Thënie për buzëqeshjen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, May 16, 2019

Thënie për buzëqeshjen


Një buzëqeshje vlen shumë, nuk mund ta huazosh, as ta kërkosh apo ta vjedhësh. Vetëm nëse ta japin ka vlerë. Buzëqesh, atëherë!

Buzëqeshja dje, buzëqesh sot dhe do të buzëqesh edhe nesër. Sepse jeta është shumë e shkurtër për të qarë. 

Paqja fillon me një buzëqeshje të thjeshtë.
Nënë Tereza

Asgjë nga ato që vishni nuk është më e bukur se buzëqeshja juaj. 

Është më mirë të jesh vetëm me dinjitet sesa të jesh në një marrëdhënie që kërkon të sakrifikosh vetëvlerësimin tënd.

Vendosni të buzëqeshni dhe të bëni më të mirën për veten tuaj. Është mirë për shëndetin tuaj.

Një buzëqeshje nuk kushton asgjë, por është e vlefshme. Pasuron atë që e pranon, pa e varfëruar atë që e jep. Nuk zgjat veçse një moment, por kujtesa e saj shpesh është e përjetshme. 


Buzëqesh. Është psikoterapi falas. 

Nëse në vorbullën e përditshme qëndron për të buzëqeshur me dikë, ai do t'ju marrë të çmendur, dhe do të ketë të drejtë


Dy engjëj ulen mbi supet e mia: engjëlli i qeshjes dhe engjëlli i lotëve. Grindjet e tyre janë jeta ime.


Në këtë vend xheloz, e vetmja mënyrë për të qenë i sigurt, është të jesh qesharak.


Gjëja më e bukur në botë është fytyra e qeshur.


E qeshura nuk është vetëm një shprehje e gëzimit, por edhe mënyrë e maskimit të dhimbjes. Prandaj, nuk duhet të jeni gjithmonë të sigurtë për arsyen që dikush është duke qeshur.


Çfarëdo që të bën të buzëqeshësh, nuk është kurrë gabim.


Mos u ktheni shpinën njerëzve që gëzohen të paktën me një buzëqeshje tënden dhe ndaluni të zvarriteni në njerëz që nuk kanë kohë për të humbur për ju ... !!!!!


Shumë mund të ta sjellin buzëqeshjen në buzë, por vetëm një në sytë.


Problemi është se i buzëqeshni më shumë telefonit se sa njerëzve...


Dashuria pyet miqësinë: "çfarë po bën atje?"

Miqësia i përgjigjet: "bëj të qeshin ata që ti i bën të qajnë."

Kush qesh shumë, është i lumtur, kush qan shumë, është fatkeq.


Ai që buzëqesh në vend se të zemërohet, eshtë më i fortë.


Buzëqeshni në çdo rast. Jo sepse jeta ishte e lehtë, e përsosur ose ashtu siç e prisnit, por sepse keni zgjedhur të jeni të lumtur dhe mirënjohës për të gjitha gjërat e mira që keni dhe për të gjitha problemet që e dini se nuk keni.


Buzëqesh, sepse qeshjen tuaj nuk ka asnjeri ... Shpreso, sepse çdo shpresë është ëndrra juaj ... Mos qaj, sepse çdo lot i joti është imi!


Nëse buzëqeshni kur askush tjetër nuk është atje, ju me të vërtetë e nënkuptoni atë.

Edhe një grusht i zemëruar nuk godet një fytyrë të qeshur.

Asnjëherë mos shiko prapa, përveç nëse mund të qeshësh.
Asnjëherë mos shiko përpara, përveç nëse mund të ëndërrosh.

Edhe nëse jeta nuk na buzëqesh ndonjëherë, ne duhet ta ndriçojmë atë me buzëqeshjen tonë!

Vlerësoni atë që keni dhe buzëqeshni! Mos harroni se jeta është dhurata më e çmuar!

Shpresoj që mëngjesi juaj të jetë i ndritshëm si buzëqeshja juaj.

Pavarësisht se si ndihem, është gjithnjë e vërtetë që e vetmja gjë që më bën të buzëqesh, je ti.

Nëse çdo fjalë që kam thënë mund të të bëjë të buzëqeshësh, do të flisja përgjithmonë.

Dhe çdo herë që jeta të surprizon, mos harroni ta falënderoni, buzëqeshni dhe shijojeni atë.

E qeshura jonë është vetëm një ushtrim i buzëve dhe pas saj ne fshehim të vërtetën - lotët tanë.

Sa më serioze të jetë fytyra, aq më e bukur është buzëqeshja.

Nëse jeni gjithmonë i aftë të buzëqeshni në jetë, atëherë jeta gjithmonë do t'ju buzëqeshë.

Në tejkalimin e vështirësive, buzëqeshja ka më shumë fuqi sesa psherëtimat.

Nuk mund të jetoni pa një buzëqeshje, kështu detyrohesh të shtiresh, por buzëqeshja e shtirur dhemb shumë ... Kjo nuk ju bën të lumtur, thjesht ju kujton se sa të palumtur jeni.

Buzëqeshni në çdo mundësi. Jo sepse jeta është e lehtë, e përsosur ose ashtu siç e parashikove, por sepse vendos të jesh i lumtur dhe mirënjohës për të gjitha të mirat që ke dhe për të gjitha problemet që di se nuk i ke. 

Vendosni të buzëqeshni dhe të bëni më të mirën për veten tuaj. Është mirë për shëndetin tuaj.

Sa më serioze të jetë fytyra, aq më e bukur është buzëqeshja.

Buzëqeshja është zgjedhje, jo mrekulli. Dhe buzëqeshja është një zgjedhje që të bën të ndihesh dhe të jetosh më mirë. Ky akt i thjeshtë, duke buzëqeshur, i dërgon një sinjal trurit dhe trupi ndjek sekretimin e endorfinave.

Buzëqeshja është një urë që hedhim në jetë për të bashkuar dilemat.

Jeta është një pasqyrë: na shikon ashtu siç e shikojmë ne. Nëse e shohim me buzëqeshje dhe mirësi, do të na buzëqeshë me mirësi.

Çdo ditë e re është një buzëqeshje e Zotit. I takon personit ta shndërrojë atë në të qeshur ose të qarë.

I riu që nuk qau është i egër dhe plaku që nuk qesh është budalla.

Buzëqeshja e saj ishte një kafshim, dhe unë isha shënjestra e saj.

Që të mësosh të qeshësh, duhet më parë të qash.

Mbrohu me një buzëqeshje, sulmo me heshtjen dhe fito me indiferencën.

Buzëqeshjet më të ndritshme u përkasin atyre që takuan errësirën.

Kur rrethoheni nga negativiteti, ju qëndroni pozitivë. Kur të tjerët përpiqen t'ju dekurajojnë, buzëqeshni. Është një mënyrë e thjeshtë për të ruajtur entuziazmin dhe përkushtimin tuaj. 

U lodha nga njerëz me buzëqeshje të rreme dhe përqafime të rreme, njerëz të frikësuar që nuk guxojnë ta pranojnë veten e tyre.

Buzëqeshjet më të ndritshme, i pashë tek njerëzit që luftojnë për momentin.
Sytë më të bukur janë ato që të shikojnë me mirësi.

Buzëqesh sepse jeta është e bukur. Edhe nëse është e vështirë. Le të jetë e vështirë. Ekziston, ti ekziston dhe vetëm kjo është e mjaftueshme për të të bërë të buzëqeshësh.

Buzëqesh edhe nëse të mendojnë se je i çmendur. Buzëqesh aty ku të gjithë po presin të qash.

Buzëqesh, le të shkëlqejë bota jote. Qeshni që zemra juaj të gëzohet. Për të qenë pika fillestare e çdo dite dhe fundi i çdo nate. Dhe gjithmonë kujtoni se këto janë armët e vetme në rrahjet e zemrës suaj. Sepse nuk luftohet ndryshe kjo botë.

Erdhi koha që meriton të buzëqeshësh. Sepse të gjithë meritojmë diçka më të mirë! Të gjithë meritojmë dashurinë e vërtetë, buzëqeshjen e vërtetë.
Vlerat dhe virtytet që shumë prej jush i kanë harruar, por është koha t'i kujtoni përsëri ato!

Kur një njeri nuk mund të qeshi më me veten e tij, ka arritur koha për të tjerët të qeshin me të.

E humbur është dita që nuk buzëqeshëm, që nuk ndjemë njerëzit që duam, që nuk thamë: më fal, të dua, të kam nevojë, të dashuroj.
Dhe unë nuk dua të kem ditë të humbura...

Ata që qajnë e mbledhin veten më shpejt se ata që buzëqeshin.

"Ne duhet ta quajmë gënjeshtër çdo të vërtetë që nuk shoqërohet nga të paktën një buzëqeshje."

Njerëzit me buzëqeshje të forta fshehin lotët në zemrat e tyre. 

"Nëse buzëqeshni pa pasur askënd rreth jush, i ofroni vetes një buzëqeshje autentike."

Një buzëqeshje është kaq e madhe, një lot kaq i vogël ... E megjithatë ju ndërtoni diçka me një buzëqeshje, në mënyrë që një ditë të vijë një lot për ta shembur atë ...

Një buzëqeshje frymëzohet pothuajse gjithmonë nga një buzëqeshje tjetër.

Një përqafim, një buzëqeshje, një shtrëngim duarsh i ngrohtë! Ne i thamë të gjitha, pa fjalë!…

Buzëqeshja dje, buzëqesh sot dhe do të buzëqesh edhe nesër. Sepse jeta është shumë e shkurtër për të qarë. 

Asgjë nga ato që vishni nuk është më e bukur se buzëqeshja juaj. 

Nëse e bëni një njeri të qeshë, e ndihmoni atë të harrojë problemet e tij, qoftë edhe për pak sekonda.

Më mirë një kasolle ku qeshin sesa një pallat ku qajnë.

Unë qesh me dymbëdhjetë, dhe trembëdhjetë me mua.

Nëse nuk qeshni në mëngjes, mos prisni në darkë.

I dituri kujton dhe qesh, i çmenduri sheh dhe qesh.

Kush qesh me tjetrin, qesh me fytyrën e tij.

Qan kushdo që mundet. Qesh kushdo që dëshiron.

Buzëqeshni, është gjëja e dytë më e mirë që mund të bëni me buzët tuaja.

Jeta është e shkurtër. Buzëqeshni ndërsa keni ende dhëmbë.

Një buzëqeshje është një armë e fuqishme. Madje mund të thyeni dhe akullin me të.

Nëse nuk mund të jesh lapsi që vizaton buzëqeshjen në jetën e atyre që do,
atëherë bëhu goma që fshin vuajtjet e tyre.

Dhe vijnë ato periudha të vështira ...
E vetmja që dëshironi është dikush që thjesht të të buzëqeshë ...
Të të prekë butësisht mbi supe dhe të të thotë "të ndjej" dhe të heshtë ...

Retë do të ikin, është çështje e "motit". Buzëqeshja do të mbetet, është çështje zgjedhjeje!

Duhet të guxoni të buzëqeshni! Të pranoni që sado të qash, sado të vuani, jeta vazhdon! 
Dhe në fund ju nuk mund ta gjeni buzëqeshjen tuaj të humbur, mbase keni nevojë ta krijoni atë nga e para!
Buzëqeshja juaj e humbur është e juaja! Askush nuk mund ta kthejë atë përveç jush!

Një kasolle plot qeshje është më e pasur se një pallat plot pikëllim.

Le ta bëjmë të sotmen një ditë të bukur, me buzëqeshje
E djeshmja kurrë nuk na lejoi të buzëqeshnim, dhe e nesërmja kurrë nuk na tha të vërtetën…

Nëse mund të bësh një grua të qeshur, mund ta bësh të bëjë çdo gjë.


Të më kujtosh gjithmonë me një buzëqeshje! Po derdhe lot, do të kuptoj se më ke harruar!!!


Qesh dhe bota do të qeshë me ty. Qaj dhe do të qash i vetëm.


Që të qeshësh me dikë tjetër, është një mënyrë e bukur për të mësuar të qeshësh me veten.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages