Thënie për udhëtimin - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 24, 2017

Thënie për udhëtimin


Ai që udhëton vetëm, mund të niset sot. Por ai që udhëton me dikë tjetër, duhet të presi derisa tjetri të bëhet e gati, dhe kështu do të duhet kohë para se të largohen.


Udhëtoni në të katër anët e dheut, por nuk do të gjeni asgjë kërkund. Ajo që ekziston është vetëm këtu.

Ashtu si të gjithë udhëtarët e mëdhenj, kam parë më shumë se sa mbaj mend, dhe mbaj mend më shumë se sa kam parë.

Njerëzit udhëtojnë më shpejt tani, por nuk e di nëse ata shkojnë në gjëra më të mira.

Çdo udhëtim ka një destinacion sekret që udhëtari nuk është në dijeni.

Një udhëtar i mirë nuk ka asnjë plan të caktuar, dhe nuk ka asnjë qëllim për të arritur diku.

Udhëtimi, ashtu si dashuria, shpreh një përpjekje për ta kthyer ëndrrën në realitet

Kur një udhëtim fillon keq, rrallë përfundon mirë.

Suksesi është një udhëtim, jo destinacion.

Një udhëtim është si martesa: mënyra më e sigurt për të bërë gabim, është të mendosh se është nën kontrollin tënd.

Udhëtarët konsiderohen aventurier, por sekreti fajtor është se udhëtimi është një nga mënyrat më dembele për të kaluar kohën tuaj.

Një turist nuk e di se ku ndodhet. Një udhëtar nuk e di se ku shkon.

Një udhëtim një mijë kilometra fillon me një hap.

Udhëton dikush për të ndryshuar, jo vendin, por idetë.

Kush bëri një udhëtim, mund të tregojë diçka.

Ka destinacion, por jo rrugë, ajo që ne e quajmë rrugë, është hezitimi. 

Rruga e së "nesërmes" çon në qytetin  "kurrë".

Është koha që mendja dhe trupi të relaksohen. Mendimi gjithashtu duhet të pushojë dhe të ulet, të gjejë forcën për të vazhduar udhëtimin e tij.

Udhëtimet më të bukura janë duke pritur që ju t'i përjetoni ato ..
Mos ki frikë, jeta është plot aventura ..
Aq shumë histori të pashkruara po ju presin në librin e saj për t’i vizatuar ato ..

Kushdo që udhëton shumë, di shumë.

Të zgjohesh vetëm në një qytet të huaj, është një nga ndjenjat më të bukura.

Nëse dëshirat tuaja nuk përputhen me shpirtin tuaj, sakrifikoni ato dhe do të arrini në fund të udhëtimit tuaj.

Ne mund të udhëtojmë në të gjithë botën për të gjetur bukurinë dhe paqen, por nëse nuk e mbajmë brenda nesh, nuk do ta takojmë kurrë dhe askund.

Njeriu ka shtatë lugina për të kaluar për të arritur vetë-realizimin në udhëtimin e jetës së tij. Këto janë:
Lugina e parë - Lugina e eksplorimit
Lugina e dytë - Lugina e dashurisë
Lugina e tretë - Lugina e Mirëkuptimit
Lugina e katërt - Lugina e Pavarësisë
Lugina e pestë - Lugina e Unitetit të Pastër
Lugina e gjashtë - Lugina e Mrekullisë
Lugina e shtatë - Lugina e Varfërisë dhe Asgjësë

Superioriteti është një iluzion. Në udhëtimin e jetës të gjithë jemi pasagjerë dhe nuk ka rëndësi niveli i arsimimit dhe të ardhurat. Të gjithë mund të mësojmë nga të gjithë.

Askush nuk kthehet i njëjtë nga një udhëtim i gjatë.

Një udhëtim i gjatë fillon duke ndërmarrë hapin e parë.

Nëse pengoheni dhe bie, nuk do të thotë që keni zgjedhur rrugën e gabuar.

Çfarëdo që është lart, e di se çfarë është poshtë, por çfarëdo që është poshtë nuk e di se çfarë është lart. Ndërsa shkoni lart, vini re të gjitha vështirësitë e rrugës suaj. Ndërsa zbrisni nuk do t'i shihni më, por nëse i keni vërejtur mirë, do të dini se janë atje.

Është art të gjesh rrugën tuaj drejt zonave të ulëta, duke kujtuar atë që keni parë kur ishit më lart. Kur nuk mund të shihni më, të paktën do të dini ...

Mbani sytë tuaj të përqëndruar në rrugën për në majë, por mos harroni të shikoni këmbët tuaja. Hapi i fundit varet nga i pari.
Mos mendoni se keni arritur, sepse shihni majën. 
Mbani mendjen në këmbët tuaja, jini të sigurt për hapin tuaj të ardhshëm, por mos lejoni që kjo t'ju largojë nga qëllimi më i lartë. Hapi i parë varet nga e fundit ...

Dashuria për mua është një udhëtim ... një udhëtim i mrekullueshëm ...
Një udhëtim që nuk mbaron kurrë ..
Një udhëtim që na mëson shumë
Një udhëtim që na çliron, që na bën më të mirë ..

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages