Poezi nga Sergei Esenin - Për Nënën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, January 24, 2018

Poezi nga Sergei Esenin - Për Nënën


Gjalle je, nenloke? Edhe une
Gjalle jam. Shendet me pac, shendet!
Drite e befte krejt kjo mbremje e lume
Izben tende, qe me mall me pret.

Thone se je ligur e je tretur
Nga meraku im, po nuk ankon,
Se, peshtjelle me nje shall te vjeter,
Fillikate rruges shpesh kalon.

Dhe kur mugetire e kalter bie,
Nje vegim i zi te kall ty frike,
Sikur ne nje sherr diku ne pije,
Vjen dikush e ma keput me thike.

Kot, e dashur, vuan kaq, besome,
Brenga t’i fanit keto nder sy.
S’jam aq pijanec i lig sa c’thone,
Si do vdes pa te te pare ty?

Une jam po foshnje, si nje here,
Dhe nje shprese vec ushqej ne gji:
T’iki nga ky tym e kjo potere,
Te shtepiza jone aty te vij.

Dhe do vij, kur kopshti yne i bardhe
Anekend te vishet me blerim.
Vetem ti, si tete vjet me pare,
Mos me zgjo aq heret ne agim.

Mos e zgjo ate qe shkrumb iu bene
Endrrat e moshes plot hare.
Me ka vrare jeta mjaft, o nene,
Dua vec te shlodhem e te fle.-

As t’i lutem Zotit mos me thuaj,
Si dikur ne t’arten mituri.
Ti ke mbetur ngushellim per mua,
Drite e parrefyer, vetem ti!

Ndaj merak ti mos m’u bej aq teper,
Tek e liga mendjen mos e co,
Dhe aq shpesh me shallin tend te vjeter
Fillikate rruges mos kalo.

Brengosem kur te shoh me sy,
Nga dhembja zemra s’di te heshte.
S’ka mbetur me per ne te dy
Vec bakri i shelgjeve ne vjeshte.

Te tjera buze, une e di,
Ta thithen afshn’ e perveluar.
Tani rogon vec pakez shi
Nga shpirti yt pergjysme shuar.

Po pune e madhe! Frike s’ndiej.
Diku mendimin duke tretur,
Nje lloj gezimi prape e gjej,
Packa se mes batakut mbetur.

Per buzeqeshje e qetesi
As e kam ndrydhur jeten time.
Pak rruge shkelem kushedi,
Po kemi bere kaq gabime.

O c’jete qesharake kjo,
Plot paradokse dhe genjeshtra!
Varreze kopshti, pa shiko,
Meshteknave u zbardhin eshtrat!

Ashtu do mbesim edhe ne,
As do lulojme, as do zhurmojme.
Kur dimri lule s’ka, perse
Per to te rrime e te vajtojme?

C’ke qe me ngerdheshesh? Doren pse ma tund?
Ty as neper mendje nuk te shkoj gjekund.

Kam nje mike tjeter, kaq, besoj, e di,
As t’i hodha syte, as erdha tek ti.

Dola kendej pari, jo se s’rrija dot,
Desha vec dritaren te shikoja kot.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages