Thënie për rininë - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, January 16, 2017

Thënie për rininë



 
Të rinjtë dinë çfarë nuk duan, para se ata të dinë se çfarë duan.

Nuk jam mjaft i ri që të di gjithçka.

Jeni i ri vetëm një herë, por mund të jeni i papjekur përgjithmonë.

Të rinjtë kërkojnë dashuri, para, shëndet. Një ditë ata do të thonë: shëndet, para, dashuri.

"Kur jemi të rinj mësojmë. Kur bëhemi të pjekur kuptojmë".

Nuk jam më aq i ri sa të di gjithçka!

Shikoni flakë në sytë e të rinjve. Por në sytë e të vjetërve, shihni dritë.

Kur je i ri, e konsideron mirësinë që të tjerët ju tregojnë si të drejtën tuaj të patjetërsueshme.

Jeni i ri vetëm një herë, por  mund të jeni i papjekur përgjithmonë.

Mënyra më e sigurtë për të shkatërruar një të ri është t'i mësosh atij të vlerësojë më shumë ata që mendojnë si ai, sesa ata që mendojnë ndryshe nga ai.

Të moshuarit besojnë gjithçka. Njerëzit e moshës së mesme dyshojnë për gjithçka. Të rinjtë dinë gjithçka.

Të rinjtë shkojnë në grupe, të rriturit në çifte dhe moshuarit vetëm.


ë rinjtë e sotëm janë të çuditshëm. Urreni të kaluarën, përçmoni të tashmen dhe nuk jeni të interesuar për të ardhmen. Është e pamundur që kjo të çojë në një fund të mirë.


Sa të rinj fillojnë si Don Kishoti dhe kthehen Sancho Panço! 


Djemtë e rinj, akoma pa përvojë në jetë, besojnë se bota është bërë për kënaqësinë dhe se në të gjendet një lumturi pozitive, të cilën nuk arrijnë ta zotërojnë vetëm ata që janë të pazotë.

Askush nuk e kupton fjalën "rinia" para të tridhjetave.

Jetoni sa të dëshironi. Njëzet vitet e para janë gjysma më e madhe e jetës tuaj.

Ajo që nuk më pëlqen më shumë tek të rinjtë është se nuk u përkas më atyre.

Kur është dikush i ri, është shumë herët. Kur është plakur, është tepër vonë.

I ri, herët a vonë do të kuptoni se ka një ndryshim midis njohjes së shtegut dhe ecjes në shteg.

Pak, si ëndërr, mban e çmuara rini.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages