Sa më larg zemrat, aq më të forta fjalët. Mahatma Gandhi - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 22, 2019

Sa më larg zemrat, aq më të forta fjalët. Mahatma Gandhi


Një ditë, një njeri i mençur i pyeti nxënësit e tij:

   "Pse njerëzit bërtasin kur janë të zemëruar?"

   "Sepse ata humbasin durimin e tyre", u përgjigj dikush.

   "Por pse duhet të bërtasin, përderi sa tjetri është pranë tyre?" Këmbënguli njeriu i mençur.

   "Pse ata duan që t'i dëgjojnë", tha një nxënës tjetër.

   "Pse nuk mund të flasë me zë të ulët?" Mësuesi i pyeti përsëri.

     U dhanë disa përgjigje por askush nuk ishte i kënaqur.

    "A e dini pse ata bërtasin dy njerëz kur janë të zemëruar?" Ai u tha atyre në atë kohë. "Sepse kur ata zemërohen, zemrat e tyre janë larg. Pra, në mënyrë që dikush ta dëgjojë tjetrin, ai duhet të bërtasë me zë të lartë për të mbuluar distancën. Sa më shumë të zemërohen ata, aq më fort duhet të bërtasin për t'u dëgjuar. E kundërta është rasti, për shembull, kur dy njerëz janë në dashuri. Ata nuk kanë nevojë të bërtasin. Ata flasin në heshtje dhe butësi, sepse zemrat e tyre janë shumë afër. Distanca ndërmjet tyre është minimale. Ndonjëherë ato janë kaq afër, saqë as nuk kanë nevojë të flasin. Ata pëshpërisin vetëm. Dhe kur dashuria e tyre është shumë e fortë, ata as nuk kanë nevojë të flasin, ata vetëm duhet të shihen. Ky është gjithmonë rasti kur dy të dashurit i afrohen njëri-tjetrit.

   "Kur të bisedoni, atëherë, mos lejoni që zemra juaj të largohet, mos thoni fjalë që të largojnë, sepse do të vijë një ditë kur distanca do të jetë aq e madhe saqë fjalët tuaja nuk do të gjejnë më rrugën e kthimit."

Mahatma Gandhi

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages