Kërkohet një grua që di se çfarë dëshiron nga jeta e saj! Informacioni brenda.. - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, February 02, 2021

Kërkohet një grua që di se çfarë dëshiron nga jeta e saj! Informacioni brenda..

 


A mund të më thuash se ku kanë shkuar gratë?

Nuk po flas për ato që do të hapin këmbët dhe kush arrin u shty dhe nga këtu shkojnë të tjerët..

Jo, nuk jam një person i modës së vjetër. Jam një burrë i thjeshtë, pa ndonjë tërheqje seksi të tmerrshme, i cili dëshiron një grua normale. Që do të dëshirojë një lidhje dhe ne do të gjejmë kohën tonë për të zbuluar nëse mundemi së bashku. Do të flasim, do të dalim, do të njihemi.

Unë, një vajzë dua edhe një lidhje dhe një familje. Dhe nëse nuk dëshiron, thjesht nuk bën për mua.

Jam afër të 40-ve dhe nuk kam parë ndonjë prokopi me ndonjërën. Mbase është faji im. Ndoshta jam shumë mbrapa në një shoqëri progresive, siç i thonë.

Unë do të luftoj, kudo do shkojë, edhe pse nuk e fsheh, jam shumë i zhgënjyer.

Pra, kërkohet një grua që di se çfarë dëshiron nga jeta e saj dhe më e rëndësishmja, të mos dëshirojë vetëm seks.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages