Thënie për vlerën njerëzore - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Friday, May 17, 2019

Thënie për vlerën njerëzore


Kur dikush nuk të vlerëson, nuk përpiqesh t'i ndryshosh mendim...thjesht ik....

Vlera e njeriut matet nga pastërtia e shpirtit të tij.

Jeta e një krijese njerëzore është me vlerë një milion herë më shumë se pasuria e njeriut më të pasur në tokë.

Fjalët tona mund t'i fshehin mendimet tona, por veprimet tona i zbulojnë ato.

Jepu të tjerëve atë që meritojnë, jo atë që kërkojnë.....

Pendohem për vlerën që u dhashë disa njerëzve duke i bërë të duken më të rëndësishëm se sa ishin.

Ata që keni pranë, tregojnë karakterin tënd...Ata që le pas në të kaluarën, dinjitetin tënd.

Të njohësh vlerën tënde! Kur i jepni veten tuaj dikujt që nuk ju respekton, ju jepni pjesë të shpirtit tuaj që kurrë nuk do t'i merni mbrapa.

Sa më shumë që shqetësoheni për atë që të tjerët mendojnë për ju, u përkisni atyre. Vetëm kur nuk keni nevojë për miratimin e tyre mund t'i përkisni vetes.

Meritoni më të mirën, sepse jeni një nga të paktët njerëz që vazhdojnë të jenë të sinqertë me veten e tyre në këtë botë të mjerueshme, dhe kjo është e gjitha që vlen me të vërtetë"

Të jesh ai që je dhe të thuash atë që ndien, sepse ata që japin rëndësi nuk kanë rëndësi dhe ata që kanë rëndësi nuk japin rëndësi.

Pjekuria është të pranosh koston e të qenit vetvetja, pavarësisht nga kostoja. Të qenit ajo që të tjerët dëshirojnë nuk është pjekuri. Kjo do të thotë që ne përpiqemi t'i falënderojmë ata, që ne kërkojmë pranimin dhe më në fund të tradhtojmë vetveten.

Nëse takon një person që meriton t'i flasësh dhe nuk flet me të, humbet njeriun. 
Nëse takon një person që nuk meriton t'i flasësh dhe flet me të, humbet fjalët e tua. I mençur është ai që nuk humb as njeriun, as fjalët e tij.

Çdo dhuratë e ofruar, qoftë edhe me vlerë të vogël, nëse jepet me dashje të mirë dhe dashuri të pastër, sjell fat për atë që e merr.

Kudo ku virtyti nuk vlerësohet, atje e keqja flet lirshëm.

Të çohesh që të të shohin. Të flasësh që të të dëgjojnë. Të heshtësh që të të vlerësojnë.

Sa më e madhe ego-ja jonë, aq më e vogël vlera jonë.

Të jesh gjithmonë i fortë, dhe askush nuk mund t'ju mundë...
Të jesh gjithmonë i sjellshëm, që askush të mos ju poshtërojë...dhe gjithmonë të jeni vetëvetja që askush të mos j'u harrojë.

Mos më nënvlerëso!
Di shumë më tepër sesa ato që them.
Mendoj shumë më tepër se ato që flas.
Vërej shumë më tepër se ato që kupton.

Ka katër, dhe vetëm katër, mënyra më të cilat vijmë në kontakt me botën. Na vlerësojnë dhe klasifikojnë sipas asaj që bëjmë, cila është pamja jonë e jashtme, ajo që themi dhe si e themi.

Jepi kohë tjetrit të kuptojë çfarë humbi... Jepi kohë vetes të kuptojë çfarë vlen!!!

Përballë vetes tuaj, të jeni i rreptë
Përballë vlerave tuaja, të jeni i palëkundur
Përballë vështirësive, të jeni i guximshëm
Përballë të mirëve, të jeni modestë
Përballë të këqijve, të jeni indiferentë

Nëse i vlerësojmë fëmijët tanë, duhet t'i adhurojmë prindërit e tyre.

Sinqeriteti e bën personin e parëndësishëm më të vlefshëm se hipokritet më të talentuar.

Nëse sot nuk e vlerësojnë praninë tuaj, nesër do të ndjenë mungesën tuaj !!!

Gabimi më i madh në jetë është të lejosh disa njerëz të qëndrojnë në jetën tuaj më shumë se sa e   meritojnë!!!

Më mirë është të meritosh e mos të fitosh, sesa të fitosh e të mos meritosh.

Vetëm sepse dikush nuk ju dha mjaft, nuk do të thotë që nuk vleni gjithçka!

Unë kurrë nuk e përvetësova mentalitetin e një humbësi sepse e di që jeta është një luftë ..
Dhe beteja më e rëndësishme që do të thirreni të jepni është lufta me veten tuaj ..
Për të mos humbur vlerat dhe idealet tuaja në këtë shoqëri çnjerëzore dhe të padrejtë ..

Mësoni të vlerësoni çdo moment që jetoni sepse është e vetmja trashëgimi që do të lini në këtë botë ..
Momentet janë nënshkrimi që lëmë në jetë ..
E vetmja stigmë që kemi qenë në këtë botë ..
Kjo është arsyeja pse jetoni me të vërtetë për të gdhendur kapitullin tuaj në historinë e jetës ..

Jo, kurrë mos besoni se realiteti është larg përrallave, por ne, zemra ime, jemi larg tyre.
Ne e dënojmë veten të jetojmë si dëshmi në një dhimbje emocionale, në një jetë pa ideale dhe vlera, bosh nga dashuria dhe shpresa..Ky është ndëshkimi i llojit njerëzor ..

Që kur isha fëmijë i vogël, ëndërroja një botë të bukur, ideale ...
Një botë plot mirësi, vlera dhe ideale ..
Një botë plot lule dhe ngjyra ...
Një botë e mbushur me njerëz të vërtetë që qeshin të lumtur ..
Më thuaj cila këngë mund të tejkalojë në bukuri melodinë e të qeshurit të një njeriu të lumtur dhe të pastër ..

Të shohin virtytet e tua është puna e botës. Detyra juaj është të shihni të metat tuaja.

Kur ndiejmë se u japim diçka të tjerëve, befas e kuptojmë vlerën tonë. Askush nuk është më i varfër se ai që nuk jep asgjë, pasi që vetëm duke dhënë mund të tregojmë pasurinë tonë.

Nga momenti kur një person çuditet për kuptimin dhe vlerat e jetës, ai është i sëmurë, pasi objektivisht nuk ekziston diçka e tillë.

Arti i meditimit është arti i të kujtuarit se kush jeni.
Konfirmimi se jeni në rrugën e duhur do të vijë kur të kuptoni se po zvogëloni intensitetin, do të bëheni shumë më të qetë, më apatikë, do të gjeni bukurinë atje ku nuk e keni parë kurrë më parë.
Gjërat më të parëndësishme do të bëhen shumë të rëndësishme për ju. E gjithë bota do të bëhet gjithnjë e më misterioze, gradualisht do të humbni interesin tuaj për njohjen e ngjarjeve në tokë, do të bëheni shumë më naiv dhe të pastër kur një fëmijë vrapon për të kapur një flutur. Do të ndjeni se jeta nuk është problem, por është një dhuratë, është si lumturi, si bekim.

Të gjitha gjërat e humbin vlerën e tyre kur i sheh shpesh.

Por, çka nëse përqendrohesh për ca kohë në atë që je në të vërtetë? Si e shihni veten?
Tani është koha për të filluar një zakon pozitiv. Jini 100% besnikë ndaj vlerave dhe besimeve tuaja. Asnjëherë mos ki turp për atë që mendon se është e drejtë të bësh.

Nëse do të dinit vuajtjet e të tjerëve, atëherë do të vuanit më lehtë tuajat.

Më në fund e kuptova që duhet të vlerësoj më shumë veten. Vetëm unë vendos kush vjen dhe kush largohet në jetën time.

Se sa vlen secili prej nesh objektivisht nuk përcaktohet nga një por nga shumë faktorë. Vetëvlerësimi ynë, aftësia jonë për të njohur dëshirat tona të sinqerta por edhe guximin që kemi për të pretenduar gjithçka.

Të mos vlerësosh është një paaftësi mendore. Të mos jesh në gjendje të mirë shpirtërore për të dhënë reciprokisht dashuri ose ndihmë në një farë mase, në një farë forme, tregon varfëri mendore dhe narcizëm. Të lëndosh pa hezitim dikë që të ka trajtuar mirë konsiderohet si një sëmundje e keqe e shpirtit që ka nevojë për trajtim.

Çdo gjë që ka vlerë, kërkon kohë, këmbëngulje dhe durim nga ana juaj. Në fund të fundit, të gjitha sakrificat tuaja do t'ia vlejnë.

Jam lodhur nga njerëzit që nuk e vlerësojnë atë që kanë dhe vazhdimisht kërkojnë të arrijnë diçka që nuk do ta vlerësojnë kurrë.

Diçka që keni sot dhe nuk e vlerësoni, për dikë tjetër atje, mund të jetë një ëndërr!

“Mos luftoni për pasuri. Luftoni për vlerat dhe idealet tuaja ”.

Ndaloni të kërkoni konfirmimin e vlerës tuaj nga njerëzit e gabuar.

Vlera e një personi matet me sasinë e së vërtetës që ai mund të ngrejë.

Pasuria dhe origjina fisnike nuk japin asnjë vlerë, përkundrazi ato janë shumë të këqija.

Mos qaj kur dielli të perëndojë, sepse lotët nuk do të të lejojnë të shohësh yjet.

Gjithmonë do të ekzistojë dikush që nuk do të njohë vlerën tënde. Le të mos jesh ti ky njeri.

Mos u mundo të bëhesh njeri i suksesshëm por më mirë të bëhesh i vlefshëm.

Vlera që mer diçka që ke fituar, nuk ka të bëjë vetëm me atë që ju ofron, por dhe me çfarë është sakrifikuar për të arritur atë.

Vlera që mer diçka që ke fituar, nuk ka të bëjë vetëm me atë që ju ofron, por dhe me çfarë është sakrifikuar për të arritur atë.

Mos u ankoni se nuk ka më gra me vlera, kur "vendet" në të cilat i kërkon ngjajnë me bordello ....

Njerëzit, me kohën, nëse nuk vlerësohen, humbasin.

Çfarëdo që vlen, nuk ikën. Çfarëdo që ikën, nuk vlen.

Dhe papritur ndalova. Ndalova të mendoj. Ndalova të jap.
Ndalova të interesohem. Dhe kështu ndalova të vuaj.
Atëherë filluan të kuptojnë vlerën time.

Maturimi... është të mësosh të ikësh nga njerëzit që rrezikojnë qetësinë tënde shpirtërore, respektin, moralin dhe vlerën tënde.

Nëse pret të marrësh atë që dhe, do të zhgënjehesh shumë. Njerëzit nuk dinë të vlerësojnë, vetëm të shfrytëzojnë..

Mbajini vlerat tuaja konstante, mos i zëvendësoni me të tjera që nuk ju përkasin dhe nuk ju shprehin.

Të thonë të jesh i/e sinqertë, por nuk të thonë se vlera e sinqeritetit gjykohet sipas interesave tona.

Preferoj të merem me diçka që nuk ka vlerë, sesa me diçka që mer vlerë sepse merem me të.

Unë shoh njerëzit të mbivlerësojnë paratë, sepse u rritën të privuar dhe mendojnë se, pa para, nuk kanë fuqi, as vlerë. 
E gjithë energjia e tyre është atje dhe jeta e tyre është zhdukur, për të shfaqur diçka për të tjerët.

Etika e një njeriu mund të interpretohet nga shumë parametra…
Nga besueshmëria, guximi, integriteti, bujaria dhe veçanërisht nga qëndrueshmëria në vlerat njerëzore.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages