Thënie për besimin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për besimin


Nëse keni arritur të gënjeni dikë, nuk do të thotë se ai ishte budalla. Kjo thjesht do të thotë se ai nuk ishte i denjë për besimin e tij.

Mendoni nëse ndiheni mirë për t'u dhënë çelësin e shtëpisë dy miqëve tuaj më të mirë. Nëse jo, gjeni miq të tjerë më të mirë. 

Kam mësuar të dëgjoj shumë dhe të besoj pak.
Nuk mjaftohem vetëm me fjalë, dua vepra....

Magjia është të besosh në veten tënde. Nëse mund ta bëni këtë, ju mund të bëni gjithçka.

Duhen vite për të ndërtuar besimin, dhe mjaftojnë vetëm disa sekonda për ta shkatërruar atë.

"A e dini pse e vendosim fjalën" dashuri "përpara fjalës" besim "? Sepse nëse nuk dashurojmë, nuk besojmë ".

Nëse më thua diçka, do t'ju besoj.
Nëse e përsërit, do filloj të dyshoj.
Kur të filloni të këmbëngulni, do të kuptoj se po gënjen.

Të dyshosh për gjithçka dhe të besosh në gjithçka, janë qëndrime shumë të rehatshme, sepse të dyja të çlirojnë nga nevoja për të menduar.

Kur dikush ka dëshirën dhe gatishmërinë, ai gjithashtu ka ndihmën e perëndive.

Të besosh me instinkt dhe të dyshosh logjikën.

Zotat na kanë dhënë dhuratën më të madhe: ne mund ta krijojmë realitetin tonë bazuar në besimet tona dhe kufizimi i vetëm është ai në të cilin ne besojmë.

Unë vendosa t'ju besoj.
Ti zgjodhe të më zhgënjesh.

Është më mirë të besosh personin që shpesh bën gabime sesa atë që kurrë nuk dyshon.

Kurrë nuk do të besoni plotësisht në veten tuaj, nëse vazhdoni ta krahasoni atë me të gjithë të tjerët. Në vend të kësaj, krahasoni veten me personin që keni qenë dje.

Vetëm ai që beson është i bindur dhe vetëm ai që bindet beson.

Kurrë mos hiqni dorë dhe kurrë mos e humbni besimin tuaj. Zëvendësoni frikën me shpresë. Përulësia, dashuria dhe besimi mund të bëjnë mrekulli. 
Dhe çdo gjë do të ndodhë në momentin e duhur dhe kohën e duhur. "Nuk ka asgjë të" madhe "që krijohet papritmas ... Një vesh rrushi duhet kohë të lulëzojë, të japë fryt dhe të ... piqet"! - 

Veshët besojnë më vështirë se sytë.

Ne besojmë në aftësinë për të krijuar strukturat tona morale.

Për atë që ka besim, asnjë shpjegim nuk është i nevojshëm. Për atë që nuk ka besim, asnjë shpjegim nuk është i mundur.

Vetëm kushdo që beson në vetvete mund të jetë besnik ndaj të tjerëve.

Është shumë e vështirë të dallosh atë që një individ beson dhe çfarë pretendon se beson.


Askush nuk i bindet më mirë se ai që nuk di çfarë të besojë.

Kur keni etje dhe ju duket se mund të pini të gjithë detin, kjo është besimi. Kur filloni të pini dhe përfundoni pas një ose dy gotave, kjo është shkenca.

Besimi, në të vërtetë, nuk rrjedh nga mrekullia, por mrekullia nga besimi.

Besimi i tepruar tërheq rrezikun.

Dikur, nuk e kuptoja pse nuk merja përgjigje në pyetjen time, sot nuk e kuptoj se si mund të besoja se isha në gjendje të pyesja. Por, në thelb nuk besoj, thjesht pyeta. 

Askush nuk bindet më mirë se ai që nuk di çfarë të besojë. 

Personi mesatar para beson në diçka dhe pastaj kërkon prova për të mbështetur pikëpamjen e tij. 

Nuk do ta kisha parë nëse nuk do ta besoja. 


Është e vështirë të besohet se dikush po thotë të vërtetën, kur e dini se në vendin e tij do të gënjenit.

Kurrë nuk jemi aq të prekshëm sa kur besojmë dikë, por interesant, në qoftë se nuk mund të besojmë, nuk mund të gjejmë as dashuri as gëzim.

Kur filloni të insistoni, unë do të kuptoj se jeni duke gënjyer.

Besimi është i mirë, por shumë besimi është i rrezikshëm.

Është e vështirë t'i besosh specieve njerëzore, madje edhe të verbëri

Çfarë vetmie është më e keqe se mungesa e besimit?

Besimi naiv është mjeti më i dobishëm i gënjeshtarit.

Shumë premtime e ulin besimin.

Rritni besimin tuaj se do të arrini atë që ëndërroni dhe jo frikën tuaj se ajo që dëshironi nuk do të ndodhë kurrë. Guximi nuk do të thotë mungesë frike, është thjesht një mënyrë për ta përballuar atë.

Besimi është lidhja e vetme e miqësisë.

Dyshimi për gjithçka dhe besimi në gjithçka janë të dy qëndrime shumë të rehatshme, sepse të dy ju çlirojnë nga nevoja për të menduar.

“Besimi është ngjitësi i jetës. Isshtë përbërësi më i rëndësishëm për komunikim efektiv. Theshtë parimi themelor që mban çdo marrëdhënie ".

"Asnjëherë mos i prish katër gjëra në jetën tënde: besimin, marrëdhënien, premtimin dhe zemrën, sepse kur prishen, nuk bëjnë zhurmë por lëndojnë më shumë". 

Mos bëni gjithçka që mundeni, mos shpenzoni gjithçka që keni, mos besoni gjithçka që dëgjoni dhe mos thoni gjithçka që dini.

Heqja dorë nga besimi i brendshëm është një veprim i turpshëm.

Një nga simptomat e një krizës nervore është besimi se puna jonë është jashtëzakonisht e rëndësishme.

Besimi duhet të forcohet nga arsyeja; kur besimi verbohet, ai vdes.

Besojnë se suksesi u vjen atyre që ngrihen herët në mëngjes. Jo! Suksesi vjen për ata që ngrihen me humor të mirë.

Tendencë e rrezikshme moderne: njerëzit e kanë të vështirë të mendojnë, por shumë të lehtë për të besuar.

"Besimi është si dashuria. Nuk mund të imponohet.''

Ai që nuk beson, nuk komunikon, nuk është i hapur, nuk është i lidhur, nuk krijon marrëdhënie të thella dhe të qëndrueshme, nuk di të bëjë miqësi të vërteta. Pa besim, nuk ka marrëdhënie. Mosbesimi është një mungesë besimi tek ju dhe në vetë besimin.

Mos beso çdo gjë që mendon.

Mosbesimi nuk ishte kurrë një shenjë inteligjence.

Të veproni sikur gjithçka të varet nga ju. Të besosh sikur gjithçka varet nga Zoti.

Ai që di shumë, beson pak.

Na ishte një herë...
Dhe po ndaloj këtu...
Sepse ndalova të besoj në përrallat.

Gjëja më e vlefshme në këtë botë është besimi.

"Të mësosh të besosh është një nga detyrat më të vështira në jetë." 

Kemi mësuar se sfida është të bëni atë që nuk mundeni ...
Unë besoj se sfida është që gjithmonë të bëni atë që dëshironi ...

Nuk dua t'i tregoj askujt për besimin tim! Ajo që pëshpërit zemra ime nuk mund të dëgjohet, sepse shprehet në heshtje…

Kur i njihni avantazhet dhe disavantazhet tuaja, atëherë dini se çfarë duhet të demonstroni dhe kjo ju mbush me besim.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages