Thënie për këshillat - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 24, 2017

Thënie për këshillat

Të këshillosh, nuk do të thotë të detyrosh.

Këshillat janë si ilaçet: më të hidhurat janë shpesh më të mirat.

Mënyra më e mirë për të dhënë këshilla, është të bësh atë që e merr të besojë se e kishte menduar vetë.

Kam kuptuar se mënyra më e mirë për t'u dhënë këshilla fëmijëve tuaj, është për të zbuluar se çfarë është ajo që ata duan dhe pastaj të këshillosh ata të bëjnë.

Këshilla është ajo që kërkojmë, kur tashmë e dimë përgjigjen, por që dëshironim të mos e dimë.

Askush nuk bën gjëra të mëdha duke ndjekur këshilla.

Ndonjëherë jap këshilla të admirueshme të cilat nuk jam në gjendje për t'i ndjekur.

Askush nuk dëshiron këshilla, vetëm konfirmim.

Nuk më pëlqen të më jepni këshilla. Mund të bëj dhe vetë gabime.

Të mos besoni këshillat, por të ndiqni shembuj të mirë.

Këshillat janë si puthjet: nuk kushtojn asgjë dhe të shkaktojnë kënaqësi kur i jep.

Kur kërkojmë këshilla, zakonisht kërkojmë bashkëfajtorë.

Gjithmonë këshilloj njerëzit të mos japin këshilla.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages