Thënie për kafshët - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Sunday, November 11, 2018

Thënie për kafshët


"Në një botë të përsosur çdo qen do të kishte një shtëpi dhe çdo shtëpi do të kishte një qen".

Të duash si qen dhe të kujtosh një gjë. Sa raca e vetme e rrezikshme është njeriu.

Qentë dinë të duan pa asnjë arsye. Nuk ju interesojnë nëse jeni të trashë apo të hollë, të varfër apo të pasur, gjenialë apo plotësisht budallenj, mjafton të jeni atje, mjafton tu jepni atyre pak ujë dhe pak ushqim. Por edhe nëse i lini pas dore, ato ende ju duan.

Nëse të gjithë do të bëheshim njerëzit që qentë tanë mendojnë se jemi, bota do të ishte një vend më i mirë. Nga të gjitha krijesat në tokë, vetëm dy dinë se si të duan, nëna jote dhe qeni yt.

Qentë i duan miqtë e tyre dhe kafshojnë armiqtë e tyre, ndryshe nga njerëzit, të cilët janë të paaftë për dashuri të pastër dhe gjithmonë duhet të përziejnë dashurinë dhe urrejtjen.
Sigmund Freud

Nëse merni një qen të uritur dhe e ushqeni, nuk do t'ju kafshojë kurrë. Ky është dallimi bazë midis qenit dhe njeriut.
Mark Twain

Nëse një qen nuk ju afrohet pasi të ketë parë fytyrën tuaj, atëherë duhet të shkoni në shtëpi dhe të kontrolloni vetëdijen tuaj
Woodrow Wilson

"Një qen, në pak minuta mund të shprehë me bishtin e tij më shumë sesa pronari i tij mund të shprehë me fjalën për orë të tëra."

Vetëm njeriu që ka qen e ndjen veten qenie njerëzore.

"Kushdo që nuk e di se çfarë shije ka sapuni, me sa duket kurrë nuk e ka larë një qen." 
Franklin P. Jones

Sytë e një kafshe kanë aftësinë të flasin një gjuhë të madhe. 
Martin Buber, 1878-1965,

Kur një mace e zezë kalon para jush, kjo do të thotë se kafsha shkon diku.

Qeni im është ateist. Ai nuk beson më tek unë.

Macet janë më të zgjuara se sa qentë. A keni parë ndonjëherë tetë mace që tërheqin një slitë në dëborë?

Shprehja dhe fjalët tona nuk përkojnë kurrë dhe kjo është arsyeja pse kafshët nuk na kuptojnë. 
Malcolm de Chazal, 1902-1981

Kushdo që vërtet i njeh kafshët, mëson të kuptojë më mirë karakterin njerëzor.

Cirku: kur njerëzit bëhen kafshë, përpiqen të bëjnë kafshët të imitojnë njerëzit.

Madhështia dhe progresi moral i një kombi mund të gjykohet nga mënyra se si sillet me kafshët.

"Çdo kafshë di më shumë se ti."

Majmunët janë më superiorë nga njerëzit në këtë: kur një majmun shikon në pasqyrë, sheh një majmun. 

Nëse doni një mik, merrni një qen.

Cirku: kur njerëzit bëhen kafshë, ata përpiqen t'i bëjnë kafshët të imitojnë njerëzit.

Kafshët kanë një maskim të jashtëm të padëmshëm, njerëzit kanë një kamuflazh të brendshëm të rrezikshëm: hipokrizinë.

Mjerë qeni që jeton pa zotëri.
Mjerë njeriu që jeton me zotërinë e tij.

Vetëm njeriu që ka një qen e ndjen veten njeri.

Zgjidhja e vetme është që dora e shkurtër të gjejë shkopin e gjatë. Kafshët e mëdha kurrë nuk kanë helm si armë. Pra, kush nuk është tigër, herët a vonë do të bëhet akrep.

Dashuria më e madhe është e nënës, e dyta e qenit dhe pas asaj e vajzës.

Sa më shumë që njoh përfaqësuesit e njerëzve, aq më shumë i admiroj qentë e mi.

Luani nuk i ha thërrimet e qenit, edhe nëse vdes nga uria në folenë e tij.

Zgjidhja e vetme është që dora e shkurtër të gjejë shkopin e gjatë. Kafshët e mëdha kurrë nuk kanë helm si armë. Pra, kush nuk është tigër, herët a vonë do të bëhet akrep.

Blini një qen. Është mënyra e vetme për të blerë dashuri me para.

Ai që nuk e ushqen qenin, ushqen hajdutin.

Edhe luani ka nevojë të mbrohet nga mizat.

Zogu fluturon lart, por në tokë do të gjejë për të ngrënë.

Mërzitem për ata që nuk kishin kurrë një qen. Nuk e njohën kurrë dashurinë e vërtetë.

Një njeri të braktis dhe në erë, një qen të ndjek dhe në stuhi.

Sa më shumë njoh disa njerëz, aq më shumë kuptoj se pse Noe kishte ngarkuar në varkë vetëm kafshë.

Të duash si qen dhe të kujtosh një gjë. Se raca e vetme e rrezikshme është njeriu.

Qentë dinë të duan pa asnjë arsye. Nuk ju interesojnë nëse jeni të trashë apo të hollë, të varfër apo të pasur, gjenialë apo plotësisht budallenj, mjafton të jeni atje, mjafton tu jepni atyre pak ujë dhe pak ushqim. Por edhe nëse i lini pas dore, ato ende ju duan.

Luani i vjetër është më i fortë se sa dreri i ri.

Mungesa e respektit për kafshët do të çonte në një mungesë respekti për njerëzit.

Kafazët janë bërë për zogjtë, por zogjtë nuk janë bërë për kafazet.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages