Mos ndiqni njerëz që nuk është e shkruar të jenë me ty - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, March 22, 2021

Mos ndiqni njerëz që nuk është e shkruar të jenë me ty


 

Një nga gjërat më të vështira me të cilat do të përballemi në jetën tonë është fakti që ndonjëherë do të ketë njerëz që nuk do të dëshirojnë të bëhen pjesë e jetës sonë.


Pavarësisht se çfarë bëjmë dhe pavarësisht sa përpiqemi t'i bëjmë ata të qëndrojnë, ata gjithmonë do të rrëshqasin.


Dhe pas një kohe, një pyetje kritike formohet në mendjen tonë dhe na tërheq vëmendjen: A duhet të luftoj për ta apo duhet t'i lë të ikin nga jeta ime?


Përpjekja për të "fituar" një person konsiderohet si një pjesë kryesore e lojës. Kjo luftë sinjalizon që ju jeni gati të sakrifikoni për atë person dhe është një dëshmi e përkushtimit dhe përqëndrimit tuaj ndaj tij.


Njerëzit shpesh thonë se ne me të vërtetë duhet të luftojmë shumë për njerëzit që na interesojnë. Se duhet të jemi të gatshëm të bëjmë diçka më shumë për ata njerëz të veçantë në jetën tonë.


Sidoqoftë, kjo lehtë mund të humbasë çdo kuptim kur e njëjta përpjekje bëhet një rutinë e lodhshme. Kur ato momente bëhen një model tjetër i marrëdhënieve të këqija.

Unë kisha disa marrëdhënie në jetën time, miqësore dhe erotike, në të cilat kisha ndjesinë se isha unë ai që kisha bërë "të gjithë punën" dhe vetëm unë.


Ndjeva sikur isha i vetmi person që e bëra atë marrëdhënie të funksionojë dhe ekzistojë.


Sidoqoftë, kurrë nuk u kam kërkuar të tjerëve të bëjnë gjithçka për mua. Gjithçka që kam dashur të shoh ndonjëherë ishte një copë e vogël përpjekjeje, madje edhe një gjest i vogël, një shenjë që ata më konsideronin mua një person të rëndësishëm në jetën e tyre, aq sa unë i konsideroja ata.


Por askujt nuk i pëlqen të presë për të ndjerë vëmendjen e një personi tjetër!


Dhe për pjesën më të madhe nuk duhet të harxhojmë kohë dhe energji për njerëz që nuk e meritojnë. Personalisht, nuk dua të interesohem kaq shumë për jetën e dikujt dhe të mos ndjehem njëlloj. Nuk dua të përpiqem të futem në jetën e dikujt.


Unë nuk dua të jem i vetmi që marr telefon pas një kohe të gjatë heshtjeje, kur ata as që mendojnë të pyesin se si isha gjatë gjithë kësaj kohe. Unë nuk dua të presoj situatat.


Sepse kur dy njerëz duan të jenë së bashku, nuk do të ketë asnjë justifikim të kënaqshëm për t'i ndaluar ata. Sepse marrëdhëniet arrijnë të zgjasin me kalimin e kohës, vetëm sepse të dy palët kanë bërë përpjekje për t'i mbajtur ato.


Luftuan krah për krah. Dhe do të vazhdojnë të luftojnë për njëri-tjetrin, sepse është mënyra e vetme për ta bërë një marrëdhënie të funksionojë. Justifikimet janë iluzione. Iluzione për diçka që ne qartë nuk jemi të aftë ta bëjmë.


Mos harroni: Kur ka vullnet, gjithmonë ka një mënyrë!


Fatkeqësisht, më është dashur pak kohë për të kuptuar që ndonjëherë kam nevojë të heq dorë nga përpjekjet e tilla të dëshpëruara. Njerëzit gjithmonë do të veprojnë ashtu si dëshirojnë dhe nuk mund të bëj asgjë për këtë.


Kështu që, arrita ta pranoj. Mësova se nuk mund t'i ndaloj njerëzit të sillen në mënyrë egoiste, por ajo që mund të bëj është të konsideroj me kujdes kujt i kushtoj kohën dhe energjinë time të çmuar.


Unë u rrita dhe kuptova se duhej t’i jepja më shumë vlerë vetes. Nuk kam nevojë për askënd pranë meje që nuk ka nevojë për mua.


Dhe kështu, përfundova me këtë "gjueti". Kjo nuk do të thotë që unë u bëra egocentrik. Thjesht pres që të tjerët të sillen me mua ashtu siç i trajtoj unë. Kaq e thjeshtë.


Dhe megjithëse nuk është e lehtë të largohesh dhe të vazhdosh jetën tënde, pasi ke investuar kaq shumë në një marrëdhënie, unë e di që kurrë nuk do t'i lutem askujt të qëndrojë në jetën time nëse nuk dëshiron. Dhe as ju nuk duhet ta bëni.


Mbani mend se nëse dikush dëshiron të jetë me ju, nuk do të ketë gjëegjëza dhe lojëra të pazgjidhura që duhet të luani për ta realizuar atë. Çdo pjesë e enigmës do të përshtatet në mënyrë të përsosur, sepse të dy do ta realizoni!


Pra, mbani dashurinë dhe energjinë tuaj vetëm për njerëzit e duhur. Sepse ju meritoni të ndiheni të lumtur dhe ju meritoni të ndiheni të dashur. Çdo gjë më pak se kaq nuk ia vlen!

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages