Thënie për përgjegjësinë - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, February 02, 2017

Thënie për përgjegjësinë


Nuk jemi përgjegjës vetëm për atë që bëjmë, por edhe për atë që nuk bëjmë.


Jeta juaj është fryt i veprave të tua. Nuk keni asnjë për të fajësuar, përveç vetes.

Liria është vullneti të jetë dikush përgjegjës për veten e tij.

Mund të bëni çdo gjë në këtë botë, nëse jeni të përgatitur për t'u përballur me pasojat.

Liria do të thotë përgjegjësi. Kjo është arsyeja pse shumë njerëz e kanë frikë. 

Shumica e njerëzve nuk duan në të vërtetë lirinë, sepse liria nënkupton marrjen e përgjegjësisë, dhe shumica e njerëzve i tremben marrjes së përgjegjësisë. Zigmund Freud

Nuk ka viktima të pafajshme. Jean-Paul Sartre

Njeriu është absolutisht i lirë, dhe kështu, është plotësisht përgjegjës.

Nëse do të më ndodhë mua diçka, dua të jem atje. Albert Camus

Të gjithë shajnë detin, ndërsa fajin e ka era.

Rrethanat dhe kushtet mund të kenë ndikuar në se kush jemi, por ne jemi përgjegjës për atë që jemi bërë.

Një padrejtësi nuk e justifikon të dytën.

Kur ju kërkoni nga të tjerët të njohin përgjegjësitë e tyre, të marrësh dhe ti tënden.

Nëse më thua diçka, do ta harroj. Nëse më mëson diçka, do ta kujtoj. Nëse më jepni ndonjë përgjegjësi, do ta njoh.


Përgjegjësia jonë në jetë është të krijojmë më të lartën. Asgjë nuk duhet ta pengojë zhvillimin e heroit brenda nesh. Dhe nëse futet dëshira, atëherë ajo duhet gjithashtu të kapërcehet.

Nuk kërkova unë për të lindur, kështu që unë nuk jam përgjegjës për veprimet e mia. Jean-Paul Sartre

Nuk jam rezultat i rrethanave të mia. Jam rezultat i vendimeve të mia.

Veprimi nuk buron nga mendimi, por nga gatishmëria për përgjegjësi. Dietrich Bonhoeffer

Nuk është mënyra ime e të menduarit që ka shkaktuan fatkeqësitë e mia, por mënyra e të menduarit e të tjerëve. 

Ndjenja e përgjegjësisë e cila gjithmonë kontrollon individët, zhduket në një turmë. Gustave Le Bon

Cilado parti, që pretendon se shiu ra si rezultat i veprimeve të saj, nuk duhet të habitet kur kundërshtarët e fajësojnë për thatësirën. Dwight Whitney Morrow

Kur fajësoni të tjerët, heqni dorë nga fuqia juaj për të ndryshuar. Douglas Adams

Nuk mund të jemi shumë të lumtur kur njerëzit e tjerë vendosin për detyrat dhe kënaqësitë tona. Vauvenargues

Mund të shmangim përgjegjësitë tona, nuk mund të shmangim pasojat sepse shmangim përgjegjësitë tona. Sir Josiah Stamp

Zhdukja e ndjenjës së përgjegjësisë është pasoja më e papritur e nënshtrimit ndaj autoritetit.

Krimet kolektive nuk fajësojnë askënd.

Çdo problem është përgjegjësia juaj. Pavarësisht se kush ta ka shkaktuar.

Pushteti pa përgjegjësinë: Privilegji i prostitutave në të gjitha stinët.




No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages