Thënie për muzikën - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, January 16, 2017

Thënie për muzikën



➤ Muzika është heshtja në mes notash.

Pa muzikë, jeta do të ishte gabim.

Nëse muzika është ushqim i dashurisë, luaj më shumë.

Një libër është një histori për mendjen. Një këngë është një histori për shpirtin.

Muzika është e vetmja kënaqësi e shqisave pa mëkat.

Piktura konverton hapësirën në kohë, muzika konverton kohën në hapësirë.

Musika u shpik për të konfirmuar vetminë e njeriut.

Nëse unë kam njëzet argumente për ekzistencën e Perëndisë, muzika është një prej tyre.

Mos e qëlloni pianistin. Bën më të mirën që mundet.

Për këtë muzikë të re, kemi nevojë për veshë të ri.

Muzika është forma më e fortë e magjisë. 

Nuk e di nëse shumica këngëve janë shkruar, siç thonë, në momente të vështira. Besoj, megjithatë, se ëndërrojnë më të lumturat.

Muzika shpëlan shpirtin nga pluhuri i jetës së përditshme.

Poetët, që nuk u intereson muzika, janë ose bëhen poetë të këqij.

Muzika është drita e hënës në natën e errët të jetës.

Virtuozi nuk i shërben muzikës. I shërben vetes.

Muzika blues është e lehtë për t'u luajtur, por e vështirë të ndjehet.

Industria e muzikës është një hon i tmerrshëm dhe i cekët me para, një korridor i gjatë plastik ku vjedhësit dhe tutorët ecin të lirë, dhe njerëzit e mirë të vdesin si qentë. Dhe për më tepër, ka një anë negative ...

Muzika është një droge e mirë. Nëse nuk e marrin atë shumë seriozisht.

Më i vjetër, më i vërtetë, organi më i bukur i muzikës, i vetmi parim i cili muzika na ka borxh ekzistencën e saj, është zëri i njeriut.

Muzika gjatë ngrënies së darkës është një fyerje edhe për kuzhinierin, dhe për violinistin.

Sonatat e Mozart janë unike: janë shumë të lehta për fëmijët dhe shumë të vështira për muzikantët.

Nëse ekziston dikush që i detyrohet gjithçka Bach-ut, ky është padyshim Zoti.

Opera është një lloj spektakli ku dikush që është qëlluar me thikë në shpinë, në vend që të vdesë, këndon.

Çfarë është muzika? Një pasion për kolonitë, jo dashuri për atdheun.

Muzika është matematikë me zë, matematika është muzikë e heshtur.

Asgjë nuk është më e veçantë për këtë brez se sa varësia nga muzika.

Muzika në thelb është e padobishme, ashtu si jeta.

Problemi me jetën është se nuk ka sfond muzike.

Të shkruash për muzikën është sikur të kërcesh për arkitekturën.

Kur zgjedh muzikën që dua të dëgjoj, bëj atë që bëj me gratë: rrezikoj.

Muzika përsos moralin, por morali prish muzikën.

Këngëtari që nuk ka zë do të gjejë gjithmonë audiencën e duhur që nuk ka vesh të mirë.

Nuk është muzikë në qoftë se nuk mund të kërcesh me të.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages