketë të drejtë.

Mjaft kemi fjetur deri më tani. Koha për t'u zgjuar, të çohemi, të rebelohemi të bashkuar për t'u përballur ashtu si na takon me kërcënimet e mëdha të historinë, kulturës, etikës, traditave dhe në fund të fundit të integritetit tonë.

Rreziku më i madh lind në momentin e fitores.

Ka kufij në mendjen e secilit, përtej së cilës është e rrezikshme të kaloni. Pasi ta keni kaluar vijën, është e pamundur të ktheheni.


Rreziku më i madh në jetë është që të merrni shumë masa paraprake. 

Rreziku më i madh në jetë është ndoshta kur të merrni shumë masa mbrojtese.

Nëse mbijetojmë në një rrezik, atëherë ajo vjedh guximin tonë më shumë se çdo gjë tjetër.

Nuk ka mendime të rrezikshme. Të mendosh në vetvete është e rrezikshme.

Rreziku në të kaluarën ishte se mos njerëzit bëheshin skllevër. Rreziku në të ardhmen do të jetë se mos njerëzit bëhen robot.

Kur dikush ecën në rrugën e vet, nuk ka gjasa të rrezikojë parakalimin.

Edhe pa luftë jeta është e rrezikshme.

Heronjtë duhen vetëm në momentin e rrezikshëm. Në të gjitha rastet e tjera, heronjtë janë të rrezikshëm.

Njerëzit nuk bëhen heronj. Bëhen vetëm kur nuk kanë zgjidhje tjetër.

Mos shiko prapa. Diçka mund të afrohet në mënyrë të rrezikshme.

Kurrë mos beso lumenjtë, njerëz që mbajnë armë, kafshët me kthetra ose brirë, gratë dhe anëtarët e familjes mbretërore.

Asgjë nuk është më e rrezikshme se sa një ide, kur ju nuk keni një të tillë.

"Deti është i rrezikshëm dhe stuhitë janë të tmerrshme, por këto pengesa nuk janë kurrë të mjaftueshme për të qëndruar në tokë".


'' Guximi para rrezikut, është gjysma e fitores ''

Njeriu i turpshëm është i frikësuar para rrezikut, frikacakët gjatë saj, dhe të guximshmit pas saj.

Idetë më të rrezikshme nuk janë ato që janë të gabuara, por ato janë pjesërisht të sakta.

Nuk ka asgjë më e rrezikshme se një idiot imagjinativ.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages