Citate Dashurie - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, October 06, 2021

Citate Dashurie

 


Citatet janë të nevojshme në jetën tonë të përditshme në marrëdhënie. Ato na ndihmojnë të përcjellim ndjenjat tona të vërteta tek partneri/a jonë dhe i lejojmë ata të ndiejnë dashurinë dhe pasionin që kemi për ta.


💓"Shpirti takon shpirtin në buzët e të dashuruarve." 


💓E dashur, më duaj si dashuria jote e parë dhe unë do të të dua si dashuria ime e vetme.


💓Dashuria ime për ty është një udhëtim, duke filluar nga përgjithmonë dhe duke përfunduar kurrë.


💓Ka shumë gjëra të ëmbla në këtë univers, por asnjëra nuk është më e këndshme se buzët e tua. Mezi pres të filloj çdo ditë me një puthje të ngrohtë nga ju...


💓Ka shtatë miliardë njerëz në botë, por në botën time personale ekziston vetëm një dhe ajo je ti, dashuria ime.


💓Distanca mes nesh nuk ka më rëndësi, sepse ti je në zemrën dhe mendimet e mia çdo moment. Nuk mund të heq dorë nga mendimet për tua takuar përsëri. Ajo që ndjej për ty është më e madhe se kilometrat mes nesh...


💓Ekziston një person në këtë planet i cili do t'ju kujtojë gjithmonë edhe nëse nuk i shkruani ose telefononi. Ai person ndodh të jem unë.


💓Shumicën e rasteve preferoj puthjet sesa fjalët, sepse shpesh më mungojnë fjalët për t'ju thënë se sa shumë kujdesem për ju.

Dashuria bëhet e plotë në një puthje kur buzët dhe zemrat e dy njerëzve të dashuruar vërtet bashkohen.


💓Dashuria ime për ty është e madhe si oqeani, e ndritshme si dielli, e ëmbël si mjalti, e përjetshme si vetë koha.


💓Lulet që lulëzojnë tregojnë petalet e tyre të bukura, por ato kurrë nuk mund të arrijnë lartësitë e bukurisë që keni. 


💓Kur shikoj qiellin e natës me mijëra yje, më kujtohen sytë tuaj, sepse ato shkelqejnë pikërisht si yjet.

Kur shoh diellin ju kujtoj, sepse ju ndriçoni jo vetëm ditën time, por gjithë jetën time.


💓Sa herë zgjohem në mëngjes dhe të shikoj ty, mendoj se jam njeriu më me fat në botë.


💓A e dini se si duket bota ime perfekte?

Është bota kur unë dhe ti po jetojmë së bashku të lumtur përgjithmonë, kjo është sinqerisht gjithçka që më duhet.


💓Kur shikoj në zemrën tuaj shoh ndershmëri.

Kur shikoj në sytë tuaj shoh dashuri,

dhe kur shikoj në shpirtin tuaj, shoh bashkëshorten time..


💓Unë dua të shijoj çdo pjesë të trupit tuaj, dua t'ju mbyll në krahët e mi dhe të mos ju lë të ikni, dua t'ju shikoj në sy dhe të humbas në botën tuaj.


💓Dashuria juaj është më verbuese se yjet, më tërheqëse se hëna e plotë dhe më e ndritshme se dielli. Asgjë nuk krahasohet me bukurinë tënde.

Dashuria juaj është vërtet gjëja më e mirë që kam përjetuar ndonjëherë...


💓Kur shikoj në sytë e tu, e di që kam gjetur pasqyrën e shpirtit tim.


💓Të jesh me ty është zgjedhja më e lehtë që kam bërë ndonjëherë, dhe jam aq me fat që e bëj çdo ditë.


💓Ju kurrë nuk mund të shihni se sa kujdesem për ju. Ju kurrë nuk mund të dëgjoni se sa shumë ju çmoj. Ndoshta nuk e ndjen kurrë sa më mungon. Sepse vetëm këtu në zemrën time mund t'i shihni ato të vërteta


💓Jeta ime pa ty nuk do të përfundojë kurrë, faleminderit që erdhe në jetën time për ta shëruar atë me dashurinë dhe kujdesin tënd të jashtëzakonshëm.


💓Kur shikoj në dritaret e shpirtit tuaj, shoh një oqean të madh aq të bukur dhe blu, dua të notoj në të përgjithmonë. Dije se dashuria ime është më e thellë se çdo oqean në këtë planet..


💓Grekët kishin Muzat, Da Vinci kishte Mona Lisën. Por unë të kam ty dhe ti je burimi im i vetëm frymëzimi.


💓Në një botë ku njerët motivohen nga faktorë dhe ëndrra të ndryshme, motivi im i vetëm jeni ju dhe e ardhmja që dua të kemi.


💓Një ditë pa ty është si një ditë pa ajër. Nuk do të merrja frymë nëse do të të humbisja ndonjëherë. Asgjë tjetër nuk më kompleton si ti, dashuria ime..


💓Njohja me ty është magjike, sepse jeni engjëllore në çdo aspekt. Faleminderit që më pranuat ashtiu siç jam, me të gjitha papërsosmëritë e mia. Tek ju unë gjej paqe, rehati dhe lumturi..


💓Ti je ajo që hyre në jetën time nga askund, por papritmas u bëre bota ime. Qëndro pranë meje përgjithmonë sepse nuk mund të jetoj kurrë pa ty, e dashur...


💓Në momentin që ju pashë, kuptova se ju jeni ajo që kam kërkuar gjatë gjithë jetës sime...


💓Oh! sytë e tu shkëlqejnë si diamante! Sa do të më kushtojë të më bekosh me disa shikime të tua?


💓Unë doja t'ju them se kudo që të jem, çfarëdo që të ndodhë, unë gjithmonë do të mendoj për ty dhe kohën që kemi kaluar së bashku si kohën timë më të lumtur. Do ta bëja përsëri nëse do të kisha zgjedhjen. Nuk pendohem!


💓Pa ty nuk jam asgjë. Me ty, jam diçka. Së bashku jemi gjithçka.


💓E vetmja vështirësi është të jesh me ty. Pas kësaj është kaq e thjeshtë.


💓Ju keni ardhur të qëndroni në zemrën time përgjithmonë.


💓Sot isha humbur duke buzëqeshur pa ndonjë arsye... atëherë e kuptova se po mendoja për ty..


💓Dashuria juaj nuk ishte kurrë zgjedhje, ishte një domosdoshmëri. 


💓Dashuria ime për ty është një udhëtim që fillon me pëgjithmonë dhe mbaron kurrë.


💓Kur të më pyesin se çfarë më pëlqente më shumë, unë do t'ju them se je ti.


💓Ju jeni e vetmja arsye që fillova të besoj në engjëjt, përrallat dhe një botë magjike. Tani e di që ëndrrat e së vërtetës bëhen realitet.


💓Dikush ju përqafon, por nuk jam unë - është mëngjesi.

Dikush ju ngroh, por nuk jam unë - është dielli.

Dikush ju mungon dhe ju do, por ky nuk është as mëngjesi as dielli - ky jam unë.


💓Pavarësisht se çfarë mrekullish kanë parë sytë e mi, asgjë nuk krahasohet me bukurinë që shoh kur të shikoj ty.


💓Nëse do të ishit një film, unë do t'ju shikoja pa pushim.


💓Ka vetëm dy herë që dua të jem me ty: Tani dhe Përgjithmonë.


💓Sa herë që telefoni im dridhet, shpresoj se ju jeni arsyeja për të.


❤️Dashuria nuk ka kuptim nëse nuk është për personin e duhur. Ndihem shumë me fat që jam me ju!


❤️Uroj që çdo ditë ta shihni veten ashtu siç ju shoh unë ju. Sepse unë ju shoh absolutisht të përsosur.


❤️Jeta ime ishte bardh e zi derisa ti hyre dhe shtove ngjyrë.


❤️Ka një milion fjalë për të përshkruar dashurinë tonë, por le të fillojmë me këtë: të përjetshme. 


❤️"Dashuria mbolli një trëndafil dhe bota u bë e ëmbël."


❤️Mbaj mend kush jam kur jam me ty.


❤️Gjithçka që kam dashur ndonjëherë ishte të isha pranë jush.


❤️Gjëja e parë që imagjinova kur pashë fjalën "dashuri" je ti.


❤️Unë kurrë nuk e dija se çfarë ishte dashuria derisa të takova, atëherë kur distanca na ndau, zbulova se çfarë është dashuria e vërtetë. 


❤️Takimi me ju nuk ishte një aksident. Ishte momenti i përsosur i jetës sonë që duhet të mbahet i sigurt në zemrat tona përgjithmonë. 


 ❤️Çdo moment i kaluar me ju është si një ëndërr e bukur e realizuar.


❤️Të dua jo për shkak të gjithçkaje që ke, por për shkak të diçkaje që ndiej kur jam pranë teje.


 ❤️Vendi im i preferuar në botë është pranë teje.


❤️Në kohën që kaluam së bashku, ju arritët të gjeni një vend shumë të veçantë në zemrën time. Askush tjetër nuk do të jetë kurrë në gjendje t'ju zëvendësojë. Të dua shumë.


❤️Ashtu si lindja e diellit, ëmbëlsia e buzëqeshjes tuaj e bën mëngjesin tim të ndritshëm.


❤️Të dua për gjithçka që je, për gjithçka që ke qenë dhe për gjithçka që duhet të jesh akoma.


❤️Më pëlqen të shikoj në sytë tuaj sepse ato pasqyrojnë lumturinë time.


❤️Të dua deri në atë pikë sa fjalët nuk mjaftojnë.


❤️Ti je trëndafili që e bën kopshtin e jetës sime të bukur, aromatik dhe të plotë.


❤️Mendoj për fytyrën tënde të bukur dhe imagjinoj që zgjohem pranë teje. Më mungon.


❤️Do të ishte një tragjedi nëse nuk do të ishim bashkë


❤️Dita ime perfekte nuk ka të bëjë me motin apo atë që po bëj. Dita ime perfekte është sa herë që jam me ty.


 ❤️Ti je vendi im i preferuar për të shkuar kur mendja ime kërkon paqen.


 ❤️Asnjë fjalë nuk është aq e mahnitshme sa të përshkruajë sa fantastik më bën të ndihem.


 ❤️Ka vetëm dy herë që unë dua të jem me ty. Tani dhe përgjithmonë.


❤️"Të ndiej kudo, të kërkoj në gjithçka."


❤️"Vetëm kur ju takova, kuptova se nuk kisha qenë kurrë i dashuruar më parë."


❤️ Zemra ime rreh për ty në çdo kohë. Gjithçka që dua është një botë që ka një ndjenjë të ëmbël dashurie. Unë dua të kaloj pjesën tjetër të jetës sime, duke të dashur ty.


❤️Më lër të jem ai lot që do të ngjizet në zemrën tënde, do të lindë në sytë e tu, do të jetojë në faqet e tua dhe do të vdesë në buzët e tua. Unë dua të jem gjithçka që ka rëndësi për ju.


❤️Përveç nevojës për ushqim, ujë dhe ajër, unë kam nevojë për dashurinë dhe kujdesin tuaj çdo ditë.


❤️Kishte një kohë që unë besoja se dashuria nuk ekziston, dhe pastaj ju erdhët në jetën time, mendjen time dhe zemrën time, dhe i dhatë asaj një shkëlqim që është i pafund. Është si një lumë që rrjedh në venat e mia. Tani vështirë se e imagjinoj jetën time pa ty sepse ti je pjesë përbërëse e saj. Do të të dua gjithmonë.


❤️Ti do të mbetesh dashuria e jetës sime. Ndihem i bekuar që ju gjeta dhe ju premtoj se do t'ju dua dhe do t'ju çmoj në çdo moment të jetës sime. 


❤️Ti je dashuria e vërtetë e jetës sime dhe më vjen keq që na u deshën kaq shumë vite për t'u takuar. Tani që ne kemi gjetur njëri -tjetrin dhe po bëjmë një jetë së bashku, nuk do t'i njoh kurrë më ndjenjat boshe të vetmisë.


❤️Bota është kaq e vogël në krahasim me dashurinë time për ty…


❤️E gjeta princeshën time, a do të më lejoni të jem princi juaj?


❤️Kur jeni pranë meje, çdo gjë e vogël duket e mrekullueshme!


❤️Nëse mendoni se dikush po mendon për ju, jam unë!


❤️Pranë jush, unë nuk ëndërroj një jetë, unë jetoj një ëndërr.


❤️Nuk e kam problem nëse ka një udhëtim të gjatë dhe të lodhshëm, përderisa destinacioni është zemra juaj.


❤️Të dua: e kupton apo duhet ta shpjegoj me puthje?


❤️Unë të dua më shumë sesa mund ta imagjinoja se mund të dua dikë. Ti je dita dhe nata ime, drita që plotëson ditët e mia më të errëta.


❤️Në një shkallë nga 1 në 10, të dua 100! Nuk ka asnjë masë të mundshme për dashurinë time për ty.


❤️Nuk ka poezi më të mirë se ajo e shkruar me puthjet e tua mbi lëkurën time.


❤️Nëse nuk mund të thuash sa më do, më thuaj me puthje!


❤️Unë gjithmonë eci pranë jush, edhe nëse nuk jemi të kapur për dore.


❤️Nuk më intereson se si keni ardhur në jetën time: Unë thjesht nuk dua që ju të largoheni.


❤️Sa herë që mendoj për ty, buzëqesh; dhe sa herë që buzëqesh, mendoj për ty. Ti je lumturia ime.


❤️Të qash është një mënyrë që sytë tuaj flasin kur goja juaj nuk mund të shpjegojë se sa e thyer është zemra juaj.


❤️Shumë herë nuk i ndaj ndjenjat e mia me ty. Zakonisht atë që mendoj dhe ndiej e fsheh mirë. Por jam shumë krenar që je e imja dhe shpresoj të më duash njësoj. Dashuria jonë është një urë e fortë që bashkon zemrat tona. Një urë që u ndërtua gjithë këto vite dhe do të ekzistojë përgjithmonë.


❤️Ju jeni dielli në jetën time. Pa ju gjithçka është e pakuptimtë dhe e mërzitshme. Me ty pranë meje jam i rrethuar nga melodi dhe kujtime të ëmbla. Uroj të kemi shumë dashuri edhe për shumë vite.


❤️Kërkova një lule, më erdhi një buqetë. Kërkova një minutë, më erdhën shumë vite. Kërkova pak dashuri, më erdhi me bollëk. Kërkova një engjëll, erdhe ti.


❤️Jam me fat që të kam në jetën time. Që në momentin e parë që sytë tanë u takuan, e dija se duhej të ishim bashkë. Ti më plotëson. Besoj se pa ty do të isha ende një person i vetmuar që diçka i mungonte.


❤️Kur të shikoj magjepsem nga shkëlqimi yt! Së pari nga bukuria juaj e jashtme dhe pastaj nga fuqia e shpirtit tuaj. Ju jeni gruaja më mbresëlënëse që ekziston.


❤️Dashuria është si baleti. Ju mësoni për vite me radhë teori dhe rregulla dhe pastaj duhet të mësoheni të vallëzoni me zemrën tuaj


❤️Sytë e mi u ngulitën mbi ty që në momentin e parë që të pashë. Që atëherë nuk kam parë një grua më të bukur. Ju më keni magjepsur me madhështinë tuaj ndërsa inteligjenca juaj është frymëzimi më i mirë.


❤️ Love is in the air kur të takoj. Nuk e di nëse është magji, përrallë apo realitet por shpresoj të zgjasë përgjithmonë.


❤️Ka shumë arsye për të vazhduar të ekzistoj, por buzëqeshja juaj është e para që më vjen në mendje.


❤️Jeni gjithçka që kam ëndërruar tek një grua! E bukur, e zgjuar, simpatike... Unë do të bëj gjithçka që të mos të të humbas nga jeta ime.


❤️Të jesh çift është përvoja më magjike. Arritja ime më e madhe është se gjeta rrugën për në zemrën tënde. Nuk mund ta imagjinoj jetën time larg teje...


❤️Ju sollët lumturi në jetën time kur më duhej më shumë se kurrë. Nuk ndiej asgjë më pak se dashuria e vërtetë nga thellësia e zemrës sime.


❤️Dashuria është si deti, si qielli, si një ëndërr. Një fjalë me kaq shumë kuptime. Një përrallë që u bë realitet që nga momenti që erdhët në jetën time.


❤️Ju më keni dhënë aq shumë bekim, gëzim dhe lumturi në jetën time. Vetëm me ty, zbulova një dashuri që nuk e imagjinoja kurrë se do të ekzistonte. Kudo që të shkoni, çfarëdo që të bëni, unë do të jem këtu duke ju pritur. Nuk mund ta imagjinoj një ditë të vetme pa ty. Unë do të të dua për gjithë jetën time.


❤️Nëse dashuria është krim, më bëj bashkëpunëtorin tënd.


❤️Jam përpjekur të ndaloj së menduari për ty, por nuk munda. Mendimet e tua janë të pandashme dhe të pamundura për t'u hequr nga koka ime.


❤️Ndjenja më e bukur në tokë është të zgjohem me një buzëqeshje në fytyrën time dhe të kuptoj se ishe ti në ëndrrat e mia gjatë gjithë natës.


❤️Nëse do të më duhej të ngjitesha në një mijë male për të parë ty, do ta bëja këtë pa u menduar dy herë. Ti je thelbi i jetës sime!


❤️Shpërblimi më i madh i përkushtimit tim për të gjetur një shpirt binjak në jetë je ti. Tani nuk mund të jetoj pa ty!


❤️Lumturia për mua ishte vetëm një fjalë tjetër jashtë fjalorit. Por më pas ti hyre në jetën time dhe i dhe kuptim asaj fjale.


❤️Mendimet tona lidhen aq shumë me njëri-tjetrin sa ndonjëherë mendoj se jemi krijuar me të vërtetë për njëri-tjetrin!


❤️Ti shkëlqen aq shumë gjatë gjithë kohës sa më bën të bindur se dashuria është vërtet e verbër.


❤️Pa ty, bota ime është bosh, dhe jeta ime është më e zbrazët. Do të doja të kisha fjalët për të përshkruar sa shumë më mungoni gjatë gjithë kohës!


❤️Distanca nuk mund të ndikojë kurrë në marrëdhënien tonë. Pavarësisht se sa larg jeni nga unë, mendimet tuaja janë gjithmonë në mendjen time.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages