Thënie për faljen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 24, 2017

Thënie për faljen




Nuk ka nevojë për të falur armiqtë e mi, sepse i kam vrarë të gjithë.


Të falësh do të thotë të harrosh, edhe pse të kujtohet. 

Nuk mund të jesh i keq për dyzet vjet dhe të kërkosh falje në minutën e fundit. Zoti di të mbajë llogari më mirë se kaq.

Ai që fal lehtë, thjesht shkakton më shumë ofendime.

Të falni armiqtë tuaj. Kjo i bën të të urrejnë më shumë.

Burrat harrojnë, por kurrë nuk falin. Femrat falin, por kurrë nuk harrojnë.

Të falni armiqtë tuaj, por kurrë mos harroni emrat e tyre.

Budallai as nuk fal as nuk harron.
Naivi edhe fal edhe harron.
I mençuri fal por nuk harron.

Në faljen e një gruaje ka dëlirësi, por në atë të një burri, ka mëkat.

E dini se çfarë është falja? Është indiferenca për atë që nuk na prek.

Të gabosh është njerëzore, por të falësh është hyjnore.

Vetëm trimat dinë të falin. Një frikacak nuk fal kurrë. Nuk është në natyrën e tij.

Falja vjen pas indiferencës.

Mos hezitoni, vazhdoni. Shpesh është më e lehtë për të kërkuar falje sesa të kërkoni leje.

Asgjë nuk e frymëzon më shumë faljen se sa hakmarrja.

Një rregull i mirë për jetën është: kurrë mos kërko falje. Njerëzit e drejtë nuk duan t'ju kërkosh falje, njerëzit e lig e shfrytëzojnë kundër jush.

Nuk kam frikë nga Perëndia, ai kupton dhe fal. Njerëzit kam frikë. Ata nuk kuptojnë dhe nuk falin.

Është më e lehtë të falësh një armik, se sa të falësh një mik.

Ai që nuk mund të fali të tjerët, shkatërron urat që do t'i duhen të kalojë vetë. Sepse çdo njeri ka nevojë për faljen.

Shpesh falim ata që na mërzisin, por kurrë nuk falim ata që nuk na mërzisin.

Duhet të falim armiqtë tanë, por jo para se t'i varim.

Aftësia për të falur është një privilegj i të fortit. Të dobëtit kurrë nuk falin.

Nëse doni të fitoni një herë, hakmerru ... nëse doni të fitoni gjithmonë, falni!

Mos kërko falje sepse je i ndjeshëm ose emocional. Është një shenjë se ju keni një zemër të madhe dhe mos kini frikë që të tjerët ta kuptojnë. 
Të tregosh ndjenjat e tua është një shenjë e forcës.

Fal shumë, por jo gjithçka...
Harroj lehtë, por jo gjithmonë...

Nuk mbaj inat, por urrej këdo që zhvlerëson inteligjencën time

Të duash të vërtetën, por të falësh gabimin.

Mos hezitoni, shkoni përpara. Shpesh është më e lehtë të kërkosh falje sesa të kërkosh leje.

Asnjëherë mos kërko falje sepse shprehët ndjenjat tuaja. Kur ta bëni këtë, kërkon falje për të vërtetën.

Të falësh veten tënde për një gabim, është gjithmonë më e vështirë se sa ta bësh përsëri.

Të falësh njerëzit që të kanë lënduar, është dhuratë për ta...
Të largohesh nga këta njerëz dhe të harrosh ekzistencën e tyre, është dhuratë për ty....!!!

Ndonjëherë i falim njerëzit vetëm dhe vetëm sepse nuk duam të largohen nga jeta jonë.
Tolerojmë sjellje me shpresën se një moment do të ndryshojë.
Por, mos harro!
Nëse të lëndon një herë, gabimi është i tij.

Nëse të lëndon për së dyti, gabimi është i juaj.

Kush nuk i fal të tjerët, shkatërron urën mbi të cilën detyrohet të kalojë vetë.

Falja e vetvetes është gjëja më e vështirë, por është gjithashtu gjëja më e rëndësishme që duhet të bëni për veten tuaj në tërë jetën tuaj.

Nuk varet nga ju se çfarë mendojnë të tjerët për ju dhe as nuk duhet t'i kërkoni falje askujt për zgjedhjet tuaja. 
Njerëzit që ju duan vërtet ju pranojnë për atë që jeni dhe respektojnë zgjedhjet tuaja. 
Të duash të kënaqësh të gjithë dhe të jesh gjithmonë ai/ajo që duan të tjerët në mënyrë që të keni vlerësimin dhe pranimin e tyre është e pamundur dhe në fund të fundit na largon nga thelbi dhe e vërteta jonë.

Falja do të thotë "Unë i jap vetes të drejtën të jetoj pa dhimbje". "Aftësia për të falur është një kualifikim i të fortëve. "Të dobëtit nuk fal kurrë" 

Fajësoni veten ashtu si fajësoni të tjerët. Falni të tjerët ashtu si falni veten.

Herën e parë fal ...
Të dytën tërhiqesh ...
Të tretën largohesh.

"Më fal'', thotë njeriu që me të vërtetë ndjen dhe shpirti i tij është i përmbytur nga dashuria. 
Një njeri që nuk ka dhënë ose ndjerë dashuri në jetën e tij, e ka të vështirë të thotë".

Falja është më e efektshme sesa ndëshkimi.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages