Thënie nga Charles Baudelaire - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Sunday, January 27, 2019

Thënie nga Charles Baudelaire



Dinakëria më e bukur e djallit është të na bindë se ai nuk ekziston.
Charles Baudelaire, 1821-1867

Duke marrë parasysh opinionin e të gjithëve, puna është përfundimisht më pak e rëndomtë sesa të argëtohesh.
Charles Baudelaire

Është më e lehtë të besosh në Zot, dhe më e vështirë ta duash. Është më e lehtë ta duash Djallin dhe më e vështirë ta besosh.
Charles Baudelaire

Njeri i lirë, gjithmonë do ta duash detin!
Charles Baudelaire

Dashuria: nevoja për të ikur nga vetja jote.
Charles Baudelaire

Tërheqja ndaj grave të mençura është një karakteristikë e homoseksualëve.
Charles Baudelaire

Është koha për tu dehur!
Në mënyrë që të mos jenë skllevërit e torturuar të kohës,
dehuni pa ndërprerje.
Me verë, me poezi, me virtyt, me çdo gjë që dëshironi!
Charles Baudelaire

Oh, bisha e pazëvendësueshme, brutale, lexuesi im hipokrit ... njeriu im ... vëllai im.
Charles Baudelaire

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages