Thënie nga Charles Bukowski - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, January 02, 2019

Thënie nga Charles Bukowski



Nëse e keni humbur shpirtin tuaj dhe e njihni atë, atëherë ka mbetur ende pak shpirt për të humbur.
Charles Bukowski

Duhet të jetoni me njerëz të gabuar për të vlerësuar vlerën e atyre që janë të drejtë kur t'i takoni.
Charles Bukowski

Kudo që shkon turma, vrapo nga ana e kundërt. Bën gjithmonë gabim.
Charles Bukowski

Problemi i kësaj bote është se njerëzit inteligjentë janë plot dyshime, kur idiotët janë të mbushur me vetëbesim.
Charles Bukowski

Më tregoni një burrë që jeton vetëm dhe gjithmonë ka një kuzhinë shumë të pastër dhe, tetë herë në nëntë, do t'ju tregoj një burrë me cilësi të forta shpirtërore.
Charles Bukowski

Besimi është i mirë për ata që e kanë atë. Vetëm mos e ngarkoni atë tek unë. Unë kam më shumë besim në hidraulikun tim se në qenien e sipërme.
Charles Bukowski

Kur dashuria bëhet urdhër, urrejtja mund të jetë kënaqësi.
Charles Bukowski

Alkoli është ndoshta një nga gjërat më të mira që u shfaq në tokë.
Charles Bukowski

Shpirti i lirë është i rrallë, por kur e takoni, e njihni. Kjo për shkak se ndihesh bukur, shumë bukur kur je pranë saj.
Charles Bukowski

Unë do të doja një dhjetor me dritat e fikura dhe njerëzit e ndezur.
Charles Bukowski

Dallimi midis demokracisë dhe diktaturës është se në demokraci fillimisht votoni dhe pastaj merrni urdhra, në diktaturë, nuk është e nevojshme të humbni kohën duke votuar.
Charles Bukowski

"Nuk më pëlqen ndërveprimi. Sa më pak të them aq më mirë ndihem. Jam i vetmuar nga natyra ime. Nuk doja diskutime ose të shkoja diku. 
Unë nuk i kuptoja njerëzit që dëshironin të ndanin ndjenjat e tyre. Nuk bëja për person interesant. Nuk doja të isha interesant, ishte shumë e vështirë. 
Ajo që dëshiroja vërtet ishte thjesht një vend i rehatshëm dhe të isha vetëm. Marrëdhëniet kurrë nuk kanë funksionuar me mua. 
Gjithmonë e humbja interesin. Thjesht nuk më pëlqyen njerëzit, turmat, asnjë vend, përveç leximeve të mia". 
- Charles Bukowski

Pija është diçka emocionale. Të shkund dhe të nxjerr nga rregullsia e jetës së përditshme, nga gjithçka që mbetet e njëjtë.
Të tërheq papritmas nga trupi dhe mendja juaj dhe ju fluturon në mur. 
Kam ndjenjën se pija është një formë vetëvrasjeje që ju lejon të ktheheni në jetë dhe të filloni përsëri nga e para ditën tjetër.
Charles Bukowski

"Njerëzit pa moral shpesh e konsiderojnë veten më të lirë, por ajo që është më e vërtetë është se ata nuk kanë aftësinë të ndjejnë ose të duan".
Charles Bukowski

Disa njerëz nuk çmenden kurrë. Sa e tmerrshme duhet të jetë jeta e tyre.
Charles Bukowski

"Mos prisni të gjeni gruan e përsosur. Ajo thjesht nuk ekziston "
Charles Bukowski

Të gjitha gratë janë të ndryshme. Në përgjithësi, duket të jetë një kombinim i më të mirës dhe më të keqes. Magjike dhe e tmerrshme. Por unë jam i lumtur që ekzistojnë.
Charles Bukowski

Ndërsa burrat merren me futboll ose birrë apo diçka tjetër, këto gra mendojnë për ne: Ato përqendrohen te ne, na studiojnë dhe vendosin se çfarë do të bëjnë: të na pranojnë, të na japin një goditje, të na shkëmbejë me diçka më mirë ose thjesht të na vrasin.
Charles Bukowski

Është e mundur të duash një person nëse nuk e njeh shumë mirë.
Charles Bukowski

Nëse keni sukses në mashtrimin e dikujt, nuk do të thotë se ai është budalla. Kjo thjesht do të thotë se ai j'u beson më shumë se sa meritoni.
Charles Bukowski

Bukuria nuk është asgjë, nuk qëndron. Nuk e dini sa me fat jeni të jesh i shëmtuar, sepse nëse u pëlqeni njerëzve, e dini se kjo ka të bëjë me diçka tjetër.
Charles Bukowski

Shikimi i mbeturinave në ekran është aq i zakonshëm sot, sa që njerëzit kanë ndalur të mendojnë faktin se shohin vetëm mbeturina.
Charles Bukowski

Seksi është gjë e bukur vetëm nëse nuk ke gjë tjetër për të bërë.
Charles Bukowski

Vetmia më forcon: pa atë unë jam sikur nuk kam ushqim dhe ujë. Çdo ditë pa atë unë bëhem më i dobët. Unë nuk jam krenar për vetminë time, por jam i varur nga ajo.
Charles Bukowski

Nuk lexohet dhe mbivlerësohet. Por njerëzit nuk duan ta dëgjojnë këtë.
Charles Bukowski

Nëse doni të dini se ku është Zoti, pyesni një të dehur.
Charles Bukowski

Nuk ka asgjë më të mërzitshme se e vërteta.
Charles Bukowski

Pothuajse të gjithë ne kemi lindur gjeni dhe vdesim budallenj.
Charles Bukowski

Jeta juaj është jeta juaj. Kuptojeni për aq kohë sa e keni.
Charles Bukowski

"Unë kam një nga dy opsionet - të qëndroj në zyrën postare dhe të çmendem? ose të qëndroj atje jashtë, të luaj shkrimtarin dhe të vdes nga uria. Vendosa të vdes nga uria "
Charles Bukowski

"Të dashuruarit janë shpesh neurotikë, të rrezikshëm. Humbin çdo kuptim të perspektivës dhe
humorit. Bëhen histerikë, psikotikë, të padurueshëm, ndonjëherë bëhen dhe vrasës ".
Charles Bukowski

Thjesht të jetosh duke pritur të vdesësh është punë e vështirë.

Nuk mendoj se mund ta bëjmë botën më të mirë, thjesht mendoj se mund ta bëjmë edhe më keq.

Kur pini, bota ende ekziston, por për një kohë nuk ju mban për fyti.

Filloni të shpëtoni botën duke shpëtuar një person në të njëjtën kohë, përndryshe është një romancë e shkëlqyer ose politikë.

Të gjitha gratë janë të ndryshme. Në përgjithësi, duket se është një kombinim i më të mirës dhe më të keqes. E magjishme dhe e frikshme. Por më vjen mirë që ekzistojnë.

Për të arritur në njerëzit e vërtetë, së pari duhet të kaloni nëpër mbeturinat.

Jeta është e çuditshme pasi e jeton vetëm një herë dhe e paguan dhjetë herë.
Duhet të shijoni limon dhe kripë që të ëmbëlsoheni nga një çokollatë qumështi.
Ju duhet të njihni njerëzit e gabuar për të vlerësuar vlerën e shoqërisë kur më në fund të gjeni të duhurit.
Ju duhet të lëndoheni, por gjithashtu duhet të lëndoni.
Duhet të pini për tu harruar dhe përkundrazi të mbani mend pse ia vlen të jetoni.
Duhet të vijë koha kur nuk do të dini përgjigjen e duhur.
Ose edhe momenti kur nuk do të keni as përgjigje.
Duhet ta kuptoni që jeta juaj ndoqi një rrugë që ju nuk e zgjodhët.
Duhet ta kuptoni se disa nga ëndrrat tuaja nuk do të bëhen kurrë të vërteta dhe madje se kurrë nuk do të jeni në gjendje t'i keni të gjitha.

"Nuk më pëlqen ndërveprimi. Sa më pak të them aq më mirë ndihem. Jam i vetmuar nga natyra ime. Nuk doja diskutime ose të shkoja diku. 
Unë nuk i kuptoja njerëzit që dëshironin të ndanin ndjenjat e tyre. Nuk bëja për person interesant. Nuk doja të isha interesant, ishte shumë e vështirë. 
Ajo që dëshiroja vërtet ishte thjesht një vend i rehatshëm dhe të isha vetëm. Marrëdhëniet kurrë nuk kanë funksionuar me mua. 
Gjithmonë e humbja interesin. Thjesht nuk më pëlqyen njerëzit, turmat, asnjë vend, përveç leximeve të mia". 

Nëse doni të dini se ku është Zoti, pyesni një të dehur.

Nuk ka asgjë më të mërzitshme se e vërteta.

Pothuajse të gjithë ne kemi lindur gjeni dhe vdesim budallenj.

Jeta juaj është jeta juaj. Kuptojeni për aq kohë sa e keni.

"Unë kam një nga dy opsionet - të qëndroj në zyrën postare dhe të çmendem? ose të qëndroj atje jashtë, të luaj shkrimtarin dhe të vdes nga uria. Vendosa të vdes nga uria "

"Marrëdhëniet njerëzore janë gjithsesi pa rrugëdalje. 
Vetëm dy javët e para janë interesante, pastaj gjërat
sheshohen, ligështohen. Maskat bien dhe shfaqen
fytyrat e vërteta: të çmendur, idiotë, paranojak, hakmarrës,
sadistë, vrasës. Shoqëria moderne ka krijuar
njerëz që shqyejnë njëri-tjetrin. Kanibalë.
Gjithçka ngjan me një duel deri në vdekje që po luhet
në një tavolinë bilardo ... Kohëzgjatja më e madhe
që mund të shpresojmë për një marrëdhënie, është dy vjet e gjysmë. 
Charles Bukowski

Unë do të doja një dhjetor me dritat e fikura dhe njerëzit e ndezur.

Kisha ndaluar të kërkoja gruan e ëndrrave të mia. Unë thjesht doja një që të mos ishte një makth.

Disa njerëz e duan atë që bëni, të tjerët e urrejnë atë që bëni, por shumica as që interesohet.

Paraja është si seksi. Duket shumë më e rëndësishme kur nuk e keni fare.

Unë i njoh të metat e mia shumë mirë, kështu që kam kërkesën të më duan.

"Ajo që gratë nuk mund të kuptojnë është se seksi nuk është përvojë hyjnore, është thjesht një domosdoshmëri"

Duhet të jetoni me njerëz të gabuar për të vlerësuar vlerën e atyre që janë të drejtë kur t'i takoni.

Ju nuk e dini se çfarë është dashuria, tha Bukovski:
shikoni në mua, unë jam 51 vjeç
dhe jam i dashuruar me këtë piciriken këtu
Jam "goditur" rëndë, por dhe kjo nuk bën mbrapa
kështu që është në rregull mik, kështu duhet të bëhet.
Hyj në gjakun e tyre dhe nuk mund të më nxjerrin nga atje.
Provojnë gjithçka për të shpëtuar nga unë
por të gjitha kthehen në fund.
Të gjitha kthehen tek unë, përveç asaj që varrosa.
Qava për të
por unë qaja lehtë në atë kohë.
Mos më lër të pij diçka të fortë.
Bëhem i keq atëherë
Mund të ulesha këtu dhe të pija birrë
me ju gjithë natën.
Mund të pija dhjetë litra nga kjo birrë këtu
sikur të ishte ujë.
Por më jepni një pije të fortë
dhe unë do të filloj të hedh njerëzit nga dritaret.
Do të hedh gjithçka jashtë dritares.
E kam bërë këtë.
Por ju nuk e dini se çfarë është dashuria
nuk e dini sepse nuk keni qenë kurrë të dashuruar, është e thjeshtë......
Charles Bukowski


Si të bëheni një shkrimtar i madh.
Nga Charles Bukowski.

Ajo që duhet të bëni është të palloni një numër të respektueshëm grash
gra të bukura
dhe shkruaj disa poema mjaft erotike.
Mos t'ju interesojë mosha juaj
dhe për talentet e reja.
Thjesht pini më shumë birrë
birrë, shumë birrë
dhe shkoni në garat me kuaj të paktën
një herë në javë
dhe merrni ato
nëse mundesh
Është e vështirë të mësosh t'i marrësh
të gjithë të parëndësishmit janë kandidatë.
Dhe mos harroni Brahms-sin tuaj
dhe bach-un tuaj
dhe birrën tuaj.
Mos u lodh shumë.
Flini deri në orët e vona të pasdites.
Shmangni kartat e kreditit.
Sidoqoftë paguani me para.
Mos harroni se nuk ka budallallëk
në këtë botë që bën mbi pesëdhjetë dollarë (në 1977).
Nëse keni aftësinë për të dashur,
dashuroni së pari veten tuaj
por mbaj gjithmonë në mendje
një dështim total
-qoftë i drejtë shkaku, qoftë i padrejtë-
një përvojë e hershme e vdekjes nuk është domosdoshmërisht e keqe.
Qëndro larg nga kishat, baret dhe muzetë
dhe ruhuni nga moti
si merimangë-
koha është kryqi i të gjithëve,
duke përfshirë
transmetimet
dështimet
tradhtitë
të gjitha ato në lidhje.
Mbahuni me birrën.
birra ushqen vazhdimisht gjak,
birra është një shoqëruese besnike.
Merrni një makinë shkrimi të madhe
dhe ndërsa hapat vijnë dhe shkojnë
nën dritaren tuaj
luftoni të egrën, jepi të kuptojë.
Dhe mbani mend karvanët e vjetër
që luftuan shumë,
Hemingway, Celine, Dostoyevsky, Hamshun.
Nëse mendoni se
ata nuk u çmendën
pa grua
pa ushqim
pa shpresë
nuk jeni pjekur akoma.
Pini më shumë birrë
ka kohë.
dhe nëse nuk ka
mirë është dhe kështu.

“The Genius of the Crowd”
Charles Bukowski - Gjeniu i turmës
"Ka mjaft dinakëri, urrejtje, dhunë dhe irracionalitet në një person mesatar që është i mjaftueshëm për të furnizuar çdo ushtri çdo ditë,

dhe më të mirët në vrasje janë ata që predikojnë kundër saj,

dhe më të mirët në urrejtje janë ata që predikojnë dashuri,

dhe më të mirët në luftë janë përfundimisht ata që predikojnë paqen.

 
Ata që predikojnë Perëndinë kanë nevojë për Perëndinë.

Ata që predikojnë paqen nuk kanë paqe.

Ata që predikojnë dashuri nuk kanë dashuri.

 
Të kesh frikë nga predikuesit.

Të kesh frikë nga njohësit.

Kini frikë nga ata që lexojnë gjithmonë libra.

Kini frikë nga ata që ose e urrejnë varfërinë

apo janë krenarë me të.

Kini frikë nga ata që janë të shpejtë për të lavdëruar,

sepse janë ata që kanë nevojë për lavdërim në këmbim.

Kini frikë nga ata që janë të shpejtë në gjykim,

sepse kanë frikë nga ajo që nuk dinë.

 
Kini frikë nga ata që kërkojnë vazhdimisht turma sepse

janë një asgjë vetëm.

Të kesh frikë nga burri mesatar, gruaja mesatare

Kini frikë dashurinë e tyre, dashuria e tyre është mesatare

kërkon mediokrin.

 
Por ka një gjeni në urrejtjen e tyre,

ka mjaft gjeni në urrejtjen e tyre për t'ju vrarë,

për të vrarë të gjithë.

 
Ata nuk e durojnë vetminë, ata nuk e kuptojnë vetminë.

 
Ata do të përpiqen të shkatërrojnë çdo gjë,

çdo gjë e ndryshme nga ato.

Në pamundësi për të krijuar art

duke mos qenë në gjendje ta kuptojnë atë

do të konsiderojnë dështimin e tyre në krijim

si një dështim i gjithë botës.

 
Duke mos mundur të jenë gjendje të duan plotësisht

ata do ta konsiderojnë dashurinë tuaj të munguar

dhe ata do të të urrejnë për këtë

dhe urrejtja e tyre do të jetë e përsosur.


Si një diamant i ndritshëm.

Si thikë.

Si mal.

Si tigër.

Si kone.

Më të përsosurit e arteve të tyre ".

Charles Bukowski vdiq nga leuçemia në 9 Mars 1994, në San Pedro, California, në moshën 73 vjeç, pak pasi mbaroi librin e tij të fundit, Pulp. Fjalët "Don’t Try" janë shkruar në varrin e tij. 
Sipas gruas së tij, kuptimi i fjalëve të mësipërme ka të bëjë me frazat e mëposhtme:
"Nëse e kaloni tërë kohën duke u përpjekur, atëherë gjithçka që bëni është të përpiqeni. Prandaj mos u përpiqni. Thjesht bëjë." 
(“If you spend all your time trying, then all you’re doing is trying. So don’t try. Just do”)

| Xhoni XH |
© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

1 comment:

  1. Keni bërë një punë shumë fantastike në këtë faqe, përgëzime.

    ReplyDelete

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages