Thënie për përvojën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për përvojën




Përvoja është në gishtat dhe koka. Zemra nuk ka përvojë.

Nga përvoja askush nuk bëhet i mençur, por ekspert. Por çfarë?

Preferoj shumë talent dhe përvojë të vogël, se sa përvojë të madhe dhe pak talent.

Gjërat që duhet të bëni, i mësoni duke i bërë ato.

Përvoja është një krehër që ju jep jetë pasi të keni humbur flokët tuaj.


Përvoja na lejon të njohim një gabim kur e bëjmë përsëri. 


Ai që dëshiron të përsoset, duhet të shikojë humbjet si mësim.

Vetëm njeriu që ka përjetuar dritën dhe errësirën, luftën dhe paqen, ngritjen dhe rënien, vetëm ky njeri e ka njohur me të vërtetë jetën.

Në kohët me ndryshim të shpejtë, përvoja mund të jetë armiku më i keq.

Gjykimi i drejtë është produkt i përvojës, dhe përvoja është produkt i gjykimit të gabuar.

Zakoni është më i fortë se ligji, por nevoja është më e fortë se zakoni.

Gjykim i mirë vjen nga përvoja. Përvoja vjen nga gjykimi i keq.

Në qoftë mundeshim të shisnim përvojat tona me çmimin që na kushtuan, do të ishim të gjithë milionerë.

Sa më shumë bëni, aq më shumë mundeni.

Jam i fortë, sepse i di dobësitë e mia. Jam i mençur, sepse kam qenë budalla. Qesh, sepse e kam njohur pikëllimin.

Provoj çdo gjë një herë, dy herë në qoftë se më pëlqen, tre që të sigurohem.

Suksesi në jetë është rezultat i gjykimit të mirë. Gjykimi i mirë është zakonisht rezultat i përvojës. Përvoja është zakonisht rezultat i gjykimit të gabuar.

Kur dikush me përvojë takohet me dikë me para, së shpejti ai me përvojë do të ketë paratë, dhe ai që kishte paratë do të ketë përvojë.

Përvoja nuk është ajo që ju ndodh, është ajo që bëni në lidhje me atë që ju ndodh.

Përvoja është emri që secili i jep gabimeve të tij

Në kohën e ndryshimit të shpejtë, përvoja mund të jetë armiku më i keq.

Përvoja jonë na mëson se mbrojtja themelore e mendjes së dobët, është të fajësojë pa shkak.

Karakteri përcaktohet më shumë nga mungesa e përvojave të caktuara sesa nga ato që ka pasur.

Përvoja jonë na mëson se mbrojtja themelore e mendjeve të dobëta është të fajësojë pa arsye.

Gjithmonë kam ndjerë respekt për traditën, sepse ajo është bartëse e një përvoje të akumuluar. Por unë kurrë nuk iu nënshtrova asaj.

Dituria dështon shumë herë, përvoja kurrë.

Ekzistojnë tre rrugë drejt maturisë: rruga e mendimit është më e mira, rruga e imitimit më e lehtë, rruga e përvojës më e vështira.

Përvoja: shkollë ku njeriu e di sa budalla ishte më parë.

Me kalimin e kohës do të kuptoni se çdo përvojë që keni pasur me çdo qenie njerëzore është unike.

Përvojat e jetës mund të na ndryshojnë, me siguri. Sidoqoftë, ato nuk duhet të na përcaktojnë ose kufizojnë në lidhje me potencialin tonë të vërtetë. Përdorni pengesat tuaja si mundësi, jo si justifikime.

Ka dy pasoja të çdo krize: Vështirësitë dhe mundësitë.

Përvoja: mjeku që vjen pas sëmundjes. 

Është e trishtueshme që përvojat tona më të mrekullueshme seksuale na bëjnë të ndihemi fajtorë, të turpëruar, të sikletosur dhe anomalë.

Njohuria është më e mirë se Përvoja. Meditimi është më i mirë se dija.

E gjithë jeta jonë është një përvojë e guximit dhe vendimmarrjes, derisa të mos kemi  më zgjedhje ...
Të kesh zgjedhje tani mund të tingëllojë marramendëse, por është rezultat i unitetit, pjekurisë sonë shpirtërore dhe ekuilibrit tonë mendor dhe emocional ...
Njeriu duket se ka zgjedhje të pakufizuara në jetën e tij ... Por nëse shikojmë pak më nga afër, do të zbulojmë se ai nuk zgjedh vetë ...

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages