Thënie nga Woody Allen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Sunday, November 11, 2018

Thënie nga Woody Allen



"E vetmja gjë që më vjen keq në këtë jetë është se unë nuk jam dikush tjetër."


"Besim është ajo që keni përpara se të kuptoni problemin me të cilin po hasni".


"E vetmja gjë që më ndan nga përsosmëria, është unë" 


"Nuk kam idenë se çfarë bëj. Por paaftësia ime kurrë nuk më ka penguar që të entuziasmohem çdo herë me atë që bëj ".


"Tradita është iluzioni i qëndrueshmërisë" 


"Ndjenja e nostalgjisë është një kurth. Ajo bazohet në mendimin se e tashmja është gjithmonë e keqe."


"Kam dhënë provime për ekzistencializëm. I lashë të gjitha përgjigjet bosh dhe mora shkëlqyeshëm "


"Talenti është çështje fati. Gjëja e rëndësishme në jetë është guximi "


"Në shtëpinë time, unë jam shefi. Gruaja ime thjesht merr vendimet. "


"Paraja është më e mirë se varfëria. Vetëm për arsye financiare "


"E adhuroj shiun - shpëlan kujtimet nga trotuari i jetës" 


"Seksi më i shtrenjtë është seksi falas" 


"Jeta ime seksuale është e keqe. Hera e fundit që u gjenda brenda një gruaje, ishte kur vizitova Statujën e Lirisë "


"Kur dashuroni, vuani. Pra, për të mos vuajtur, nuk duhet të dashuroni. Por, atëherë vuani që nuk dashuroni.
Pra, kur dashuroni, vuani, kur nuk dashuroni, vuani, dhe kur vuani, vuani.
Dhe jeni të lumtur kur dashuroni. Pra, jeni të lumtur kur vuani, por kur vuani jeni të hidhëruar
Pra, të jesh i lumtur duhet të duash ose të duash të vuash, përndryshe vuan nga lumturia e tepruar."
Woody Allen

"Unë mendoj se ka diçka atje jashtë që na monitoron. Për fat të keq, është qeveria. "


"Të gjithë e njohim realitetin. Jeta jonë qëndron në shtrembërimin e saj "


"Mënyra për të qenë i lumtur është të vlerësosh dhe të gëzosh atë që ke dhe jo atë që nuk ke"


"Çdo marrëdhënie nuk bazohet në kompromis, as në pjekuri, as në përsosmëri. Është e bazuar në fati. Dhe për shkak se kjo çon në humbjen e kontrollit, njerëzit nuk e pranojnë. Megjithatë, duhet të jeni me fat. "


"Është e mrekullueshme të jesh në gjendje të krijosh botën tënde sa herë të duash". 


"Jeni gjithmonë në kërkim të përsosjes në art sepse është shumë e vështirë për ta takuar në jetë" 

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages