Thënie për lamtumirën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, June 10, 2023

Thënie për lamtumirën


 

Lamtumirë është një fjalë që zakonisht shoqërohet me emocione që prekin zemrën. Ajo që mund të kërkojë lamtumirë, mund të jetë një arsye e dhimbshme ose për një lëvizje të nevojshme në një fazë tjetër të jetës. Vërtet, është më e lehtë të takosh dikë sesa të ndash rrugët me të.


Ekziston një ndryshim midis të jetuarit për një qëllim dhe vendosjes për një arsye. Jam i sigurt që të dy nuk jemi më të mirët për të jetuar me qëllim. Si i tillë, do të ishte mirë nëse do të shkonim në rrugët tona.


Më mungojnë fjalët për t'ju thënë në mënyrë adekuate se sa e dhimbshme është që të eci përpara pa ty. Unë vetëm shpresoj që një ditë, ju do të kuptoni se ishte për të mirë.


Nuk do të doja kurrë të isha vetëm. Është me rëndësi të madhe që mora këtë vendim për t'ju lënë të shkoni. Mund të gjeni lumturi në përpjekjet tuaja të ardhshme. Lamtumirë.


Jeta dhe gjithçka që ndodh brenda saj janë kalimtare - kur mendojmë se kemi mbërritur, nuk e dimë se jemi gati të bëjmë një dalje. Më vjen shumë keq që të thashë lamtumirën pas gjithë kohës që ndamë së bashku.


Nuk ka të bëjë vetëm me fjalët; thellë nga zemra, ju uroj lumturi dhe paqe ndërsa ne shkojmë në rrugët tona. Lamtumirë e dashur.


U luta për më shumë kohë. Do të doja që gjërat të bëheshin më mirë mes nesh. Shpresoja për më të mirën. Por në përgjithësi, jam i bindur se është më mirë të ndahemi.


Dukej sikur u lidhëm dje, dy zemra të gëzuara nga lumturia e njohjes me njëri-tjetrin. Ajo që na ndodhi është e pashpjegueshme, por ne i kemi ardhur fundit të romancës sonë të egër dhe nuk do të dështojmë të themi, "Lamtumirë".


Po udhëtoni në një vend të largët. Koha për t'u përballur me realitetin më ka pushtuar dhe nuk kam zgjidhje tjetër veçse të pranoj fatin tim. Nuk e di se çfarë na pret nga e ardhmja, por derisa të takohemi përsëri, lamtumirë.


Kujtimet për ty do të më ndjekin për një kohë të gjatë. Nuk e di se sa dhimbje do të më duhet të duroj ndërsa shkojmë në rrugën tonë individuale, por e di se do të jem mirë.


Më duhet vetëm të shpresoj kundër shpresës se do të ktheheni në krahët e mi në një kohë të largët. Më dhemb të ngre dorën për të bërë një shenjë lamtumire për ty.


Pavarësisht nga gjatësia e kohës që do të kalojë mes nesh, ju nuk do të ndaleni kurrë të jeni ajo që doja me gjithë zemër. Lamtumirë.


Ngadalë dhe në mënyrë të qëndrueshme, ne do të kthehemi te përkufizimet tona individuale të lumturisë. Është mirë që u takuam gjatë jetës sonë. Lamtumirë dhe kujdesuni për veten tuaj.


Nëse ndarja do t'ju sjellë gëzim dhe liri të pamasë, atëherë do të jetë egoiste nga ana ime të qëndroj prapa. Sinqerisht, ju uroj të gjitha të mirat që dëshironi nga jeta.


E kishit parashikuar këtë ditë? A keni shpresuar ndonjëherë se do të vijë një ditë, kur ne do të regjistrojmë bisedën tonë të fundit si të dashuruar? A nuk jeni të befasuar që më në fund u bë, se ne do të duhet të heqim dorë nga njëri-tjetri?


Mos u shqetëso për mirëqenien time sepse do të jem mirë. Mos u ndjeni kurrë të ngarkuar për gjendjen e zemrës sime, sepse unë do të eci përpara, gradualisht. Ishte kënaqësi të ndaja kohë me ju… një herë në jetë.


Mendova se ëndrrat u realizohen atyre që besojnë, sepse kisha ëndrra për një të ardhme të ndritur me ju. Por duket se nuk më funksionoi kjo fjalë. Lamtumirë e dashur.


Në mënyrë ideale, një jetë e lumtur është një jetë e bukur. Ju nuk meritoni asgjë më pak se një jetë e bukur e fuqizuar nga lumturia. Marrëdhënia jonë po ju heq këtë mundësi. Lamtumirë.


Nuk do të jesh kurrë në të kaluarën time. Çdo ditë që jetoj, do të kujtohem për një nga zemrat më të dashura që kam pasur fatin të takoj. Lamtumirë, më e ëmbëla.


A e hodhëm së bashku udhërrëfyesin drejt vizionit tonë papritur? Si përfunduam duke u bërë armiq të njëri-tjetrit? Nuk e duroj dot grindjen dhe përbuzjen mes nesh. Mendoj se është koha për të thënë lamtumirë.


Shpesh më kujtohet përshëndetja jonë e parë, takimi ynë i parë dhe puthja jonë e parë. Gjërat ndodhën shumë shpejt, dhe ja ku jemi duke u përgatitur për t'i dhënë lamtumirën njëri-tjetrit. 


E di që nuk ka asgjë të keqe të ëndërrosh ëndrra dhe të bësh plane. Është krejtësisht e natyrshme të jesh i pasionuar për një kauzë. Por e vetmja pengesë për suksesin e pritjeve dhe dëshirës është ndërprerja e pëlqimit. Faleminderit për mundësinë për të thënë lamtumirë.


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages