Thënie për gatimin, ushqimin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Friday, December 14, 2018

Thënie për gatimin, ushqimin


Nuk ka nevojë të gatuash receta të zbukuruara ose komplekse, por ushqim të mirë nga përbërës të freskët."

Italianët thonë se që të bëni një sallatë j'u duhet: një zgjedhje e kujdesshme e përbërësve, një bujar për vajin, një filozof për erëzat, një koprac për uthullën dhe një i çmendur për t'i përzier ato.

Asgjë nuk e përmirëson shijen e ushqimit shtëpiak se sa njohja me çmimet e restorantit.

"Nuk ka kuzhinë të mirë dhe të keqe, vetëm ajo që ju pëlqen më shumë".

"Sekreti i gatimit të mirë është, së pari, ta duash. Nëse ju keni bindur veten se gatim është një punë e përditshme, kurrë nuk do të jeni e mirë në atë, kështu që më mirë ngrohni diçka të ngrirë ".

Mendoj se duhet të mbani ushqimin tuaj të thjeshtë dhe të freskët. Shmangni të gjitha ushqimet e përpunuara dhe lexoni etiketat. "

"Nuk keni nevojë për një pirun argjendi për të ngrënë ushqim të mirë."

Gatimi është si piktura ose kompozimi i një kënge. Ashtu siç ka kaq shumë nota dhe ngjyra, kështu që ka kaq shumë shije - se si i kombinoni ato është ajo që ju veçon ".

Më thoni se çfarë hani, t'ju tregoj se kush jeni.

Problemi i njeriut modern nuk është më "Çfarë të hajë?", Problemi mori formën e "Si të mos hajë?"

Unë gatuaj me verë. Ndonjëherë e hedh atë në ushqim.

Një libër gatimi vlen aq sa receta e saj më e keqe.

Nëse ushqimi është i zbukuruar mirë në pjatën tuaj, duhet ta dini se gishtat e dikujt e kanë prekur kudo.

Mbajmë dietë vetëm ndërsa presim që bërxolla të pjeket.

Ushqimi juaj është ilaçi juaj dhe ilaçi juaj është ushqimi juaj.

Hani për të jetuar dhe të mos jetoni për të ngrënë.

Zbulimi i një pjatë të re kontribuon më shumë për lumturinë njerëzore sesa zbulimi i një ylli të ri.

Duhet të gjejmë se me kë do të hamë dhe do të pimë, para se të gjejmë se çfarë do të hamë dhe do të pimë.

Vaj nga maja, verë nga mesi dhe mjaltë nga poshtë blini.

Kush ha më pak sesa çka ushqimi i tij, kurrë nuk do të zhgenjehet në jetën e tij.

Oreksi vjen duke ngrënë.

Qumështi më i mirë është i lopës, kosi më i mirë është i deles, djathi më i mirë është i dhisë, gjalpi më i mirë është i buallit.

Kurrë mos e porositni ushqimin që është më i rëndë se ju.

Në Evropë njerëzit kanë ushqim të mirë. Në Angli njerëzit kanë mënyra të mira në tavolinë.

Jeta është e pasigurt. Hani së pari ëmbëlsirën.

Një njeri i uritur nuk është një njeri i lirë.

Uria nuk është e debatueshme.

Kushdo që kontrollon ushqimin kontrollon botën.

Ushqimi është forma primare e kënaqësisë.

Të hash, është një domosdoshmëri. Të hash me zgjuarsi, është art.

Ushqimi më i rrezikshëm është torta dasmës.

Për sa kohë që keni ushqim në gojën tuaj, keni zgjidhur të gjitha pyetjet tuaja.

Barku i paraprin shpirtit.

Mund të zbulojmë në të ardhmen se ushqimi i konservuar është më vdekjeprurës sesa një armë.

Zbulimi i një recete të re sjell më shumë gëzim për njerëzimin sesa zbulimi i një planeti.

Dy janë gëzimet më të mëdha të jetës: të hash me shoqëri dhe të flesh vetëm.

Shumë më tepër tashmë kanë humbur nga ngopja se sa nga uria.

Ka njerëz në botë kaq të uritur, në të cilët Perëndia mund të shfaqet vetëm në formën e bukës.

"Një oreks i mirë është më i mirë se ushqimi i mirë".

Asnjë ushqim nuk jep aq kënaqësi sa copa e bukës e fituar nga puna.

Ëmbëlsira: dy minuta në gojë, dy orë në stomak dhe e gjithë jetën në kofshë.

Në mëngjes hani ushqimin tuaj vetëm, drekën hajeni me një mik dhe në mbrëmje ia jepni armikut tuaj.

Hani mëngjesin si një mbret, drekën si një lord dhe darkën si një lypës.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages