Karakteristikat kryesore të një marrëdhënie - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Wednesday, January 24, 2018

Karakteristikat kryesore të një marrëdhënie


Karakteristikat kryesore të një marrëdhënie, është personaliteti i secilit partner, tërheqja seksuale mes tyre, komunikimi,
interesat dhe qëllimet e përbashkëta, kontakti mendor, dhe zgjedhjet personale.
Në veçanti, faktorët kryesorë janë komunikimi, seksi dhe kontakti mendor.

Komunikimi kërkon respekt, mirëkuptim dhe pranim.

Seksi luan një rol të rëndësishëm në imazhin, sfidën dhe fantazinë. Një rol dominues në marrëdhëniet seksuale luan kimia e çiftit,
e cila përmban tërheqje fizike, dëshirë, fantazi dhe lojë seksuale.
Përderisa ato mbahen dhe forcohen në mënyrë reciproke, seksi mbetet një pjesë e fuqishme e marrëdhënies njerëzore që jeton më shumë e më mirë

Kontakti mendor ka të bëjë me rrugën e përbashkët të çiftit, vizionet dhe qëllimet, si dhe sjelljen e një fëmije në jetë.

Fazat e një marrëdhënieje përfshijnë:

njohja (0 - 6 muaj), në të cilën çdo partner bën më të mirën.
identifikimi (6 muaj - 2 vjet), ku një partner mëson tjetrin, tiparet e tij të veçanta, seksi bëhet më i mirë dhe fillojnë qëllimet e përbashkëta.
investimi (2 vjet - ...), ku çifti fillon të përparojë vazhdimisht dhe me një angazhim më serioz.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages