Thënie për hakmarrjen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për hakmarrjen

Hakmarrja është një lloj drejtësie primitive, në të cilën tërhiqet natyra njerëzore. Detyra e ligjit është të përpiqet ta zhdukë atë.

- Ai që të ka lënduar ishte ose më i fortë ose më i dobët se ti. Nëse ai ishte më i dobët, ndjej keqardhje për atë. Nëse ishte më i fortë, ndjej keqrdhje për veten tënde.

Është më mirë të kalosh një natë i acaruar nga fyerja, sesa të pendohesh për hakmarrjen.

- Nëse doni të fitoni një herë, hakmerru ... nëse doni të fitoni gjithmonë, falni!

Para se të filloni një udhëtim hakmarrës, hapni dy varre.

- Mendimi se mund të hakmerresh, sjell kënaqësi të ëmbël, por hidhërohesh pas pak, pasi mendon se mund të shpërblehesh me hakmarrje.

- Asgjë më shumë nuk frymëzon faljen se sa hakmarrja.

- Hakmarrja nuk është gjithmonë e ëmbël. Pas përfundimit, ndjehemi më inferiorë se sa viktima jonë.

- Toleranca është trimëri, jo hakmarrja.

- Një mushkë do të punojë për ju dhjetë vjet me dëshirë dhe durim, që të ketë privilegjin të të shkelmojë një herë.


Ndër të mirat e jetës suaj është  dhe shpresa për hakmarrje.

- Për të mësuar se si të hakmerresh, duhet së pari të mësosh të vuash.

Është e pamundur të vuash pa paguar dikush për të. Çdo ankesë tashmë përfshin hakmarrje.

- Të dobëtit denoncojnë dhe të fuqishmit hakmerren.

- Kur hakmerreni, bëheni të barabartë me armikun tuaj. Kur e kapërcen atë, bëhesh superior.

- Hakmarrja është një përpjekje për të përkeqësuar të kaluarën.

- Këtu e dy mijë vjet më parë, Jezui na hakmerret sepse nuk vdiq në një shtrat të rehatshëm.


Një dëmtim harrohet shumë më shpejt se një fyerje.

- Kur doni të hakmerreni ndaj dikuj, e vetmja gjë që do të arrini është të lejoni atë që të vazhdojë të të lëndojë.


- Asgjë nuk e frymëzon më shumë faljen se sa hakmarrja.


- Hakmarrja është gjithmonë kënaqësi e të dobtëve, e mendjeve të cekëta dhe të ngushta.


Gruaja ka gjithmonë gati hakmarrjen e saj.

- Ata që janë të zemëruar janë të lidhur ngushtë me çështjet e hakmarrjes. Pra, atëherë, imagjinata e tyre e ngazëllyer sjell kënaqësi, si ajo e paraqitur në ëndrra.

- Gruaja nga natyra e saj ka frikë dhe e shmang dhunën dhe hekurin. Por kur shikon padrejtësi në shtratin e saj, nuk ka asnjë zemër tjetër që ka etje për më shumë gjak.


- Hakmarrja shpesh ngjan sikur të kafshosh një qen, sepse qeni të ka kafshuar.

Një hakmarrje e vogël është më humane sesa asnjë hakmarrje.

- Jo vetëm demi sulmon me brirët e tij, por edhe në qoftë se deles i bën keq, të sulmon.

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages