Instinkt apo logjikë? - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, January 24, 2018

Instinkt apo logjikë?


"Nuk më pëlqen ky njeri. Edhe pse nuk e njoh, më duket negativ. Instinkti im më thotë të mos i besoj. " Sa herë na ka qëlluar të marrim vendime pjesërisht apo tërësisht në intuitën tonë? Nga ana tjetër, ka raste kur vendosim logjikën tonë, për shembull kur duhet të menaxhojmë një situatë të vështirë. Por kur duhet të kemi besim te intuita jonë dhe kur është e preferueshme të përdorim strategji të bazuara në logjikë?

Kur vendosni nga instinkti, nevojitet pak informacion për të arritur në përfundim. Disa herë janë të mjaftueshme vetëm pak sekonda për të formuar një perceptim (p.sh. ky njeri është i mirë). Intuita na ndihmon jo vetëm për të marrë vendime të shpejta, por edhe në përputhje me nevojat tona aktuale.

Instinkti është i shpejtë, por jo gjithmonë efektiv. Kur mbështetemi te intuita jonë, shpesh bëjmë përgjithësime dhe nganjëherë nxjerrim përfundime arbitrare rreth situatave ose personave për të cilat kemi pak informacion, shpesh të bazuar në paragjykime dhe përvojat e kaluara. Logjika, nga ana tjetër, zvogëlon kufirin e gabimit. Peshon gjërat pro dhe kundër situatës dhe përfundon në vendimin më të pjekur, pa impulse.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages