Thënie për pasqyrën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, January 31, 2019

Thënie për pasqyrën

Në një pasqyrë është vendi ku ne gjejmë një pasqyrim të pamjes sonë, por në një zemër është vendi ku gjejmë një pasqyrim të shpirtit tonë.

Shumë njerëz do trembeshin nëse në pasqyrë, në vend të fytyrës së tyre, do të shikonin karakterin e tyre...


Gjithkush është për tjetrin një pasqyrë. Nëse nuk e pasqyron në mënyrën që i pëlqen, e thyen.

Kur njeriu zbuloi pasqyrën, filloi të humbiste shpirtin e tij.
Émile Durkheim

Le t'i jemi mirënjohës pasqyrës që zbulon vetëm pamjen tonë të jashtme.
Samuel Butler

Pasqyra është shoku im më i mirë, sepse kur qaj, kurrë nuk qesh.
Charlie Chaplin

Ndarja ngjan si një pasqyrë e thyer. Është më mirë ta lini atë të copëtuar sesa të lëndoni veten duke e rregulluar.

Qëllimi përfundimtar i arsimit është kthimi i pasqyrave në dritare.
Sydney J. Harris

Mos harroni se unë nuk mund ta shoh veten. Roli im është i kufizuar për të qenë ai që shikon në pasqyrë.
Jacques Rigaut

Asnjëherë mos i besoni pasqyrave dhe gazetave.
Tom Stoppard

Majmunët janë më superiorë ndaj njerëzve në këtë: kur një majmun sheh në pasqyrë, sheh një majmun.
Malcolm de Chazal

Shpikësi i pasqyrës e helmoi zemrën e njeriut.
Fernando Pessoa

Sytë janë pasqyra e shpirtit.


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages