Thënie nga Erich Maria Remarque - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, January 07, 2019

Thënie nga Erich Maria Remarque



Dashuria nuk jep shpjegime. Kërkon veprime.
Erich Maria Remarque

Sa më primitiv është njeriu, aq më e madhe është ideja për veten e tij.
Erich Maria Remarque

Ajo që ne nuk kemi, gjithmonë duket më mirë se ajo që kemi. Kjo është romanca dhe budallallëku i jetës sonë.
Erich Maria Remarque

Kur nuk keni më asnjë qëllim në këtë jetë, jeni vërtet të lirë.
Erich Maria Remarque

Nuk është qëllimi i jetës për të na bërë të përsosur. Kush është i përsosur i përket një muzeu.
Erich Maria Remarque

Të rinjtë e sotëm janë të çuditshëm. Urreni të kaluarën, përçmoni të tashmen dhe nuk jeni të interesuar për të ardhmen. Është e pamundur që kjo të çojë në një fund të mirë.
Erich Maria Remarque

Jeta njerëzore zgjat shumë kohë vetëm për një dashuri të vetme. Dashuria është e mrekullueshme. Por njëri prej tyre gjithmonë mërzitet. Dhe tjetri mbetet bosh. Ngrin dhe pret diçka ... Ai pret si një i çmendur ...
Erich Maria Remarque

Është gabim të supozohet se të gjithë njerëzit kanë të njëjtën aftësi për t'u ndjerë.
Erich Maria Remarque

Thonë se më e vështira është të mbijetojë dikush në shtatëdhjetë vitet e para. Pastaj gjërat rrjedhin qetësisht.
Erich Maria Remarque

Gruaja nga dashuria bëhet më e zgjuar, ndërsa një burrë humb logjikën e tij.
Erich Maria Remarque

Vetëm kur ndaheni me dikë, filloni të kujdeseni për gjithçka që i përket atij. Ky është një nga paradokset e dashurisë.
Erich Maria Remarque

Për lumturinë mund të flisni për pesë minuta, jo më shumë. Ju nuk mund të thoni asgjë përveçse jeni të lumtur. Por, për mjerimin, njerëzit mund të flasin tërë natën.
Erich Maria Remarque

Vetmia është më e lehtë kur nuk dashuroni.
Erich Maria Remarque

Qyteti më i mrekullueshëm është ai ku një person ndihet i lumtur.
Erich Maria Remarque

Të lindi një budalla nuk është një turp. Por të vdesi budalla përbën turp.
Erich Maria Remarque

Sa më i paarsimuar është një person, aq më e madhe është pikëpamja për veten e tij.
Erich Maria Remarque

Nuk ka asgjë më të lodhshme se sa demonstrimi i njohurive dhe shkathtësisë. Veçanërisht nëse nuk ka mendje.
Erich Maria Remarque

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages