Të kam në zemër dhe nuk jam gati të të harroj. - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, February 02, 2021

Të kam në zemër dhe nuk jam gati të të harroj.


 Dashuria jonë nuk ka bërë ende rrethin e plotë, flaka e saj nuk është shuar ende. Dhe mund të ringjallet nëse i japim një zgjatje datës së skadimit. Nëse i japim dashurisë një shans të fundit për ta bërë të ndjeshme praninë e saj, më shumë se kurrë. Të dy ia kemi borxh vetes. Ne ia kemi borxh njëri-tjetrit. Në kujtimet që kemi krijuar së bashku dhe momentet që ende nuk i kemi jetuar.


Të kam në zemër dhe nuk jam gati të të harroj. Prandaj jam plotësisht i sigurt. Do të vijë koha kur ju do të rishikoni situatat dhe do t'i shihni gjërat qartë. Mendimet nuk do t'ju lënë vetëm dhe mendja juaj do të mbushet me dëshirën e pashpjegueshme për t'u kthyer në kohë dhe për të bllokuar fillimin e fundit që erdhi në jetën tonë nga askund.


Asgjë nuk ka një fund të caktuar, e dashur, mos e harroni. Një dozë e vogël e vullnetit dhe lumturisë është e mjaftueshme për të filluar nga e para. Dhe e di që nëse shikoj në sytë e tu do të shoh të njëjtin dëshpërim që pushton tërë qenien time të pasqyrohet në thellësitë e tyre. Sepse ne ende jemi duke ecur në të njëjtën rrugë. Rrugët tona nuk janë ndarë dhe nuk do të ndahen nëse nuk e dëshirojmë. Dhe kjo datë skadence që ju e keni bindur veten se do të zgjidhë të gjitha problemet tona, duhet të ndalojë së fundmi të varet mbi kokat tona si një ultimatum, gati të na bie dhe të na rrafshojë.


Jo gjithçka zgjidhet me mbërritjen e fundit, nuk e shihni? Sepse si mund të harrojë zemra juaj me sa pasion dhe intensitet u dashurua me timen? Si mundet që mendja ime të fshijë imazhin e fytyrës tënde kur buzëqesh, kur vrenjtesh, kur je serioze? Procesi i gjetjes së atij që do të bëjë që zemra juaj të gulmojë nga lumturia nuk është e thjeshtë. Dhe kur të gjeni atë që ju bën të fluturoni në re me ekzistencën e tij, atëherë duhet të jeni e gatshëme të bëni gjithçka për ta mbajtur atë pranë jush. Mos kërkoni datat e skadimit.


Të dy kemi akoma shumë për të jetuar. Së bashku, jo veç. Dhe atë që nuk e kam provuar ende me askënd tjetër, dua ta përjetoj me ju. E mira, e keqja, e gabuara dhe e drejta. Pa hezitim dhe dyshim. Dhe le të takojmë të gjitha pengesat e botës në udhëtimin tonë. Ne do t'i kapërcejmë ata së bashku, ato do të na bëjnë më të fortë.


Kështu që ne do të dëbojmë, një herë e përgjithmonë, mendimin se gjithçka mbaroi nga shpirtrat tanë dhe do të vazhdojmë udhëtimin tonë drejt diçkaje më të mirë. Prandaj, e dashur, filloni të shijoni çdo moment pa menduar se një ditë do të marrë fund. Shtyjeni datën e skadimit larg nesh, ëndrrave tona dhe le të fillojmë më në fund t’i bëjmë ato të vërteta. 

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages