Thënie nga Mark Twain - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 01, 2019

Thënie nga Mark Twain



"Dy ditët më të rëndësishme të jetës suaj janë dita kur keni lindur, dhe ajo që e kupton pse" 
Mark Twain

Mund të mësoj çdo person se si të arrijë atë që do në jetë. Problemi është se nuk gjej asnjë që di se çfarë do.
Mark Twain

Besimi se fetë e të huajve janë të rreme, më bën të dyshoj se ndoshta feja ime është e rreme.
Mark Twain

Le të shajmë për aq kohë sa mundemi, sepse në parajsë mund të mos na lejojnë.
Mark Twain

“Sa herë e gjen veten në anën e shumicës, është koha të reflektosh dhe të ndryshosh” 
Mark Twain

Në Paris më shikojnë me habi kur flas frangjisht. Kurrë nuk munda t'i bëja këta idiotë të kuptojnë vetë gjuhën e tyre!
Mark Twain

Dallimi bazë midis një mace dhe një gënjeshtre është se macja ka vetëm nëntë jetë.
Mark Twain

Është mirë të lexojmë parashikimin e motit para se të lutemi për shi.
Mark Twain

"Ne nuk mund të varemi nga sytë tanë kur imagjinata jonë është jashtë fokusit".
Mark Twain

E vërteta është gjëja më e çmuar që kemi. Le të bëjmë ekonomi.
Mark Twain

Njeriu që nuk lexon libra nuk ka përparësi nga njeriu që nuk mund ta lexojë.
Mark Twain

Mënyra për të mbajtur shëndetin është të hani atë që nuk dëshironi, të pini atë që nuk ju pëlqen dhe të bëni atë që nuk preferon.
Mark Twain

Miq të mirë, libra të mirë dhe një ndërgjegje të fjetur: Kjo është jeta ideale.
Mark Twain

Dituria e vërtetë është të dish madhësinë e injorancës së tjetrit.
Mark Twain

E drejta në injorancë mbrohet nga kushtetuta. Është pjesë e garancisë për zhvillimin e personalitetit.
Mark Twain

Diçka 'klasike': Një libër që njerëzit thonë se e pëlqejnë, por ata kurrë nuk e lexojnë.
Mark Twain

Më keq se vetmia është kur një person nuk ndihet rehat me veten e tij.
Mark Twain

Nuk do të ishte mirë të mendojmë të gjithë njëllojë: Është konkurrenca që e bën kalin të vrapojë.
Mark Twain

Unë kurrë nuk e kam lejuar shkollën të përzihet me edukimin tim.
Mark Twain

Është më mirë të mbani gojën mbyllur dhe të tjerët të mendojnë se jeni budalla, se sa ta hapni dhe ta konfirmoni atë.
Mark Twain

Sa herë që e shihni veten në anën e të shumtëve, është koha të ndalosh dhe të mendosh.
Mark Twain

Fati troket derën një herë në jetë, por në shumë raste njeriu është në lokalin fqinj dhe nuk dëgjon.
Mark Twain

Në moshën 50 vjeç, njeriu mund të jetë budalla pa qenë optimist, por kurrë optimist pa qenë budalla.
Mark Twain

Liria është e drejta t'u thuash njerëzve atë që ata nuk duan të dëgjojnë.
Mark Twain

Kini kujdes këtë thënie proverbiale: Fëmijët dhe të çmendurit tregojnë të vërtetën. Përfundimi: Njerëzit e mëdhenj dhe të mençur nuk e thonë kurrë atë.
Mark Twain

Nuk është e vërtetë që burrat, sapo shohin një grua të bukur, harrojnë se janë të martuar. Përkundrazi, ata vetëm e kujtojnë atë në një mënyrë të dhimbshme.
Mark Twain

Nëse merni një qen të uritur dhe e ushqeni, nuk do t'ju kafshojë kurrë. Ky është dallimi bazë midis qenit dhe njeriut.
Mark Twain

Asnjëherë mos shtyni për nesër atë që mund të bëni pasnesër.
Mark Twain

Ndonjëherë personi që nuk ka gënjyer kurrë fillon të gjykojë se çfarë është e vërtetë dhe çfarë është e rreme.
Mark Twain 

Mënyra më e mirë për t'i dhënë guxim vetes suaj është t'u jepni kurajë të tjerëve.
Mark Twain 

Në jetën time kam kaluar situata të tmerrshme, disa prej të cilave madje kanë ndodhur në realitet.
Mark Twain 

Tani pallatet e parajsës nxehen nga kaloriferët e lidhur me kaldajat e ferrit. Vuajtjet e mëkatarëve përkeqësohen nga kuptimi se zjarri që i ha, në të njëjtën kohë siguron rehati për të ndershmit.
Mark Twain 

Gazetaria ka të bëjë me njoftimin se dikush vdiq për miliona njerëz që nuk e dinin se ishin gjallë.
Mark Twain 

Unë mund të mësoj këdo se si të arrijë atë që dëshiron. Problemi është se nuk mund të gjej këdo që di se çfarë dëshiron.
Mark Twain 

Problemi i së majtës është se shumica e atyre që u bënë komunistë e zgjodhën atë nga urrejtja për të pasurit dhe jo nga dashuria për të varfërit.
Mark Twain 

Një gënjeshtër mund të ketë bërë xhiron e botës, ndërsa e vërteta është ende duke i veshur këpucët.
Mark Twain 

Rrobat e bëjnë njeriun. Njerëzit lakuriq kanë pak ose aspak ndikim në shoqëri.
Mark Twain 

uk më pëlqen të shqetësohem për parajsën dhe ferrin. E shihni, unë kam miq në të dy vendet.
Mark Twain

Unë të dua vërtet ashtu si pikat e vesës e duan flladin, ashtu si nënat duan të parëlindurit e tyre, ashtu si kujtesa do fytyra nga e kaluara, si batica e hënës, ashtu si engjëjt duan të pastërit në zemër.
Mark Twain

Dikur ishte një hotel i mirë, por edhe unë isha një djalë i mirë.
Mark Twain

Gjashtëdhjetë vjet më parë "optimistët" dhe "budallenjtë" nuk ishin sinonim.
Mark Twain

Mallkimi na jep një lehtësim të tillë që lutja nuk mund të na japë.
Mark Twain

Nuk është e vërtetë që burrat, posa shohin një grua të bukur, harrojnë se janë të martuar. Përkundrazi, atëherë e kujtojnë atë me dhimbje.
Mark Twain

Nëse merni një qen të uritur dhe e ushqeni, nuk do t'ju kafshojë kurrë. Ky është dallimi bazë midis qenit dhe njeriut.
Mark Twain

Nëse merni një qen të uritur dhe e ushqeni, nuk do t'ju kafshojë kurrë. Ky është dallimi bazë midis qenit dhe njeriut.
Mark Twain


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages