Thënie për Alkolin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Friday, February 01, 2019

Thënie për Alkolin



Alkoli është vdekje e ngadaltë. Por çfarë na intereson? Ne nuk ngutemi.

Vera e bën të varfërin të pasur në imagjinatë dhe të pasurin të varfër në realitet.

Ndonjëherë, një njeri i mençur është i detyruar të dehet që të kalojë kohën me idiotët.
Ernest Hemingway

Ai që pi verë dhe ai që pi ujë, nuk mund të mos mendojnë ndryshe.

Verë: një mjet për të lëvizur peshën e shpirtit në trup.

Pija është diçka emocionale. Të shkund dhe të nxjerr nga rregullsia e jetës së përditshme, nga gjithçka që mbetet e njëjtë.
Të tërheq papritmas nga trupi dhe mendja juaj dhe ju fluturon në mur. 
Kam ndjenjën se pija është një formë vetëvrasjeje që ju lejon të ktheheni në jetë dhe të filloni përsëri nga e para ditën tjetër.

Tek vera ka mençuri, tek birra ka liri, në ujë ka bakterie.

Pas gotës së parë, i shihni gjërat siç dëshironi. Pas së dytës, i shihni gjërat siç nuk janë. Në fund, i shihni gjërat ashtu siç janë, dhe kjo është gjëja më e tmerrshme në botë.

Pij që t'i bëj të tjerët më interesantë.

Trungu ka tri lloje rrushi: e para shkakton kënaqësinë, e dyta dehje dhe e treta neveri.

Për shëndetin e alkolit! Sepse është shkaku dhe zgjidhja për të gjitha problemet e jetës.

Kur pi, mendoj. Dhe kur mendoj, pi.

Alkoli është ndoshta një nga gjërat më të mira që u shfaq në tokë.

Kushdo që është i dehur mendon se bota rrotullohet rreth tij.

Alkoli është vdekje e ngadaltë. Por çfarë na intereson? Ne nuk ngutemi.

Shishet boshe të verës kanë një përshtypje shumë të keqe për gratë.

Nuk ka pije të forta, vetëm njerëz të dobët.

Kam lexuar kaq shumë rreth pirjes së duhanit dhe alkolit sa që vendosa ndërprerjen e leximit.

Alkoli vret por sa kanë lindur falë tij?

Birra është prova se Perëndia na do dhe dëshiron që të jemi të lumtur.

Në thelb, më duhet vetëm një gotë për t'u dehur. Problemi është se nuk mbaj mend nëse është trembëdhjeta apo e katërmbëdhjeta.
George Burns

Si e kupton një restorant të mirë: gotat e verës janë më të mëdha se gotat e ujit.
Frédéric Beigbeder

Një grua më udhëhoqi në alkol, dhe kurrë nuk kam gjetur mundësinë ta falënderoj.
C. Fields

Penicilina shëron njerëzit, por vera është ajo që i bën ata të lumtur.

Nëse Perëndia na ndalon të pimë, a do ta kishte krijuar këtë verë kaq të këndshme?
Richelieu

Unë jam duke pirë për t'i bërë njerëzit e tjerë më interesantë.
Ernest Hemingway

Kurrë mos u ulni në tavolinë kur mund të qëndroni në bar.
Ernest Hemingway

Kur pi, bëhem tjetër njeri. Dhe njeriu tjetër dëshiron ta pijë dhe ai ...
Herrschl Ostopoljer

Dikur ndërpreva pijen dhe gratë. Ishte 20 minutat më të këqija të jetës sime.
George Best

Në fitore, meritojmë shampanjë. Në humbje, e kemi nevojë

Unë nuk pij, nuk më pëlqen. Më bën të ndihem mirë.
Oscar Levant

Alkoli: Një ilaç anestezik që na ndihmon të mbijetojmë nga operacioni i jetës
George Bernard Shaw

Shmangni dehjen, që mos t'ju shmangin njerëzit.


Mos u besoni këtyre të treve: gruas që qan, tregtarit që betohet dhe i dehuri që lutet.

Të vërtetët nuk pinë kurrë pa ndonjë arsye.

E gjithë bota është rreth tre pije mbrapa.

Çfarë më tha? Të pij 3 dhe të kthehem në 11-të, apo të pij 11-të dhe të kthehem në 3?

Kisha është afër, por rrugët janë me akull. Bar-i është larg, por do të eci me kujdes.

Kushdo që pin për të harruar, ju lutem të parapaguaj.

Ku dikush më pyet nëse dua ujë me whisky-n, u përgjigjem se jam i etur dhe jo i pisët.

Nuk ka gra të shëmtuara. Vetëm burra që nuk pijnë.

Një martini është mirë. Dy janë shumë dhe tre nuk janë të mjaftueshme.

Mos pini dhe parkoni. Aksidentet krijojnë njerëz.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages