Thënie për guximin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, January 25, 2017

Thënie për guximin

- Njeriu nuk mund të zbulojë oqeane të reja, nëse nuk ka guximin për t'u larguar nga bregu. 
Andre Gide

- Të filloni atë që mund të bëni, ose të ëndërroni se si do të dëshironit ta bëni. Guximi fal gjenialitet, magji dhe fuqi. 

Gëte

- Është më mirë për qëndrosh në këmbë me kokë të thyer, sesa të zvarritesh me bark për të shpëtuar kokën.


Të dobëtit në guxim janë të fortë në dinakëri. 

- Akti më i guximshëm është të mendosh vetëm, me zë të lartë. Coco Chanel


- Ndonjëherë, edhe të jetosh është një akt i guximshëm. 

Seneca

- Për veprat e mëdha duhet të përpiqesh të bësh të pamundurën pa u menduar shumë, sepse frika e ndërgjegjësimit të rrezikut shuan zjarrin e guximit.


- Bëni gjithmonë atë që jeni të frikësuar të bëni. 

Ralph Waldo Emerson

- Burri i vërtetë duhet të guxojnë atë që i ka hije një burri.



- Guximi është ajo që duhet të ngrihesh dhe të flasish. Guximi është gjithashtu ajo që duhet të ulesh dhe të dëgjosh.


- Në një krizë, zgjedhja e guximshme është shpesh më e sigurt.


- Në ushtrinë sovjetike duhet më shumë guxim për t'u tërhequr sesa për të sulmuar. 

Stalin

- Pas së gjithash, duhet më shumë kurajo për të jetuar se sa për të vrarë veten. 

Albert Camus

- Kur bëni vetëm atë që dini të bëni, atëherë nuk bëni mjaft. 

Tom Krause

- Kush nuk guxon asgjë, nuk duhet të shpresojë për asgjë. 

Siler

- Guxim është të mos lejoni veprimet tuaja të ndikohen nga frika e juaj. 

Arthur Koestler

- Një njeri me guxim është shumicë. 

Thomas Jefferson

'' Guximi para rrezikut, është gjysma e fitores ''

"Guximi nuk bën gjithnjë zhurmë. Ndonjëherë guximi është zëri i qetë në fund të ditës që pëshpërit "Do ta provoj përsëri nesër" ".

Situatat e vështira na bëjnë më të guximshëm. "Kuraja jonë nuk duket në marrëdhëniet tona të lumtura të përditshme, por në sfidat e jetës dhe të vështirësive.

- Padituria gjeneron guximin e njeriut, ndërsa mençuria dhe kultivimi, hezitim.


- Më jepni paqen e mendjes për të pranuar gjërat që unë nuk mund të ndryshoj. Guximin për të ndryshuar gjërat që mundem. Dhe mençurinë të kuptoj ndryshimin.

- Nuk kisha force të mjaftueshme per t'u mbrojtur, prandaj sulmova. 

George Washington Lee



Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages