Thënie nga Leo Buscaglia - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Tuesday, January 08, 2019

Thënie nga Leo Buscaglia



Ç'gjë e bukur është që t'i thuash dikujt: "Kam nevojë për ty". Ne mendojmë se i rritur do të thotë të jesh i pavarur dhe të mos kesh nevojë për asnjë, prandaj të gjithë vdesim nga vetmia.
Leo Buscaglia

Nëse shikoni vetëm në pjesën e jashtme të jetës dhe njeriut, humbni thelbin. Vetëm kur të gjeni bërthamën e "Ego-s" tuaj, do të keni diçka për të më dhënë, ashtu si unë duhet të gjej bërthamën e "Ego-s time".
Leo Buscaglia

"Kurrë mos idealizoni të tjerët. Ata kurrë nuk do të përmbushin pritshmëritë tuaja. "
Leo Buscaglia

E kundërta e dashurisë nuk është urrejtja por apatia. Do të bëj gjithçka për të zgjuar njerëzit nga apatia sepse është më keqe se vdekja. 
Unë mund të përballoj urrejtjen, të njëjtën dhe zemërimin, dëshpërimin, unë mund të trajtoj çdo person që ndjen diçka, por unë nuk mund të trajtoj asgjënë. "
Leo Buscaglia

Mos vononi komunikimin e ndjenjave tuaja. Një nga elementët më shkatërrues në marrëdhëniet dhe kontaktet e ngushta është paaftësia jonë për të përcjellë atë që ne ndjejmë tani. 
Unë gjithmonë ua them të tjerëve atë që dua. Kurrë nuk kam pasur grindje të shkurtra, grindjet e shkurtra mbeten në pritje. 
Problemi me këta është se mbarojnë para se të zgjidhin ndonjë gjë, para se të mësojmë mirë pse grindemi. Sa më shumë që grindeni, aq më afër emocioneve do të arrini. '
Leo Buscaglia

"Në parim, besoj se veçoria më e rëndësishme e personit që do, është se ai e do veten e tij. Nuk jam duke folur për përkëdheljen e egos tonë. ....
Leo Buscaglia

"Ne jemi tashmë të përsosur. Bota tashmë është e përsosur. Ne jemi duke u përpjekur të ndërhyjmë në këtë përsosmëri, dhe kjo është burimi i të gjitha problemeve tona.
Leo Buscaglia

"Kur tallesh, rrezikon të të marrin për budalla."
 Dhe çfarë me këtë? Budallenjtë argëtohen shumë.
"Kur qan, rrezikon të bëhesh emocional".
 Më pëlqen. Lotët ndihmojnë.
"Kur i hapeni një tjetri, rrezikoni të ngatërroheni".
Kush thotë se ngatërresa është rrezik? Unë dua të ngatërrohem.
"Kur shfaqni ndjenjat tuaja, rrezikoni të tregoni veten tuaj të vërtetë ". 
Dhe çfarë tjetër kam të tregoj?
"Kur t'i ekspozoni idetë dhe ëndrrat tuaja para të tjerëve, rrezikon të karakterizohesh naiv".
Oh, më kanë karakterizuar shumë më keq se kaq.
"Kur dashuroni, rrezikoni të mos ua kthejnë." 
Nuk dashuroj për shpërblim.
"Kur jetoni, rrezikoni të vdisni". 
Jam gati për këtë.
"Kur shpresoni, rrezikoni të  zhgënjeheni, dhe kur të provoni, rrezikoni të dështoni ".
Po, por duhet të rrezikoni, sepse rreziku më i madh në jetë është të mos rrezikosh asgjë.
Një person që nuk rrezikon asgjë, nuk bën asgjë, nuk ka asgjë, nuk është asgjë dhe bëhet një asgjë. 
Mund të shmangë dhimbjen dhe keqardhjen, por nuk mund të mësojë, të ndiejë, të ndryshojë, të zhvillojë, të dojë dhe të jetojë. 
I lidhur me sigurinë e tij, është një skllav. Ai e ka hequr dorë nga liria e tij. Vetëm personi që rrezikon është me të vërtetë i lirë ".
Leo Buscaglia

Fjalimi është i mirë vetëm në fillim. Ndërgjegjësimi është vetëm gjysma e zgjidhjes.
Pjesa tjetër është një akt ...
Zgjidhni rrugën e jetës.
Zgjidhni rrugën e dashurisë.
Zgjidhni mënyrën e interesit.
Zgjidhni rrugën e shpresës.
Zgjidhni rrugën e së nesërmes.
Zgjidhni rrugën e besimit.
Zgjidhni rrugën e mirësisë.
Kjo varet nga ju. Ju do të zgjidhni..
Leo Buscaglia

Unë nuk kam dëshirë të jetoj vetëm në një ishull. Fakti që jemi së bashku, ju dhe unë, do të thotë që jemi krijuar. 
Le të gjejmë mënyra për ta bërë këtë një rast të gëzuar. Kur tregoni ndjenjat tuaja, jeni në rrezik të zbuloni njerëzimin tuaj. Unë jam i lumtur të zbuloj njerëzimin tim
Leo Buscaglia

Ju mund të zgjidhni dëshpërim, mjerim.
Ju mund ta bëni jetën të vështirë për të tjerët.
Mund të zgjedhësh religjionin. Por pse? Nuk ka kuptim. Është përsëri vetë-rrahje.
Por unë ju paralajmëroj se nëse vendosni të merrni përgjegjësinë e plotë për jetën tuaj, kjo nuk do të jetë një gjë e lehtë dhe duhet të mësoni përsëri rriskun.
Leo Buscaglia

Unë nuk kam frikë të qaj. Shpesh qaj.
Qaj nga dëshpërimi.
Ndonjëherë qaj duke lexuar punën e nxënësve të mi.
Unë qaj kur shoh njerëz të lumtur.
Unë qaj kur shoh njerëz që duhen.
Nuk më intereson nëse ndihem emocional. Nuk ka rëndësi. Më pëlqen. Më pastron sytë.
Leo Buscaglia

Çdo ditë do i kujtoj vetes të shtrij dorën dhe të të prek me butësi. Sepse nuk dua të humbas mundësinë për të të prekur. Çdo ditë do t'i jap vetes mundësinë për dashuri, çfarëdo që të ndodhë.
Leo Buscaglia

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages