Thënie për internetin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, February 04, 2017

Thënie për internetin

Nuk e dija se ekzistonin kaq shumë idiotë në botë deri sa fillova përdorimin e internetit.

Ekzistojnë 5000 njerëz të mahnitshëm për çdo idiot në internet. Megjithatë, mbetet një numër i madh. Të vazhdohet me kujdes dhe sy të hapur.

Në shoqërinë e informacionit askush nuk mendon. Parashikojmë se do të shfuqizohet letra, por ajo që shfuqizohet është mendimi.

Kompjuterat janë të padobishëm, vetëm përgjigjet mund të japin.

Nuk kam frikë kompjuterat. Kam frikë mungesën e tyre.

Interneti mund t'ju bëjë më të zgjuar. Nuk do t'ju bëjë kurrë të zgjuar.


Sa më shumë të dhëna personale na regjistrojnë, aq më pak ekzistojmë. 

Problemi me Microsoft është se ata thjesht nuk kanë gusto. Steve Jobs

Fjala "përdorues" përdoret nga profesionistë të kompjuterit kur ata duan të thonë "budalla".

Në thelb, besojmë se shikojmë televizor kur duam të vëmë trurin jasht funksionit, dhe punojmë në kompjuter kur duam të vëmë trurin në funksion.

Kompjuterët përmbajnë kaq inteligjencë, aq sa magnetofonët përmbajnë instrumente muzikore.

Interneti po bëhet sheshi kryesor për fshatin global të së nesërmes.

Duke gjykuar nga përhapja e faqeve personale web në internet, duket se shumë shpejt të gjithë në botë do të kenë 15 megabyte famë.

Kur u zgjodha President, vetëm fizikanët që kishin të bënin me grimcat subatomike kishin dëgjuar për të ashtuquajturin internet. Sot, madje edhe macja ime ka faqen e vet. B.C

Interneti përmbyti ekranet me një valë të madhe në formën e mendimeve dhe shëmbëlltyrave. Ky lum derdhet në sytë dhe veshët e njerëzve, por u anashkalon shpirtrat. Dhe mençuria e padobishme atëherë ngjitet në shpirtra, kur stili i jetës presupozon një dashuri për vetminë. Padyshim që Aristoteli kishte të drejtë kur tha se njeriu është një kafshë shoqërore. Dhe është kjo tërheqje ndaj tufës që e mbush jetën e tij me pasione, rrallë superiore dhe shpesh vulgare.

Teknologjia e re na çon më afër yjeve dhe më larg vetvetes.

Është e mahnitshme se sa inteligjencë kërkoi të evoluojë teknologjia saqë çdo idiot të mund të kishte një zë në internet".

Magjia u largua. Sytë e njerëzve nuk takohen më, mbahen ulur në një ekran. Gishtat vrapojnë sipër saj, nuk ndalen...
Vetëm me një ekran, askush nuk kujdeset të afrohet.

Aty ku ecja për në perëndim, erdhi interneti dhe trefishoj rëndësinë e PC.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages