Mesazhe dashurie për të uruar natën e mirë - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, April 03, 2021

Mesazhe dashurie për të uruar natën e mirë

 


Gjumi është i pamundur kur nuk je në krahët e mi.


Pavarësisht se sa larg jeni ... ju jeni gjithmonë në mendimet e mia! Natën e mirë.


Gjatë ditës, ti je dielli që shkëlqen dhe sundon ditët e mia. Natën, ti je hëna që ndriçon ëndrrat e mia.


Çdo natë kur mendoj për ty, më kujton sa me fat jam që të kam! Natën e mirë e dashur.


E gjitha që uroj nga jeta është të jem në gjendje të zgjohem pranë jush një ditë. Deri atëherë, dashuria ime do të të shoqërojë ty. Natën e mirë dhe ëndrrat e ëmbla dashuria ime!


Para se të shkoj të fle, e konsideroj të domosdoshme t'ju bëj me dije se një nga qëllimet e mia në jetë është të mos e thyej kurrë zemrën tuaj. Te dua jashtezakonisht. Natën e mirë zemër.


Siguria për të qenë me ju nesër është ajo që e bën të vlefshme të sotmen. Natën e mirë dashuria ime.


Një ditë do të shoh ëndrrën time të realizuar kur do të fle pranë jush dhe do të zgjohem pranë jush. Deri atëherë Natën e mirë!


Afër ose larg kudo që të jesh dashuria dhe përkujdesja ime do të jenë gjithmonë me ty. Mendoni për mua kur të mbyllni sytë dhe unë do të vij t'i bëj ëndrrat tuaja të ëmbla dhe të bukura.


Unë kam vetëm një dëshirë në zemrën time dhe kjo është të dua të jem me ju çdo natë dhe të zgjohem me ju çdo mëngjes. Naten e mire.


E dashur, ti gjithmonë je në mendjen time. Është shumë e vështirë për mua të kaloj këto net të bukura pa ty. Jam duke menduar për ty! Natën e mirë!


Nuk mund të fle deri sa të të tregoj se sa shumë të dua. Natën e mirë, mbretëresha e zemrës sime.


Sado që të përpiqesh, ëndrrat e tua nuk mund të jenë kurrë më të ëmbla se të miat ... sepse unë ëndërroj për TY. Natën e mirë.


Hëna është e zemëruar me mua dhe është xheloze për ty sepse thashë se askush nuk mund të ndriçonte netët e mia më shumë se ti. Natën e mirë.


E urrej që sonte jemi kaq larg njëri-tjetrit. Sidoqoftë, unë qetësohem duke e ditur se jemi në mendjet dhe zemrat e njëri-tjetrit. Me mungon shume zemer. Natën e mirë dhe të keni ëndrra të këndshme.


Unë shoh të gjitha ëndrrat e mia duke u realizuar sa herë që mendoj për dashurinë time për ty. Natën e mirë dhe ëndrrat e ëmbla.


Teorikisht unë jam në gjumë, por në realitet gjithçka që po shfrytëzoj është të mendoj për ty. 


Ju jeni më e ndritshme se mijëra yje në qiell, por ju jeni ylli i vetëm që shkëlqen në sytë e mi. 


Ndërsa përpiqem të fle, numëroj secilin yll. Por gjithçka duket e shurdhër, sepse më e ndritura në jetën time - je ti . Natën e mirë.


Dita nuk do të ishte e plotë pa ju thënë se të dua. Të dua dhe natën e mirë.


Qielli i natës është plot me qindra, mijëra dhe miliona yje. Pavarësisht sa shumë yje ka në qiell, ju jeni ylli i vetëm që ka rëndësi në jetën time.


Shpresoj që ky mesazh të ketë krahë, këmbë dhe një fytyrë në mënyrë që të mund të të përqafojë fort dhe të të japë një puthje. Natën e mirë.


Heshtja e kësaj nate prishet nga hidhërimi i bukur i zemrës sime që rreh për ty dhe vetëm ty. Natën e mirë.


Shkëlqimi i një ylli është një bukuri e përkohshme që zhduket çdo mëngjes deri në lindjen e diellit. Në këtë botë, e vetmja gjë e përhershme është zemra ime të rrahë përgjithmonë për ju.


Ka zbukurime në kopshtin tim, ka trëndafila në park, por asgjë nuk është më mirë sesa buzët që takohen në errësirë.


Qielli i asteroidit duket mahnitës dhe atmosfera e natës është magjepsëse. Por nuk është asgjë në krahasim me sa bukur ndihem brenda kur jam me ty. Natën e mirë.


Kur të uroj natën e mirë, mos më falëndero, sepse nuk dua të fle. Do të jem zgjuar duke menduar për ty gjithë natën. Natën e mirë e dashur.


Hëna dhe yjet sipër jush mund t'ju kujtojnë dritën e dashurisë sonë që shkëlqen shumë edhe kur jemi të ndarë. Natën e mirë dashuria ime!


Asgjë nuk është aq dëshpëruese sa është pa ty. Të dua më shumë çdo ditë. Natën e mirë dhe ëndrra të ëmbla, dashuria ime.


Netët janë më të gjata se ditët që kaloj me ju, kështu që shpresoj të vazhdoj t'ju vizitoj në ëndrrat tuaja në mënyrë që të jemi së bashku gjithë kohën.


Çdo ditë është një mrekulli, sepse ti më jep dashuri. Uroj që jeta jote me mua të jetë aq e bukur, saqë kur të zgjohesh të mendosh nëse je ende duke ëndërruar dhe kur ëndërron të pyesësh veten nëse je zgjuar. Natën e mirë, dashuria ime, të dua.


Edhe pse dielli ka perënduar dhe një ditë tjetër ka kaluar, dashuria jonë nuk do të perëndojë kurrë. Dashuria jonë do të shkëlqejë natën, si yjet e larta në qiell dhe do të zgjasë përgjithmonë. Do të ndriçojë përgjithmonë çdo aspekt të jetës sonë. Do të të shoh përsëri sapo dielli të lindë. Do te te dua pergjithmone. Ëndrra të ëmbla zemër.


Kohët më të errëta në jetën time janë ato kohëra kur je larg meje. Në kohë të tilla, errësira është aq e zezë sa më të të humbur. Të lutem kurrë mos ma largo dashurinë tënde sepse jeta ime nuk mund të jetë kurrë e plotë pa ty


E urrej që jemi kaq larg njëri-tjetrit. Sidoqoftë, unë qetësohem në faktin se ne ende mund të jemi së bashku në botën e ëndrrave . 


Vështrimi i hënës gjithmonë më bën të buzëqesh, sepse duke parë hënën, mendoj për ty. Natën e mirë zemër!


Po i them "Natën e mirë" vajzës më tërheqëse që e bën jetën time të bukur çdo ditë.


Kur të shtrihesh për të fjetur, fshi të gjitha shqetësimet e tua, sepse dashuria ime do të të mbulojë si një batanije të ngrohtë dhe të mban të sigurt. Natën e mirë zemër të dua.


Një nga gjërat që më entuziazmon më shumë për të fjetur është se kur të zgjohem, gjithmonë do të kem një mesazh të ëmbël në celularin tim duke ju pritur. Natën e mirë dashuria ime.


U përpoqa të flija, por ishte e pamundur të mbyllja sytë pa të thënë sa e rëndësishme je për mua dhe sa të dua. Natën e mirë dashuria ime. Puthje...


E dashur, po e dërgoj këtë mesazh vetëm për të të thënë që po mendoj për ty tani që jam shtrirë në shtrat. Kalo një natë të mrekullueshme dhe më ëndërro, sepse padyshim që do të të shoh në ëndrrat e mia.


E urrej natën sepse të largon nga unë dhe do të doja të dija një gjë ∙ nëse dashuria jote për mua është akoma e gjallë. Sidoqoftë mendimi se mëngjesi do të na afrojë përsëri më bën të lumtur. Natën e mirë, zemër.


Sonte, i lutem Zotit të të bekojë, engjëjve që të udhëzojnë dhe të mbrojnë ty dhe yjeve që të ndriçojnë rrugën tënde në errësirën e natës. Ju uroj ëndrrat më të ëmbla, sonte. Natën e mirë, dashuria ime e ëmbël.


A nuk mendoni se hëna sonte është më e ndritshme se kurrë? Kjo sepse ndriçon rrugën tënde për të ardhur tek unë, në ëndrrat e mia, dashuria ime e ëmbël. Natën e mirë, dashuria ime dhe mos harroni se unë kurrë nuk do të largohem nga ju.


Dashuria ime, nuk mund të besoj se kjo ditë mbaroi pa të pasur pranë meje. Nuk ka asgjë që dua më shumë në këtë jetë sesa të të mbaj në krahët e mi përgjithmonë. Te dua dhe me mungon shume. Natën e mirë dhe ëndrrat e ëmbla. Sa do të doja të ishe këtu me mua tani.


Ndërsa errësira e natës mbulon mendimet dhe trupin tim, kujtesa jote është si hëna që më ndriçon dhe më bën shoqëri sonte. Kalo një natë të mrekullueshme, dashuria ime!


Më në fund, nata ka mbërritur dhe ky është momenti kur unë shtrihem në shtratin tim dhe ndiej se më mungon shumë dhe mendoj se e vetmja gjë që do të doja tani është të kem ëndrra të ëmbla. Naten e bukur bukuroshja ime!


Natën e mirë Dashuria ime ëndrra të ëmbla! Nesër do të jetë një ditë e mrekullueshme, e shkëlqyer dhe me diell që do të të kthejë tek unë.


Gjëja më e ndritshme në këtë botë janë dy sytë e tu kur ata më shikojnë mua, kështu që unë nuk kam nevojë të shoh yjet, vetëm këta. Natën e mirë dashuria ime.


Pyes veten se sa mirë keni fjetur natën dhe çfarë ëndrrash keni parë. Do të doja të hyja në to, ashtu si hyni në ëndrrat e mia. Natën e bukur bukuroshja ime!


Më mungon shumë sonte, dashuria ime. Je kaq larg meje. Do të doja të isha sonte në krahët e tu. Kjo do të më bënte të ndihesha mirë. Nëse ka ndonjë gjë më të madhe se dashuria, kjo do të ishte gjithçka që ndiej për ju. Natën e mirë, mbretëresha e zemrës sime


Çdo natë më bën të kujtoj të gjitha gjërat e bukura të jetës. Flokët tuaj verbues butësisht mbështjellin fytyrën tuaj si një re dhe gjithçka që dua është të jem në gjendje të humbas në bukurinë tuaj. Por e vetmja gjë që mund të bëj tani është të shpreh admirimin tim dërrmues për ju me këtë mesazh. Natën e mirë dashuria ime.


Vajzës më të ëmbël në botë që aktualisht është shtrirë në shtrat duke lexuar këtë mesazh:


Jam shumë i lumtur në jetën time, sepse kam një grua për të menduar para se të fle dhe të them një natë të mirë të ëmbël, që është kuptimi i plotë i jetës sime. Naten e mire dashuria ime. Çfarëdo fjale që unë përdor nuk mund ta përshkruaj dashurinë time për ju.


Sa herë që mendoj për ty, ëndërroj plane të mëdha për të ardhmen. Me ty pranë meje, i shoh të gjitha ëndrrat e mia të realizuara. Natën e mirë.     


Natën e mirë princesha ime. Të dua si një shi dashurie nga trëndafilat, ndërsa ecim në shtegun e bukur të kujtimeve tona. Gjumë të ëmbël, dashuria ime.


Mendimi im i parë sapo të zgjohem dhe i fundit para se të fle për të fjetur je ti! E shihni, nuk mund të bëj asgjë për t'ju larguar nga mendja. Kalo një natë të mrekullueshme.


Çdo natë, unë fle me një buzëqeshje në fytyrë. Vetëm mendimi për të parë përsëri nesër më bën të lumtur. Natën e mirë bukuroshe.


Shumë ditë kanë kaluar deri më tani, por shumë ditë ende nuk kanë ardhur. Nga të gjitha këto ditë, unë nuk do të lejoj të kalojë as sot pa ju thënë se ju dua dhe ju uroj të gjitha ëndrrat tuaja të bëhen realitet. Natën e mirë dashuria ime.


Më në fund, nata ka mbërritur dhe ky është momenti kur shtrihem në shtratin tim dhe ndiej se më mungon shumë dhe mendoj se e vetmja gjë që do të doja tani është të keni ëndrra të ëmbla. Natën e mirë bukuroshja ime!


Gjëja më e ndritshme në këtë botë janë dy sytë e tu kur ata më shikojnë mua, kështu që unë nuk kam nevojë të shoh yjet, vetëm këta. Natën e mirë dashuria ime.


Dashuria ime për ty rritet me kalimin e çdo dite. Ndonjëherë nuk mund ta imagjinoj se mund të të dua më shumë se sot. Por çdo mëngjes kur zgjohem dyshimet e mia zhduken. Pres ditën tjetër të të dua edhe më shumë. Natën e mirë dashuria ime.


Më mungon shumë sonte, dashuria ime. Je kaq larg meje. Do të doja të isha sonte në krahët e tu. Kjo do të më bënte të ndihesha mirë. Nëse ka ndonjë gjë më të madhe se dashuria, kjo do të ishte gjithçka që ndiej për ju. Natën e mirë, mbretëresha e zemrës sime.


Ndërsa errësira e natës mbulon mendimet dhe trupin tim, kujtesa jote është si hëna që më ndriçon dhe më bën shoqëri sonte. Kalo një natë të mrekullueshme, dashuria ime!


Kur të uroj natën e mirë, mos më falëndero, sepse nuk dua të fle. Do të jem zgjuar duke menduar për ty gjithë natën. Natën e mirë e dashur.


Heshtja e kësaj nate prishet nga hidhërimi i bukur i zemrës sime që rreh për ty dhe vetëm ty. Natën e mirë.


Muah ... puthjet virtuale mund të mos jenë aq romantike sa ato reale, por të paktën mund t'ju them se ju dua. Natën e mirë.


Në një botë të përsosur, çdo natë do të fillonte me një përqafim të natës së mirë me ty dhe çdo ditë do të fillonte me një puthje të mirë në mëngjes nga ti. Natën e mirë bukuroshe.


​​Largimi nga ti më lë në një gjendje trishtimi, por unë buzëqesh kur mendoj të të takoj nesër. Natën e mirë.


Tani që ju jeni në gjumë, unë jam ende duke menduar për ju. Më mungon mënyra sesi fytyra juaj ndriçon kur buzëqeshni. Nuk mund ta imagjinoj se sa me fat jam. Ju jeni një person i mrekullueshëm dhe një vajzë e bukur. Jam shumë i lumtur që arrita të takohem me ty. Natën e mirë, dashuria ime e ëmbël.


Ky mesazh dërgohet me bashkëngjitje të shumta. Një buzëqeshje për të ndriçuar natën tuaj, një puthje për të ngrohur ëndrrat tuaja dhe një përqafim për t'ju kujtuar. Ëndrra të ëmbla, engjëll.


Çdo natë para se të fle, mendoj se sa kohë më është dashur të gjej një shpirt binjak dhe kjo më bën të dashurohem me ty edhe më shumë. Jeni fenomenale dhe e bukur, dhe shpresoj ta mbani në mendje këtë përgjithmonë. Natën e mirë.


Të kaloj pjesën tjetër të jetës sime me ty është e vetmja gjë që më mban gjallë. Mezi pres të kaloj netët dhe të krijoj kujtime të reja me ty. Kalofshi një natë të qetë, vogëlushe.


Fjalët nuk mund të përshkruajnë sa shumë të dua dhe të adhuroj. Ne kemi pasur një nga ditët më të mira të jetës sonë dhe është lutja ime që të kemi ditë të tilla për pjesën tjetër të jetës. Natën e mirë, e dashur.


Ti je gruaja më e bukur dhe unë jam shumë me fat që të kam në jetën time. Natën e mirë, dashuria ime, dhe kini ëndrra të këndshme.


Më pëlqeu takimi ynë sonte dhe mezi pres t'ju shoh përsëri së shpejti. Ju uroj një gjumë të qetë. Ëndrra të bukura, e dashura ime.


Faleminderit shumë për natën emocionuese që patëm. Shpresoj që të flesh mirë dhe të kesh ëndrra aq të bukura sa je.


Natën e mirë, dashuria ime. Shpresoj që të flini mirë dhe të keni ëndrrat më të mira. Të dua shumë. Mezi pres të të shoh në mëngjes.


Natën e mirë, zemër. M'u deshën vite për të gjetur shpirtin tim binjak dhe tani që e kam atë, jam përtej mirënjohjes. Ju dërgoj dashurinë dhe puthjet e mia. Mezi pres të të mbaj sërish në krahë.


Përqafoni natën dhe shijoni të gjitha ëndrrat tuaja. E djeshmja ka ikur dhe gjithçka që kemi është e nesërmja. Qëndroni me shpresë në të tashmen dhe punoni drejt realizimit të ëndrrave tuaja. Kalofshi një natë të qetë dhe një ditë produktive nesër.


Çdo natë, ëndërroj dhe fantazoj për të gjitha gjërat që mund të bëjmë së bashku. Mezi pres të kaloj përgjithmonë me ty. Natën e mirë mbretëresha ime.


Errësira gjatë natës nuk mund ta errësojë kurrë dashurinë time për ty dhe shkëlqimi i ditës nuk është aq i fortë sa të tregojë se sa shumë të dua. Natën e mirë.


Natën e mirë, zemër. M'u deshën vite për të gjetur shpirtin tim binjak dhe tani që e kam atë, jam përtej mirënjohjes. Ju dërgoj dashurinë dhe puthjet e mia. Mezi pres të të mbaj sërish në krahë.


Bukuria juaj është më e këndshme se trëndafilat dhe buzëqeshja juaj shkëlqen më shumë se hëna dhe yjet së bashku. Unë të dua, tani dhe përgjithmonë. Natën e mirë.


Shpresa ime është që ne të jemi bashkë përgjithmonë dhe që dashuria jonë të vazhdojë të lulëzojë deri në fund të kohës. Natën e mirë.


Frika ime më e madhe është të të humbas. Unë kurrë nuk dua të ndihem i ndarë nga ju. Shpresoj që nata të përmbushë dëshirat e mia. Natën e mirë, mbretëresha ime.


Mund të mos jem romantiku më i mirë në botë, shkrimtari më i aftë ose mjeshtër në të shprehurit, por e di që të dua fort dhe me sinqeritetin e zemrës. Ëndrra të ëmbla.


Nata duket se po ikën, por dashuria ime për ty do të jetë gjithmonë këtu për të qëndruar. Natën e mirë.


Ndërsa dita po mbaron, buzëqeshja juaj jehon në mendjen time. Është një kujtesë e qartë se sa qiellore jeni. Dashuria ime për ty rritet nga dita në ditë. Natën e mirë e dashur.


Do të doja që yjet të mund të të afronin pranë krahëve të mi, që të mund të ishim bashkë gjithë natën. Mendo për mua sonte. Natën e mirë.


I uroj një natë të mirë personit, mendimet e së cilës më japin net vigjilente.


© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com


Ndalohet rreptësisht pa lejen me shkrim nga autori (Xhoni XH) kopjimi i shprehjeve, përdorimi, publikimi, riprodhimi, modifikimi, shfrytëzimi komercial në çfarëdo forme nga faqe të tjera, ose individë të ndryshëm. 

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages