20 Shenja që tregojnë se jeni rritur! - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Sunday, March 29, 2020

20 Shenja që tregojnë se jeni rritur!



1. Frigoriferi përmban më shumë ushqim sesa birra.

2. Ora gjashtë e mëngjesit është koha kur zgjoheni dhe jo koha kur shkoni në shtrat.

3. Shikoni motin në lajme.

4. Miqtë martohen dhe divorcohen në vend që të bëjnë lidhje dhe të ndahen.

5. Pushimet tuaja nga 130 ditë bëhen 14.

6. Me xhinse dhe triko nuk konsideroheni më të veshur mirë.

7. Jeni ai që telefonon policinë për të ndaluar partin e adoleshentëve.

8. Nuk shqetësoni më me grumbullimet familjare. Madje gjeni disa nga gjërat interesante si Pizza Hyjnore.

9. Nuk e dini se çfarë ore mbyllet Fas Food-i.

10. Ushqeni qenin tuaj me ushqim të ekuilibruar për qen, në vend të hamburgers.

11. Kurrizi ju dhemb kur flnini në shtrat.

12. Nuk fle më nga ora 5-së e pasdites deri në 10-të të darkës.

13. Pesë sufllaqe në tre në mëngjesit shkatërrojnë stomakun tuaj në vend që të të bëjnë mirë.

14. Shkoni në farmaci për antioksidantë në vend të prezervativëve dhe testeve të shtatzanisë.

15. Një shishe verë prej 3 eurosh nuk është më e mirë.

16. Hani mëngjesin ... në mëngjes!

17. Shprehja "Nuk do të pi më kaq!" zëvendësohet me frazën "Unë nuk mund të pi më siç pija!"

18. 90% e kohës që kaloni para kompjuterit është për punë.

19. Nuk filloni të pini nga shtëpia për të kursyer para në bar - siç bënit dikur.

20. Bëni seks vetëm në shtrat.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages