Thënie për fatin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 31, 2017

Thënie për fatin


- Sa më shumë i ndershëm njeriu, aq më i keq fati i tij.
 John Ray

- Nuk ka mjerim më të madh se sa të jesh i pakënaqur me fatin tënd.

- Lojëra fati: Mënyra më e sigurtë për të marrë asgjë duke dhënë diçka. 
Wilson Mizner

Ajo që dikush nuk dëshiron të dijë për veten e tij, përfundon si një fat.

Dashuria është fati ynë i vërtetë. Nuk do ta gjejmë të vetëm kuptimin e jetës, do ta gjejmë atë me një tjetër.

Si është e mundur që të tjerët të përcaktojnë pak fatin tonë, të na e imponojnë dhe ne ta pranojmë?

Njeriu shpesh e takon fatin e tij në rrugën që ai zgjodhi për të shmangur.

Fati ndjek njeriun, nuk i paraprin. Pra, është e kotë përpjekja e atyre që mendojnë se po e ndjekin.

Fati njerëzor përcaktohet nga tri kategori kryesore. Ato janë:
1. Ajo çka jemi - pra, personaliteti në kuptimin e gjerë dhe si rrjedhim, shëndeti, forca, bukuria, temperamenti, karakteri, morali, intelegjenca dhe edukata.
2. Ajo çka kemi - pra, prona dhe pasuria në kuptimin më të gjerë.
3. Ajo çfarë paraqesim - zakonisht me këtë shprehje kuptohet ''mënyra e të qenit në opinionin e të tjerëve'', 
mënyra se si na shohin të tjerët, pra, bëhet fjalë për vlerësimin e të tjerëve, ku dallojmë nderin, pozitën shoqërore dhe lavdinë.

- Asgjë nuk është aq e urryer se sa fati mirë i të tjerëve. 
Francis Scott Fitzgerald

- Fati, për të arritur te unë, kalon brenda kushteve që krijon karakteri im. 
Nicolas Chamfort

- Fati u friket dhe u dridhet trimave, por terrorizon dhe shkel frikacakët. 
Seneca

- Hera e parë është rastësi, hera e dytë është koiçidencë, e treta, veprim armiqësor. 
Ian Flemming

- Sa më shumë punoj, aq më shumë me fat jam. 
Thomas Jefferson

- Fati nuk është i rastësishëm, është mundim. Buzëqeshja e suksesit fitohet. 
Emily Dickinson

- Perënditë hedhin zaret dhe as nuk pyesin nëse ne duam të jemi në lojë ose jo.

- Fati dhe gjendja shpirtërore qeverisin botën.

- Nëse bota qeverisej në të vërtetë nga fati, nuk do të kishte padrejtësi. Sepse fati është i drejtë. 
Ferdinand Galiani

- Duhet të besojmë në fati. Ndryshe si mund të shpjegojmë suksesin e atyre që nuk pëlqejmë

- Fati troket në derën tuaj vetëm një herë, por fatkeqësia këmbëngul më shumë. 
Laurence J Peter

- Fati ndonjëherë është vullneti i të tjerëve. 
Alfred Capus

- Gjithmonë rastësisht, dikush takon fatin e tij. 
Marcel Achard

- Është e vështirë të gjesh fatin e mirë. Ngjan shumë me diçka që keni fituar me vlerën tuaj. 
Frank A. Clark

- Fatet e njerëzve janë në një rrotë, ku siç rrotullohet, sjell prosperitet për një njeri të ndryshëm çdo herë.

- Natyra jep vlerën dhe fati e vë atë në veprim.

- Fati jep shumë për shumë njerëz, mjaftueshëm për asnjë.

- Edhe pse njerëzit kënaqen në lidhje me veprat e tyre të mëdha, shpesh këto nuk janë rezultatet e një projekti të madh, por të fatit.

- Sa më pak e meritojmë fatin e mirë, aq më shumë shpresojmë që të kemi.

- Fati rrallë shoqëron dikë deri në dalje. 
Baltasar Gracian

- Fatkeqësitë e një njeriu, përcaktojnë dallimin në mes të asaj që mund të ishte bërë, dhe asaj që përfundimisht u bë. 
Lady Mary Montagu

- Fuqia e fatit është e njohur vetëm nga dështuarit, sepse të suksesshmit i atribojnë gjithë suksesin e tyre vetëm maturisë dhe vlerës së tyre. Jonathan Swift

- Urtësia jonë nuk është më pak në mëshirën e fatit sesa prona e jonë.

- Nëse keni fatin në anën tuaj, mund të mbijetoni pa mendjen. Giordano Bruno

- Ka rregulla në fat, jo të gjitha janë fat për njerëzit e zgjuar. Fati mund të ndihmohet nga aftësia. 
Baltasar Gracian

- Ata që lënë gjithçka në dorë të fatit duhet të pranojë rezultatet e fatit.

Vetëm, askush nuk fle. Çdokush diçka përqafon gjatë natës. Dikush egoizmin, tjetri dinjitetin, tjetri gabimet, dhe ai me fat, dashurinë....

Fati udhëheq atë që e ndjek. Atë që e kundërshton, e tërheq.

Unë vazhdoj të interesohem për ty dhe fatin tënd. Por për shkak se ju nuk jeni në gjendje të vlerësoni dikë afër jush, duhet të mbaj një distancë mes nesh.

Fati i njeriut përcakton karakterin e tij. 

I njëjtë është fati i të gjithëve, por çdokush kujdeset për veten e tij. 

"Gjithkush ka tre virtyte: maturi, forcë dhe fat i mirë"

Fati nuk ndihmon kurrë ata që nuk ndihmojnë veten e tyre.

Cilido qoftë fati yt, mendojeni pa indinjatë.

Fati troket derën një herë në jetë, por në shumë raste njeriu është në lokalin fqinj dhe nuk dëgjon.

Gjithmonë do të qëndroj vetëm, por çfarë ndryshimi, çfarë dallimi i mrekullueshëm, të zgjedh atë që bëj. Amon fati-zgjedhni fatin tuaj, doni fatin tuaj.

Nëse hidhesh në një pus të thellë, fati nuk është i detyruar të të nxjerrë nga atje.

Nevoja vë në lëvizje mendjen.
Shpirti ndjenjat.
Njeriu fatin e tij.
Dhe koha, gjithçka.

Në sa vajza, bukuria e madhe nuk ka ofruar kurrë asgjë tjetër, veçse t'i bëjë të shpresojnë fatin e madh.

-.. çelësi për të jetuar mirë, është së pari që të merrni atë që keni nevojë dhe pastaj të gëzoni atë që morët, të "doni fatin tuaj"

Asnjë fat nuk është më i mirë. Sepse nuk ka asnjë fat që nuk do të donte të ishte më i mirë.

Fati është i verbër, dhe të gjithë janë një udhërrëfyes për fatin e tij.

Fati: ai me të cilin tirani justifikon paligjshmërinë dhe budallai, gabimet.

Njerëzit shpikën formën imagjinare të fatit për të justifikuar dështimet për shkak të pamaturisë së tyre.

Fati mund t’ju sjellë pasuri. Por kurrë nuk do t'ju sjellë mençuri.

Nëse i lini problemet në fatin e tyre, ato do të zgjidhen në një mënyrë më të mirë.

Nëse jeni me fat të keni diçka që ju bën të ndryshëm nga të gjithë të tjerët, mos ndryshoni kurrë.

Nëse jeni më me fat, bëj tavolinë më të madhe, jo gardh më të madh.

Ndonjëherë fati ndihmon më shumë njerëzit e këqij.

Ishte fati im të vuaj atë që pësova dhe fati im të luftoja ashtu siç luftova, të dua dhe të këndoja ashtu siç këndova. 
Kam takuar triumfe dhe humbje në pjesë të ndryshme të botës, kam gjallë në kujtesën time shijen e bukës, por edhe shijen e gjakut. 
Çfarë mund të dëshironte më shumë një poet? Jeta ime ishte poezia ime dhe poezia ime ka qenë mbështetja e të gjitha betejave të mia.

Askush nuk ka fat në gjithçka.

Asgjë nuk varet nga fati, por gjithçka nga gjykimi i mirë dhe largpamësia.

Fati favorizon mendjen e përgatitur. 

Të gjithë urojmë të kemi fat në jetën tonë, që gjërat të na shkojnë mirë, dhe në përgjithësi të na ndihmojë fati të përmbushim dëshirat tona themelore. 
Por sa herë që hasim në një pengesë, ose planet tona nuk na ecin, ne fajësojmë fatin tonë të keq që nuk na bëri nderin.

Fati është qelq: atje ku shkëlqen, coptohet.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages