''Të dua'' nuk bindi asnjë të qëndrojë - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, February 01, 2021

''Të dua'' nuk bindi asnjë të qëndrojë

 


"Të dua" do të jetë gjithnjë kundër-argumenti më i fortë. Thonë. Kush? Ndoshta ata që kurrë nuk u desh ta thoshin me lot në sy. Sepse ata që guxuan të kuptonin, qoftë edhe me vonesë, se “Të dua” është kundër-argumenti më i fortë, por nuk bindi kurrë askënd.

E vështirë, apo jo? E megjithatë, kjo ndodh. Kur tjetri dëshiron të largohet, kur ai ka marrë vendimin e tij, pavarësisht se sa "të dua" ti i thërret, asgjë nuk do të ndryshojë.

largohet ose sepse ishte lodhur duke u përpjekur, ose sepse ishte mërzitur, ose edhe më keq sepse u gjet një njeri tjetër në rrugën e tij. Mund t'ju gjej një mijë raste kur dikush vendosi të largohej. Sado që të përpiqem, e dini se çfarë nuk mund të gjej? Nuk mund të gjej një rast të vetëm ku "Të dua" të bindë dikë të qëndrojë.

Ai ju tha që nuk është e mundur të vazhdoni më së bashku, është i lodhur, po largohet. Ju i thoni se nuk është e mundur, nuk doni që të përfundojë kështu, çfarëdo që të ketë ndodhur do të përpiqeni ta rregulloni së bashku.

Ju thoni shumë më tepër në panikun tuaj sepse shihni se fundi po afrohet. Dhe kur shihni se përpjekja juaj nuk bind, hidhni një "Por unë të dua" në momentin e fundit, si një argument i fundit.

Dhe sikur me magji të ndryshojë mendje, e bindni atë të qëndrojë. Bukur, perfekte! Ju sapo keni arritur të mbani në jetën tuaj një person që nuk dëshiron të jetë pranë jush.

Ju keni mbajtur një njeri që është lodhur duke u përpjekur, një njeri që ka mbaruar, një njeri që nuk ka asgjë për t'ju ofruar më. Keni përdorur kaq shumë energji emocionale për të mbajtur dikë pranë jush që është emocionalisht i zbrazët për ju. Quhet vetëshkatërrim. Këtë keni dëshiruar?

Prandaj respekto dëshirën e tij dhe lere të shkojë. Pa zëra, pa të qara, pa "Të dua" në minutën e fundit. Nuk i doni pranë jush ata që nuk ju duan. Mjaft, jeni lodhur! Bëni vend për njerëz të rinj, për ata që nuk keni nevojë t'u thoni ju dua që  t'i mbani, sepse ata do të dëshirojnë të qëndrojnë vetë.

Është marrëzi të harxhosh "Të dua" për njerëzit që nuk kanë më nevojë për ta. Të dua është një pohim, është një dëshmi e shpirtit dhe jo një argument.

Dhe ju jap një këshillë për në fund. Kur ndieni se "Të dua" nuk ka më vlerë për tjetrin, duhet të largohesh i pari. Ju nuk e meritoni atë. Mos arrini në pikën ta thoni me lot dhe ta nënvlerësoni duke e përdorur atë si argument. Kur arrini në pikën e bërtitjes "Të dua", është sikur të bërtasësh për t'ju kthyer dashurinë që u dhuruat atyre. Thirrni "Të dua" vetes tuaj dhe bëjini asaj favorin të heqë qafe njerëz që nuk duan më të jenë në jetën tuaj.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages