Benjamin Franklin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, April 18, 2017

Benjamin Franklin

➤ Ose shkruaj diçka më me vlerë për t’u lexuar ose bëj diçka më me vlerë që të shkruhet.

- Jepi para borxh një armiku, dhe e fitove. Jepi para borxh një miku, dhe e keni humbur.

- Fenerët e detit janë ndërtesa më të dobishme se kishat.

- Në këtë jetë asgjë nuk është e sigurt, përveç vdekjes dhe taksave.

- Pse të shkatërrojmë jetën e një vajze të re, kur mund të bëjmë një grua të madhe të ndjehet e lumtur.

- Sa pak janë ata që kanë guximin t’iu dalin zot gabimeve të tyre, apo vendosmërinë t’i përmendin ato.

- Të bësh më të mirën që mundesh, do të thotë që kurrë mos t'i ndalosh përpjekjet.

- Mos e shpërdoro kohën, sepse është lënda prej së cilës përbëhet jeta.

- Ata që sakrifikojnë lirinë për sigurinë, nuk e meritojnë as lirinë as sigurinë.

- Ai që nuk di të bindet, nuk di as të komandojë.

- Burrat harrojnë, por kurrë nuk falin. Femrat falin, por kurrë nuk harrojnë.

- Mbaji sytë hapur para martesës, gjysmë të hapur pas martesës.

- Ato gjëra që lëndojnë, të mësojnë.

- Huadhënësit kanë kujtesë më të mirë se borxhlinjtë.

- Gjithë njerëzimi është i ndarë në tri kategori: ata që nuk mund të lëvizin, ata që mund të lëvizin, dhe ata që lëvizin.

- Dita e sotme është sa dy të nesërme.

- Nevoja nuk bën kurrë pazare të mira.

- Nëse dëshironi shumë gjëra, atëherë shumë gjëra do t’ju duken pak.

- Zemërimi asnjëherë nuk është pa arsye, por rrallë me një të mirë.

- Një qindarkë e kursyer është një qindarkë e fituar.

- Të jeni në luftë me veset tuaja, në paqe me fqinjët tuaj, dhe çdo vit i ri të të gjejë njeri më i mirë.

- Një gjysmë e vërtetë është shpesh një gënjeshtër e madhe.

- Ai që mungon asnjëherë nuk është pa faj. As i pranishmi pa justifikim.

- Nëse doni të dështoni në politikë… flisni me popullin sinqerisht.

- Ai që nuk mund të këshillohet, nuk mund të ndihmohet.

- Ai, opinioni i të cilit është se paratë mund të bëjnë gjithçka, mund të bëjë gjithçka për para.

- Një gjysmë e vërtetë është shpesh një gënjeshtër e madhe.

- Paratë ende s’e kanë bërë një njeri të lumtur. Sa më shumë të ketë, aq më shumë do të dojë. Në vend që të mbushë një vakum, krijon një tjetër.

- Zoti ndihmon ata që ndihmojnë veten.

- Miqtë mi janë dakord që taksat janë të larta. Por, ne jemi të taksuar dy herë më shumë nga dembelizmi jonë, tre herë më shumë nga krenaria dhe katër herë më shumë nga marrëzia jonë.

- Nëse doni një shërbëtor besnik dhe që ju e pëlqeni, atëherë shërbejini vetes.

- Nëse doni të dështoni në politikë… flisni me popullin sinqerisht.

- Dera kryesore e tempullit të dijes është pranimi i injorancës sonë.

- Nëse do të donit të jeni i pasur, mendoni edhe të kurseni

- Nëse pasioni u drejton juve, atëherë lërë arsyen të mbretërojë.

- Mos gjuaj me gur tek komshinjtë kur dritaret e tua i ke prej xhami.

- Ekzistojnë tre miq besnikë: një grua e vjetër, një qen i vjetër, dhe paratë në dorë.

- Ha për të kënaqur veten, por vishu për t’i kënaqur tjerët.

- Njeriu i papërtuar është njeri i lumtur. Përtaci është njeri i mjerë.

- Kush është i pasur? Ai që është i kënaqur. Kush është ai? Askushi.

- Kënaqësia i bën të varfërit të pasur, pakënaqësia i bën të pasurit të varfër.

- Nëse dëshironi shumë gjëra, atëherë shumë gjëra do t’ju duken pak.

- Vetëm kur të pasurit sëmuren e kuptojnë plotësisht pafuqinë e pasurisë.

- Kush është i ditur? Ai që mëson prej gjithkujt. Kush është i fuqishëm. Ai që i qeveris pasionet e tij.

- Ai që jua ka bërë një të mirë do të jetë më i gatshëm t’jua bëjë një tjetër se ai që ju i keni bërë mirë.

- Njerëzit e zgjuar nuk kanë nevojë për këshilla. Budallenjtë nuk i pranojnë ato.

- Një mik i mirë dhe hija, shfaqen vetëm kur dielli shkëlqen.

- Dëgjoje arsyen ose ajo do t’ju bëjë ta dëgjoni.

- Unë arrij në përfundimin se pjesa më e madhe e të këqijave të njerëzimit kanë ardhur nga vlerësimet e gabuara që iu janë bërë vlerave të gjërave.

- Inteligjenca e lartë pa arsim është si argjendi në minierë.

- Tre vetë mund ta mbajnë sekretin, nëse dy prej tyre janë të vdekur.

- Kujdes shpenzimet e vogla. Një e çarë e vogël mund të fundosë një anije të madhe.

- Dyert e dijes nuk mbyllen kurrë.

- Ai i cili dëshiron të jetojë me qetësi dhe në mënyrë paqësore, nuk duhet të thotë ato që di, as të kritikojë atë që ai sheh.

- Më trego dhe unë harroj. Më mëso dhe mbaj mend. Më përfshij dhe mësoj.

- Një investim në arsim, paguan interesin më të mirë.

- Është syri i të tjerëve që na rrënon ne. Nëse do të isha i verbër nuk do të doja as rroba të bukura, as shtëpi të bukur, as mobilje të bukura.

- Përtacia ecën kaq ngadalë, sa që menjëherë e arrin varfëria.

- Ligjet e buta rrallë përfillen, ligjet e ashpra rrallë zbatohen.

- Është e vështirë të qëndrojë drejt një thes bosh.

- Nëse do të bindesh, fol për interes, jo logjikë.

- Nesër çdo gabim mund të ndreqej, por e nesërmja nuk vjen kurrë.

- Ai që do vetëm veten e tij, rrallë ka rivalë.

- Shumë njerëz mendojnë se janë duke e blerë kënaqësinë, kur ata në të vërtetë janë duke e shitur veten tek ajo.

- Njerëzit e zgjuar nuk kanë nevojë për këshilla. Budallenjtë nuk i pranojnë ato.

- Është e lehtë të shikosh, vështirë të parashikosh.

- Më trego dhe unë harroj. Më mëso dhe mbaj mend. Më përfshij dhe mësoj.

- Kur i flisni një njeriu, shikojeni atë në sy. Kur ai të flet, shikojeni atë në gojë.

- Syri i mjeshtrit bën më shumë punë se të dyja duart e tij.

- Mos beso asgjë nga ato që dëgjoni, dhe vetëm gjysmën e asaj që shihni.

- Duhen plot punë të mira që të krijosh reputacion të mirë, dhe duhet vetëm një punë e keqe që ta humbasësh atë.

- Birra është prova se Perëndia na do dhe dëshiron që të jemi të lumtur.

- Nesër çdo gabim mund të ndreqej, por e nesërmja nuk vjen kurrë.

- Shtëpinë e njeriut të punësuar, uria e shikon nga jashtë, dhe nuk guxon të hyjnë brenda.

- Nëse të gjitha gazetat nuk do të shtypnin asgjë pa qenë të sigurtë se nuk përmbajnë fyerje, atëherë asgjë nuk do të botohej.

- Nuk ka ekzistuar kurrë një luftë e mirë, ose paqe e keqe.

- Të taksosh komunitetin për t’i krijuar avantazhe një klase të caktuar nuk është mbrojtje, por grabitje.

- Lodhja është jastëku më i mirë.

- Të jesh i varfër nuk është turp, por të kesh turp për këtë, është turp.

- Gjithkush dëshiron të jetojë gjatë, por askush nuk dëshiron të rritet e të bëhet plak.

- Ai që është i zoti të shfajësohet, rrallë është i zoti për diçka tjetër.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages